482 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Hvad bedømmer i på? Hvad bedømmer i på?

Hyggeemne smiley
Hvad bedømmer i på, når i ser et galleri? Er det hesten, profilen, billedkvaliteten eller noget helt andet?
Kom lige forbi et galleri, hvor selve billederne var kedelige og ensformige. Jeg gav en middel, men flere havde givet ekstra høj smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad bedømmer i på?
  • #1   10. jun 2015 Folk kan også give ekstra høj fordi de har en relation eller tidligere relation til hesten (:

• #3   10. jun 2015 Tror mange "ekstra-høj" kommer fra venner/veninder, medmindre galleriet er exceptionelt. Det kan fx være sublim billedkvalitet eller at hesten er kendt rundt omkring i verden.

Når jeg engang imellem stalker andre, stopper jeg kun op og bedømmer hvis jeg ser noget, der fanger mit blik. Derfor er billederne vigtige. For mig er det også en kæmpe irritationfaktor, hvis brugeren har lavet for mange hjerter eller unødvendige "kunstværker" under bemærkninger i beskrivelsen. "Min soulmate", "elsker dig forevigt", "vi er de bedste", "vinder af gudvedhvad" er også træls at se på i længden.

Indviklet, men sådan gør jeg, når jeg ikke har noget hverdagsliv smiley

• #4   10. jun 2015 Hvis jeg kommer forbi et galleri med gode bileder og god tekst, så giver jeg høj. Men jeg må indrømme, at jeg er utrolig dårlig til at få lagt en bedømmelse, men jeg giver aldrig lav eller middel, da jeg heller ikke gider hævnkarakterer smiley

• #5   10. jun 2015 Det er egentlig åndssvagt, at man ikke kan få lov til at give en middel, fordi det er et kedeligt galleri med fem dårlige billeder, uden at få smidt en lav til alle sine heste smiley

• #7   10. jun 2015 Det er lidt ærgerligt, men jeg er sgu desværre også tilbøjelig til at gøre det, når mit impulsive ondskabsjeg kommer op i mig... Ej, okay (en gang), men nu har jeg dårlig samvittighed smiley smiley

• #8   10. jun 2015 Jeg tror, at folk føler, at man ikke kan lide dem eller deres hest, og de glemmer, at det er en bedømmelse, af det de har lagt ud omkring deres hest smiley

• #10   10. jun 2015 Årrrhhhh hvad!? Får man en notifikation, når en bedømmer ens hest nu?! xD Det er længe siden HG.......
    Gjorde det, da jeg var mindre, men nu har jeg jo også haft profilen i et par år smiley

• #11   10. jun 2015 Billederne normalt - om kvaliteten er god og der er forskel på billederne og hestens udstyr på billederne smiley

Det er sjældent at jeg læser en tekst igennem, normalt skimmer jeg den bare og ser på hvor lang teksten er smiley
    Også selvom teksten ikke er helt i top kan jeg godt give høj fordi billederne bare er dejlige at kigge på smiley

• #13   10. jun 2015 Jeg vil hellere have pæne billeder, end en lang tekst om hestens liv.... smiley

• #14   10. jun 2015 Kigger efter mere eller mindre det samme som Bettemus smiley Og giver heller aldrig lav eller middel selvom jeg tit kommer forbi gallerier der er mildt sagt elendige .. xD Så hellere lade være med at bedømme ^^

• #15   10. jun 2015 Hvorfor vil i hellere lade vær med at bedømme, hvis i synes det er til middel eller lav? Jeg synes folk skal vide, at de har et dårligt galleri, og det vil jeg personligt hellere have end ingen stemmer, så længe folk skriver, hvad man kan forbedre smiley

• #16   10. jun 2015 Jeg giver ikke middel/lav fordi at jeg virkelig ikke gider at få smidt en lav til alle mine heste udelukkende fordi jeg har givet en middel...

• #18   10. jun 2015 Ærligt talt er jeg bare for doven til at give knap så gode gallerier middel/lav. Synes det kræver en forklaring, og det magter jeg ikke at skrive. Så skipper det for det meste smiley

• #20   10. jun 2015 Jeg kigger efter billederne først. Er de varierede, af god kvalitet (ikke nødvendigvis spejlreflekskvalitet) osv. Derefter kigger jeg lidt på teksten, er der én linje med "han er sød" fx og resten er fyldtekst så ryger det en karakter ned.
    Oftest giver jeg høj, for jeg ved ikke, gider ikke med de middel og lav der. Har givet før, didn't turn out so well :P. Kan heller ikke se mig fri for at jeg ikke selv har givet hævnkarakter.

Noget der dog kan irritere mig, er dog hvis andre så giver mine gallerier lav med begrundelsen at jeg har dårlige billeder.. Så tænker jeg at det er ren misundelse så, og så må de selv om det, selvom jeg synes det skide irriterende :P.

• #21   10. jun 2015 jeg bruger aldrig at bedømme andres heste og jeg fuldstændig ligeglad med hvad andre dømmer mine til..... intet kunne faktisk interessere mig mindre.

Jeg kan lide mine heste, så kan andres mening være helt lige meget.

• #22   11. jun 2015 Er der egentlig nogen herinde, der ved, hvordan man ser, hvad jeg har brugt mine ekstra høj på? smiley

• #23   11. jun 2015 Hvis jeg forstår dig korrekt, så går du ind under din profil, trykker på "mit indhold" og så "bedømmelser" ude til venstre smiley

• #24   11. jun 2015 Okay, det prøver jeg! Tak smiley

• #25   11. jun 2015 Hvor smuk jeg synes hesten er, billeder og især hvordan rytteren rider.. Giver feks ikke ekstra høj hvor en hest går bag lod.. Og så kigger jeg på hvad der står og relationen. smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Hvad bedømmer i på?

Annonce