{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MacBook Pro
  • #1   18. feb 2013 Ved godt, at det er lidt snyd ....
    Men hvis du bestiller den via. apples hjemmeside, kan man gå ind og skrive, at man er studerende og derved spare nogle procenter...
    Det gjorde jeg (skrev at jeg gik på universitet), selvom jeg ikke gør... Det er der ikke sket noget ved haha smiley

• #2   18. feb 2013 Ellers bestil den fra USA. Der koster de omkring 6000dkr hvilket jo ikke er meget sammenlignet med de 9000 de koster herhjemme. Dog er der ikke ÆØ+Å på, men det er vidst noget med at man kan få det installeret så man bare skal holde shift nede og trykke på en tast (Ikke noget jeg har styr på.)
    Elllers vil jeg sige at jeg lige har købt min for 9000 dkr og har ikke fortrudt. Du får virkelig meget og god computer for pengene!:)

• #3   18. feb 2013 Jeg gav 10.000 inklusive alt i elgiganten, servicen var super og jeg fik min computer klar til brug. Jeg købte også skriveprogram med til, som dengang kostede 500 kroner + et sleeve til 250 også skulle jeg betale for at ham i butikken satte den op hvilket også kostede 250, hvilket jeg syntes var fair nok, da jeg helst ville have sat den op af en professionel, eftersom at computeren jo er dyr.
    Jeg har slet ikke på noget tidspunkt fortrudt at jeg købte den. Den er super lækker hvis man også har andre apple produkter, da man så kan få dem til at ''snakke'' sammen, hvilket er en fordel når man går i skole, da man så altid f.eks. bare kan skrive noter på iPhone eller noget lignende også bare overføre til maccen. Kan klart anbefale den! der er virkeligt fantastisk! smiley

Kommentér på:
MacBook Pro

Annonce