{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

At forlade hesten.. :-P {{forumTopicSubject}}

Hej igen søde Hg'er smiley
Jeg bliver desværre nødt til at rejse til Norge da min søster forsøgte at begå selvmord i søndags.. smiley så jeg rejser den 27 april.. Men hvad så med hesten.. smiley
Mine børn ved jo at jeg kommer hjem igen og de kan man jo snakke med Osv. Men Tindur ved jo ikke at jeg kommer igen.. Pludselig er jeg bare væk.. Amen altså smiley hvordan kan jeg få mig selv til det.. Han står bare der uden nogen der strigler, hygger om ham og tager ham med på oplevelser.. I to hele uger.. smiley tænk om han tror jeg har forladt ham... smiley

Bare mig der har det svært ved at være væk?

Mvh den skøre TT der ikke vil forlade sin hest.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At forlade hesten.. :-P
  • #1   16. apr 2015 Kender følelsen! Men jeg tror nu din hest vil nyde nogle fridage. smiley
    Tænk på at din søster nok har mere brug for dig end din hest, selvom hesten selvfølgelig også har brug for sin ejer. smiley

• #3   16. apr 2015 Skal være væk fra Tonga i hele 3 måneder, fordi at jeg skal i "praktik" hos et stutteri i Spanien.. og æv, hvor er jeg nervøs for at der går noget galt.. Min forældre og en god veninde passer hende imens jeg er væk, og jeg ved at de sagtens kan klare det.. Men jeg er bare sådan en hønemor, så der skal være styr på alting - og jeg kræver at de alle får undervisning af min underviser osv osv.. Det er frygteligt smiley

• #4   16. apr 2015 Ja han lever da selvfølgelig når jeg kommer hjem (7-9-13, bank bank) smiley bare den menneskelige følelse at han jo ikke må tro jeg har svigtet ham smiley har været væk en uge før på de fire år jeg har haft ham og da var han fornærmet og ville ikke snakke med mig det første stk tid smiley
    Mvh TT

• #5   16. apr 2015 Jeg tror det går os mere på, end det går hestene på smiley
    Da jeg skulle forlade lille Herkules på ubestemt tid, som blev til 2 måneder, syntes jeg også at det var helt forfærdelig, hvad nu hvis, og puha nej, ih og åh, hahah, men han overlevede da smiley smiley

• #6   16. apr 2015 Tror helt bestemt at vi savner hesten mere end den egentlig savner os smiley
    Og så meget tidsfornemmelse tror jeg heller ikke heste har at den tænker "ej nu er der altså gået 2 dage, hvor bliver hun af??"

Må indrømme jeg har det alligevel værre når jeg skal væk fra min hund. Hende er jeg sammen med hver dag og stort set hele tiden, så tror hun tænker mere over det når ikke jeg ligger i min seng om natten som jeg plejer smiley

Derudover tænker jeg lidt at så længe hesten har mad og hø, så tror jeg ikke de tænker videre over det smiley

• #8   16. apr 2015 Har lige været i England i 10 dages tid, og der savnede jeg også min hest helt vildt! Men prøv at se på det, som den får lov at holde en lille ferie, og det har de jo også brug for nogle gange. Tror kun den vil nyde det! smiley

• #9   16. apr 2015 Sidste år var jeg 3 mdr i Afrika. Jeg havde også mange bekymringer om at være væk så længe, men tiden fløj afsted og pludselig stod jeg på dansk jord igen. Jeg savnede selvfølglig min hest ekstremt meget, men jeg vidste jo at den var i trygge hænder og blev passet efter alle kunstens regler. Jeg tror bare at du skal rette dine tanker på at det er lidt vigtigere at få din søster på rette kurs igen også må hesten lige forsømmes for en periode smiley du må jo bare ud at finde den bedste hestepasser så du ikke har dårlig samvittighed smiley

Mvh Linette!

Kommentér på:
At forlade hesten.. :-P

Annonce