{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Hest er lidt sur under ridning {{forumTopicSubject}}

Hejsa min ene vallak er begyndt med at blive lidt sur under ridningen han vil intet og i spring er han så sød på opvarmningen men ikke på stævne banen overhovedet han slår med hovedet og bliver sur under ridningen min ridelærer kan næsten altid ride ham vi har haft fysioterapeut hun rettede det der var med det samme

Mit spørsmål er

Er jeg for hård i munden men min ridelærer er jo meget hårdere. Er det biddet der er noget galt med. Er det min ridelærer. Er det mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest er lidt sur under ridning
  • #1   24. maj 2015 Om du er for hård kan vi ikke svare på - vi har jo ikke set dig ride. At din ridelærer er meget hårdere finder jeg ikke just betryggende eller som nogen undskyldning. Har din hest ændret adfærd ville jeg få den tjekket for eventuelle skævheder, ømheder og andet. Hvor problemet sidder kan vi ikke svare dig på gennem nettet, så du må få noget hjælp ud, som kan lokalisere problemet/problemerne.

• #2   24. maj 2015 Det kan være mange ting som bl.a. kan være kombination af flere ting.
    Det kan være sadlen skal tjekkes af sadelmager, måske et "blødere" bid eller bedre tilpasset, måske den har ondt et sted, det kan være ridningen.
    Men jeg ville først starte med at få hesten tjekket og derefter udstyret, hvis jeg stod i den situation

• #3   24. maj 2015 Det er svært at svare på, når vi kun har din beskrivelse at gå ud fra. Måske den er træt af det, hvis du kun rider baneridning? Hvordan er han på tur, når han får noget at se?

• #4   24. maj 2015 Sød nok vi rider bane tur undervisning Stubmark vand og meget mere

Han er sød og meget frisk

Kommentér på:
Hest er lidt sur under ridning

Annonce