{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

regler for transport {{forumTopicSubject}}

Prøver lige igen da der er ting jeg stadig er i tvivl om..

min plag skal ud og køres en tur på 200 km hvilke vil sige 3-4 times kørsel ca har vi regnet os frem til

under turen vil han blive tilbudt vand og har adgang til hønet
er der regler for hvor ofte de skal vandes når turen ikke er ¨længere¨?

vi skal selvfølgelig have hestepas med

jeg har hørt et sted at man skal udfylde et stykke papir hvor der står hvor man skal køre fra og hvor man skal hen og beskrive turen hvor tit man holder osv men synes ikke jeg kan finde noget om det??

specielt det er jeg rigtig meget i tvivl om da det vil være en dum bøde at få.

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  regler for transport
  • #1   15. apr 2015 Jeg ville ringe rundt til de politikredse du sådan ca. Skal igennem og høre hvordan de tolker reglerne.

Desværre har de nemlig ikke engang selv helt styr på dem rundt i de forskellige kredse.

Du får det mest korrekte svar ved at kontante dem der sidder med det til dagligt. smiley

• #2   16. apr 2015 Det er meget afhængig af om det er privat eller erhvervs kørsel.
    Er det privat, skal du have alle relevante papir med på hesten, bilen og trailer.
    Og så kan du bare køre.
    Men det er rigtig at de forskellige politikredse ikke har styr på det. Desværre smiley

• #3   16. apr 2015 Du skal have registreringsattest på bil og trailer samt pas på hesten, og du skal skrive en logbog.
    Det er såmænd bare et stykke papir, hvor du skriver datoen samt "afgang fra dyt kl. x - forventet ankomst til dut kl. y".
    Og så skal der være strøelse i traileren, som kan opsuge urin, hvis den skulle tisse under kørslen - og der må ikke være nogle løse dele i traileren, som kan flyve rundt, hvis der skulle ske noget.
    Og så kører du bare. God tur.

• #4   16. apr 2015 hvis man lejer en trailer får du ikke registeringsattest på traileren det gør vi i hvert fald ikke ... ??
    hvorfor skal man det ?
    samt hvorfor skal man have den på bilen ?
    det har vi aldrig når vi køre med almindelig trailer

• #5   16. apr 2015 Jeg har kun en enkelt gang lejet en trailer, og da sad den klæbet op inde i traileren (kopi). Registreringsattesten bruges til at bevise ejerskab af bil/trailer.

Kommentér på:
regler for transport

Annonce