Anatomisk pladegjord? Hvor Anatomisk pladegjord? Hvor
Hej,
Jeg søger virkelig med lys og lygter efter en anatomisk pladegjord, der vil kunne holde sadlen på plads, uden at gjorden glider frem pga. min hoppes gjordleje ligger relativt langt fremme. Kender i nogle steder hvor man vil kunne finde en, og gerne et sted hvor den ikke koster 1000 kr.+, da jeg ikke er millionær endnu.
Jeg har en sadel der passer min hoppe, så det skal ikke kommenteres på, til trods for at hun er ret umulig at finde en sadel, der bare bliver liggende
jan 2008
Følger: 68 Følgere: 82 Heste: 6 Emner: 136 Svar: 2.557
Så vidt jeg ved de fleste pladegjorde udformet anatomisk til en vis grad og det tænker jeg du har afprøvet. Det eneste andet jeg kan komme på er en equisoft model eller prestiges nye system, ved dog ikke om disse kan afhjælpe problemet men de er det eneste jeg kan komme på. De ligger så godt nok over dit umiddelbare budget men man kan jo spare sammen.
jul 2007
Følger: 107 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 804
Hun har en meget lige ryg, hvor hun heller ingen skuldre har, til at holde sadlen tilbage. Så at hendes gjordeleje, er forskudt frem gør intet bedre
Jeg har nu fundet en sadel, der kommer bedre rundt om hende, men den bliver trukket frem af gjorden. Hvis man kan få en gjord ligende den på billedet, hvor gjorden sider (stropper), er forskudt lidt længere bagud, så vil det passe meget bedre både med sadlen og hendes gjordleje
Hvis den eneste gjord jeg kan finde, der koster mere end hvad budgettet kan holde til lige nu, så må jeg bare ofre mig lidt ekstra, da det er møg irriterende, at gjorden kravler frem, for at ligge ordenligt
jan 2008
En midlertidig og billig løsning kunne måske være en løs plade på en almindelig gjord hvis den type gjord bliver liggende. Ellers er prestige mit bedste bud da selve gjorden ligger rimelig midt på pladen.
http://rytterhusetviborg-shop.dk/shop/prestige-rp-spring-548p.html
jul 2007
Det bliver også en løsning, jeg vil gøre brug af til sidst, da der er nogle gjorde, som har det svung, som jeg mangler lidt på en pladegjord
Vil kigge nærmere på prestige gjorden! Tak for dit svar til indlægget, så har jeg lidt at gå ud fra
jan 2008
jul 2007
http://rytterhusetviborg-shop.dk/shop/passier-anatomisk-laedergjord-234p.html
nov 2004
Følger: 165 Følgere: 286 Heste: 7 Emner: 151 Svar: 1.346
Hvis ikke du kan finde den der, så skriv til sascha@pegasusrideudstyr.dk så kan jeg helt sikkert godt finde ud af noget til dig.
Anatomisk pladegjord? Hvor