{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Blærebetændelse... {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg har nu IGEN fået blærebetændelse... Det er jeg i hvert fald sikker på.
Har lige fået en gigt pille og en pille mod betændelse (som min svigermor fik mod en tandbyld) - tror i det vil hjælpe på svien?
For hold da op hvor er det dog ubehageligt at skulle gå på toilet hvert 3. Minut....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blærebetændelse...
  • #1   15. maj 2015 For det første vil jeg på det kraftigste fraråde dig at tage andres medicin!
    For det andet så syntes jeg da du skal ringe til lægen hvis det er så slemt at du bliver nødt til at tage stærk smertestillende.
    Ellers vil jeg råde dig til at drikke MASSER af vand..

• #2   15. maj 2015 Du er nødt til at aflevere en urinprøve hos lægen, så du kan blive sat i behandling med den rigtige medicin.
    Masser af vand og gerne suppleret med tranebær saft/juice er godt mod blærebetændelse.

• #3   15. maj 2015 Gå til lægen!!! Jeg gik for længe med en ubehandlet blærebetændelse og endte med at få nyre-bækken betændelse og lå indlagt i 6 dage!

• #4   15. maj 2015 Se at komme til lægen da!

• #5   15. maj 2015 Kom straks til lægen og tag ALDRIG penicilin selv!!!!! Jeg ligger selv lige pt indlagt med nyre-bækken betændelse på 4 døgn og det er bare ikke sjovt!!!!!!

• #7   15. maj 2015 1: ALDRIG tage andres medicin!!! Aldrig, aldrig, aldrig!

2: Jeg har tendens til blærebetændelse, så jeg har døjet meget med det, siden jeg var lille.
    Skal du endelig tage noget smertestillende mod det, så tag alm smertestillinde.
    Drik massere af væske (helst vand) og hold underlivet lunt. smiley
    Og når det er så slemt, så ring til lægen og få en passende penicillin kur. smiley

• #8   15. maj 2015 Tag til lægen, evt. vagtlægen!
    Og ellers drik rigeligt med vand, og sørg for ikke at fryse underlivet.
    Har haft blærebetændelse, som var ved at udvikle sig til værre, fordi jeg ikke gik til lægen med det samme. Så vil stærkt råde dig til at gå til lægen med det samme smiley

• #9   15. maj 2015 har du stadigvæk meget ondt , ring til vagtlægen, og fortæl dem om det . Drik godt med vand , og lav dig noget kamille te , det er også godt . Og som de fleste har skrevet , at du ikke tager andres medicin , pak dig godt ind , håber du snart for det bedre smiley

Kommentér på:
Blærebetændelse...

Annonce