{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Kan du tyde drømme? Hvad betyder min? {{forumTopicSubject}}

Jeg er jo KÆMPE fan af Michael Jackson, og her forleden nat drømte jeg om ham.... (:
Hvad betyder den? Jeg forstår den ikk helt..

Her kommer den: (jeg fortæller den i "jeg person"
Mig og MJ(michaeljackson) sidder inde på mit værelse og snakker om hans musik, jeg lytter godt med for jeg er meget interesseret i det. Pludselig banker en mand på ruden og jeg vinker ham ind... Manden kommer ind med hans 8 årige datter som er mega fan af MJ, vi beslutter alle 4 at se en film af MJ, men da nogle skræmmende billeder kommer frem af ham under en operation bliver pigen ligbleg i hovedet ... Faren råber "alå hende! Sl¨hende NU!! " Jeg bliver forskrækket og vil slå hende men MJ prøver at holde mig tilbage, jeg giver pigen en kæmpe lusing og hun bliver sig selv igen? Faren og pigen løber ud, jeg slukker fjernsynet. MJ og mig går sammen ud i køkkenet, vi står og snakker videre som om intet er sket. Pludselig banker det på døren, jeg kigger lige hvem det er før jeg åbner og jeg råber "det er politiet MJ!!! " MJ går helt i panik. Jeg siger til ham, " Tag bilen i baghaven og kør ned for enden af vejen og vent på mig!" han løber ud og kører igennem hækken?! Jeg åbner og politiet siger "Hej, vi har fået et tip om at MJ er i live igen og at han er HER" Jeg prøver at se overrasket ud, og siger" Han er her ikk?" Politiet ransager huset men finder ingen spor ? De går igen, og jeg går ind i soveværelset og finder noget af mit fars tøj som MJ kan bruge til "Camuflage" Jeg løber ned af vejen med tøjet i favnen og ganske rigtig holder han der og venter på mig... Jeg smider tøjet ind bagi og siger at vi kører hen på en tank så han kan klæde om og jeg kan købe noget at spise... Vi kommer til tanken, jeg giver MJ tøjet og går ind sammen med ham. vi bliver begge færdige på samme tid, og mødes ude ved bilen.. Vi sætter os ind men?! Bilen er helt magen til indeni , men udenpå er den ikk sig selv?
OGSÅ VÅGNER JEG?!

Hvad betyder den?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan du tyde drømme? Hvad betyder min?
Kommentér på:
Kan du tyde drømme? Hvad betyder min?

Annonce