774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

AMT
AMT
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680

tyde drømme? tyde drømme?

Hej.

er der nogle af jer som kan tyde drømme?

min veninde bliver ved med at drømme at hendes kæreste er hende utro, hver gang buster hun ham i det. hvorfor drømmer mand sådan noget?

Han har i virkeligheden aldrig Været hende utro, og han er en meget loyal og trofast kæreste, så det er jo noget mærkelig noget at drømme smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tyde drømme?
  • #1   21. jul 2015 Fordi han muligvis er - vi tror alle at vores kærester er loyale og ikke utro. Det var jeg også helt 100 på, med min da han græd ekstremt da vi gik fra hinanden, for at finde ud af at min mavefornemmelse var korrekt og han havde været sammen med en anden ugen i forvejen. smiley og vi var ofte sammen, så jeg forstod ikke lige hvordan han fik tid til det.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#2   21. jul 2015 munk: men han har 100% ikke været utro. så det er udelukket at det er derfor.

• #3   21. jul 2015 Nu spørger jeg bare; hvordan kan hun/i være 100% sikker på det?

• #4   21. jul 2015 Det er absolut ikke noget, jeg har forstand på, men jeg tror i ligeså høj grad, at en sådan drøm kan bunde i noget usikkerhed i forhold til forholdet. Der behøver ikke være tale om direkte utroskab - det kan der jo godt, hvis usikkerheden er gensidig - men det kan også sagtens "kun" være i forhold til din veninde. Det kan også handle om usikkerhed i forhold til sig selv, hvis hun f.eks. ikke føler sig tilstrækkelig eller hvis hun går med følelsen af ikke at være "nok værd" i forhold til sin kæreste. At hun simpelthen er bange for, at vil finde større tilfredshed ved en anden pige, når han "lærer hende bedre at kende" smiley
    Jeg tror ikke selv på, at man i sine drømme kan "forudse", at en person har været eller er utro. Drømme handler kun om en selv og ens følelser - og er følelserne gensidige med ens partner; at begge føler sig utilstrækkelige eller føler en usikkerhed i forholdet, kan det jo godt ende med utroskab, hvis det ikke bliver bearbejdet i forholdet smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#5   21. jul 2015 munk: fordi at kæresten er en rigtig nær ven til min kæreste, og de deler vitterlig alt fra Hvordan deres kort ser ud til de værste og mest nedladende ting som er sket.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#6   21. jul 2015 lea: det giver egentligt meget god mening. veninden er meget usikker, det bunder nok i et rigtigt dårligt tidligere forhold, som bundede i utroskab. hun kan ikke selv se hvor smuk og sød hun er, og tror at kæresten er mere interesseret i alt andet bag emhendes ryg, på trods af at kæresten kæmpede i snart et år for at vinde hendes hjerte. smiley

• #7   21. jul 2015 Jeg tror helt klart ikke der er mere hokus pokus bag det end at det vitterligt er noget hun går og er bekymret for.
    Det behøves ikke at være alle mulige skjulte, undertrykte og gamle følelser, det kan være noget så simpelt som at vi drømmer om det, der optager vores hoved.
    Og ud fra det du beskriver, så er det da sikkert noget hun går og er bekymret over. Måske drømmene går over, hvis hun bliver mere sikker og bekræftet i, at hendes kæreste IKKE er og IKKE vil være hende utro smiley

• #9   21. jul 2015 Sådan noget drømmer jeg også tit om min kæreste, og jeg tror også det bunder i usikkerhed fra min side af.
    Min kæreste kunne aldrig finde på at være utro, og han er rigtig loyal over for mig, men grundet tidligere forhold, så er jeg rigtig usikker. Ikke bare omkring min nuværende kæreste, men omkring alt.

Så jeg tror bare det er sådan noget. Måske er hun bare bange for at miste ham (:

• #10   21. jul 2015 Nogle af de psykologer der arbejder meget med folks drømme har en tese om, at alt i en drøm repræsenterer en selv. Dvs at når din veninde drømmer om, at hendes kæreste er hende utro, så er det i virkeligheden fordi hun er sig selv utro. Kæresten repræsenterer noget for din veninde, det kan fx være tryghed, kærlighed, loyalitet eller andet. Så når hun drømmer om hans utroskab, så kan det være fordi hun i virkeligheden glemmer at give sig selv/er bange for at miste det som kæresten repræsenterer, fx kærlighed.

Det blev lidt kringlet forklaret, har ikke den helt store erfaring med området, men har arbejdet lidt med det, og det giver faktisk ofte god mening, når man går i dybden med det.

• #11   21. jul 2015 Sandra:
    Jeg tror, du har fat i den lange ende - du fik det vist forklaret noget bedre end mig! smiley
    Det kan måske være en idé at læse lidt om Carl Gustav Jung, han har skrevet lidt om vores "selv" og har også arbejdet en del med drømmetydning og vores ubevidste virkelighed. Det er ret spændende smiley

Kommentér på:
tyde drømme?

Annonce