{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

MacBook Pro.. I stykker {{forumTopicSubject}}

Min MacBook Pro havde været til reperation, fordi den havde fået en "stødskade" ifølge Elgiganten.. Som så var gået ud over min harddisk.... Jeg sender den så ind til reperation og bruger min garanti på at få den lavet. Den er ikke engang 2 år gammel... Kun 1 år og 2 måneder. Jeg får den så tilbage med en splinterny harddisk! Og nu skulle den da være i orden! Eller ikke!

1 uge efter jeg havde fået den hjem fra rep, så begynder den på nøjagtig det samme som da jeg sendte den afsted? Og den gør det stadigvæk! Jeg tænker det slet ikke har noget med harddisken at gøre? Da jeg slet ikke har haft den nogen steder den kunne blive sparket til, eller stødet til på NOGEN som helst måde! Jeg læste lidt på Google, og nogen mente det var fordi den skulle opdateres? Så det gjorde jeg.. Og den var normal i en uge så gjorde den det igen...

Det den gør er at skærmen fryser, den flimre i forskellige farver, også lukker den ned i sort skærm og siger 3 advarselslyde i træk også med en pause imellem de tre lyde... Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre... For jeg har jo brugt garantien så nu kan jeg jo ikke få en ny MacBook... Nogen som har oplevet det samme? Og hvad gjorde I? Jeg har nogle videoer på den, som den ikke kan nå at dele på iCloud.. Og vil VIRKELIG ikke miste dem!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MacBook Pro.. I stykker
Kommentér på:
MacBook Pro.. I stykker

Annonce