{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone 6
  • #1   2. apr 2015 Jeg ved at den bøjer hvis du har den for meget i lommen, så bliver den skæv i det.

• #2   2. apr 2015 Den har et rigtig godt kamera smiley jeg har den selv og er rigtig glad for den. smiley

• #3   2. apr 2015 Kan man så ikke rette den ud igen cheesedipper? smiley

• #4   2. apr 2015 Pas. Problemet med den er at apple har fokuseret for meget på design i stedet for kvalitet. Nok er den tynd men de har glemt at lave den i en kvalitet der gør den ikke bøjer smiley ved ikke hvor meget anderledes den er end 5s andet end udseendesmæssigt og prismæssigt

• #5   2. apr 2015 Vil lige fortælle at bøjeproblemet kun gælder plus-udgaven. smiley har selv den almindelige og er meget glad for den! Kameraet er okay, men der findes andre telefoner på markedet som har bedre kamera end iPhone. Dog ville jeg ikke bytte. smiley

• #6   2. apr 2015 Ønsker mig ikke plus, så tror ikke det med bøje noget bliver et problem smiley

• #7   2. apr 2015 Jeg har en 6'er.. Oplever inden problemer med at den bøjer,'den har god lagerplads og et udemærket kamera smiley jeg er rigtig glad for min.

• #8   2. apr 2015 Bøje problemet gælder kun 6+ og det er vis man har sin telefon i baglommen at den risikere at bøje.
    Nu har jeg bare en iPhone 5 som er 2 år gammel. Er stadig glad for den, men skifter den nok ud med en ny næste år. Der tænker jeg at appel enten er kommet ud med en iPhone 7, eller en forbedring af 6'eren smiley

• #9   2. apr 2015 Ja den kan godt rettes ud en af mine veninder havde en og hun fik den bøjet og hun dage at man ikke kunne se det mere smiley

• #10   2. apr 2015 Jeg er rigtig glad for min! Oplever ikke problemer med den bøjer, men det skal nok passe, at det kun er 6+'ern der gør det. Jeg synes kameraet er ret godt. Jeg opgraderede fra en Iphone 4s, og på 6'ern er kameraet betydelig forbedret. Den er hurtigt og 4G nettet fungere super fint.
    Man skal(i følge mig) bare sætte penge af til et rigtig godt cover, der også lige går rundt om siderne. Den er jo ikke lavet af det stærkeste materiale - her synes jeg 4s'ern var noget stærkere smiley

• #11   2. apr 2015 Jeg fik den til min fødselsdag (14-11) og er så(!!!!!) glad for den! Havde en 4'er før..
    I starten med 6'eren troede jeg den ville blive for stor og jeg aldrig ville vænne mig til slukknappen i siden. Der skete dog det helt modsatte! Den passer perfekt til min hånd, og jeg elsker at slukknappen er i siden. Elsker også det med at 6'eren har touch id, og kameraet er virkelig godt! Eneste minus er at den er såååå dyr smiley
    - jeg vil anbefale du putter beskyttelse over skærmen så du ikke får riser, jeg har nemlig fået et par, desværre smiley

• #12   2. apr 2015 Jeg er rigtig glad for min iPhone 6, det er min første iPhone så derfor ved jeg ikke hvordan de andre er og kan derfor ikke samligne dem smiley jeg synes den har et rigtig godt kamera og den ligger godt i hånden smiley jeg er bare rigtig glad for den smiley smiley

• #13   3. apr 2015 Syntes i pengene er givet godt ud?:-)

• #14   3. apr 2015 Ja det synes jeg helt bestemt! smiley
    Er så glad for den!!

• #15   3. apr 2015 Synes også den er det værd smiley hvis man altså beskytter den! Den er lidt sårbar. Jeg har panserglas og cover på min. Også fordi at jeg til dagligt er hos hesten, og har det med at glemme at lukke min lomme smiley

Kommentér på:
iPhone 6

Annonce