tyde drømme? tyde drømme?
Hej.
er der nogle af jer som kan tyde drømme?
min veninde bliver ved med at drømme at hendes kæreste er hende utro, hver gang buster hun ham i det. hvorfor drømmer mand sådan noget?
Han har i virkeligheden aldrig Været hende utro, og han er en meget loyal og trofast kæreste, så det er jo noget mærkelig noget at drømme
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.689
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.689
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 6 Svar: 2.447
Jeg tror ikke selv på, at man i sine drømme kan "forudse", at en person har været eller er utro. Drømme handler kun om en selv og ens følelser - og er følelserne gensidige med ens partner; at begge føler sig utilstrækkelige eller føler en usikkerhed i forholdet, kan det jo godt ende med utroskab, hvis det ikke bliver bearbejdet i forholdet
maj 2007
maj 2007
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
Det behøves ikke at være alle mulige skjulte, undertrykte og gamle følelser, det kan være noget så simpelt som at vi drømmer om det, der optager vores hoved.
Og ud fra det du beskriver, så er det da sikkert noget hun går og er bekymret over. Måske drømmene går over, hvis hun bliver mere sikker og bekræftet i, at hendes kæreste IKKE er og IKKE vil være hende utro
apr 2010
Følger: 60 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 625
Min kæreste kunne aldrig finde på at være utro, og han er rigtig loyal over for mig, men grundet tidligere forhold, så er jeg rigtig usikker. Ikke bare omkring min nuværende kæreste, men omkring alt.
Så jeg tror bare det er sådan noget. Måske er hun bare bange for at miste ham (:
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 263
Det blev lidt kringlet forklaret, har ikke den helt store erfaring med området, men har arbejdet lidt med det, og det giver faktisk ofte god mening, når man går i dybden med det.
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 6 Svar: 2.447
Jeg tror, du har fat i den lange ende - du fik det vist forklaret noget bedre end mig!
Det kan måske være en idé at læse lidt om Carl Gustav Jung, han har skrevet lidt om vores "selv" og har også arbejdet en del med drømmetydning og vores ubevidste virkelighed. Det er ret spændende
tyde drømme?