{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Dyrepasser med speciale i forsøgsdyr {{forumTopicSubject}}

Hej alle:)

Om et lille års tid går jeg ud af 9 kl. Og jeg har i det seneste 1 - 1.5 år drømt om at komme ind på dyrepasser udannelsen med speciale i forsøgs dyr. Men jeg har lige nogle spørg til selve jobbet:)

Hvilke dyr bliver brugt som forsøgsdyr?
Hvilke stillinger kan man få?
Må man selv godt have dyr hjemme?

Det var vist lige det:)

***OBS***
Jeg gider ikke diskutere ang, forsøgsdyr! Det er hvad jeg vil, så gider ikke høre din mening:)

God 2. pinsedag:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrepasser med speciale i forsøgsdyr
  • #1   25. maj 2015 Der er nogen steder hvor du hvis du arbejde med gnavere/mus og rotter ikke må have kontakt til disse i fritiden - tænker det pga. Risiko for at dyrene kan overføre sygdomme til hinanden, da forsøgsdyrene ikke vil have et stærkt immun forsvar fordi de lever i så sterile forhold som de gør (;

Forsøgs dyr kan være alle dyr; primært er det nok mest mus og rotter, men også grise, køer, heste andre kreaturer. Lidt fisk, krybdyr kan også findes. Og så bliver der også brugt hunde og kaniner. Ved ikke hvor udbredt andre dyre arter er i Danmark - men der er lidt af det hele (;

• #2   25. maj 2015 Okay tak:)

• #3   25. maj 2015 hmm altså det her er fra hvad jeg ved om Hanseberg Kolding så ved ikke med andre steder smiley og så har jeg kun været til åben hus og brobygning derude så hæng mig ikke op i hvis noget er forkert smiley

1: Mus, Rotter, Kaniner, minigrise.
    2: Ved jeg desværre ikke.
    3: min bror som gik på skolen havde dyr derhjemme og der var intet problem.

• #4   25. maj 2015 De holder åben hus i Roskilde på lørdag. Så Kan du komme ind og høre om det selv smiley

• #5   25. maj 2015 Kan desværre ikke lørdag da jeg er til stævne -.-' Men tak:)

Kommentér på:
Dyrepasser med speciale i forsøgsdyr

Annonce