1.584 visninger
|
Oprettet:
Nørballes Sweet Sixteen, Himmelhesten Chess
12. jan 2009 Følger: 63 Følgere: 60 Heste: 7 Emner: 130 Svar: 234
12. jan 2009 Følger: 63 Følgere: 60 Heste: 7 Emner: 130 Svar: 234
iphone 6 {{forumTopicSubject}}
Hej tøser er der nogen af jer der har en iphone 6 jeg overvejer nemlig at købe en men jeg ville lige hører hvad i syntes om den?
okt 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 5 Emner: 137 Svar: 968
Min mening:
-Iphone generelt er dyrt
-ikke pengene værd (du betaler for mærket ikke for indholdet)
-Du skal væe heldig for at få en iphone der ikke går i stykker
-telefonen kan bøje og den ender sikkert med at gå i stykke af det
-efter 2 år laver de en ny mobil og så stopper de med at lave opdateringer til den
- du skal betale for icloude for at kunne sikkerhedskopiere dine ting så du skal
ikke kun betale for telfonen men også ekstra plads til at gemme ting
Det POISTIVE ved en iphone:
-flot designs
-mange apps
så kort sagt bestemt ikke det værd sidst jeg havde iphone var dog iphone 4s men har stadig samme indtryk da min lånetlf fra en iphone 5 da min egen skulle laves.
De er ikke pengene værd
Find dig hellere interesseret i en af disse:
Sony z2
Sony z1
Htc one m8
Samsung galaxy alpha
Men generelt er samsung de nye af dem blevet meget bedre
Htc generelt er også blevet meget bedre
Og stort set alle zony mobiler er viunderlige !!
Så syntes du skal prøve at sammenligne mulige mobiler du vil have
gå på google skriv f.eks.
iphone 6 vs sony z2 og så sammenlign med det du vil have ved en tlf og se hvad for en der bedst
fnd ud af hvilken en folk bedst kan lide
Bare min mening
okt 2012
okt 2012
feb 2004
Følger: 16 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 118
Jeg er ikke den store fan af Apples produkter. Dog tiltaler den mange, men det er nok lige så meget et spørgsmål om hvad man bedst kan lide.
Så jeg vil da anbefale at du tager ud i Elgiganten eller smutter forbi en tele-butik og så prøver at stå med den og se om den virker fint for dig. Er den for stor til lommen, kan du finde ud af den osv. Og sidst men ikke mindst, føler du at det er pengene værd.
Mht Icloud skal du altså ikke betale for at gemme ting. Der er et mindre Icloud lager til dit AppleID, men du kan altså stadig godt gemme ting på telefonen og evt. overføre til pcen e.l. Også sikkerhedskopiering. Det er først hvis du skal bruge mere Icloud-plads at du skal betale, men ikke nødvendigt hvis du kan overføre til pc e.l. Dog vil jeg anbefale at du får en telefon med 32 GB plads. Synes ofte jeg hører at de 16 GB er lige i underkanten. Især når IOS skal opdateres.
Min datter har en Iphone 5S og hun er rigtig glad for den.
jan 2009
Følger: 63 Følgere: 60 Heste: 7 Emner: 130 Svar: 234
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 74 Svar: 1.340
Jeg har været på iPhones siden 3s'eren.. Og er nu på 5s, hvor je har været dem alle igennem siden. Jeg har dog et princip med ikke at købe noget før det er et halvt år siden det er udgivet, pga fejl
Det vil jeg råde dig til der er selvfølgelig garanti på den, hvor du bare får en ny udleveret, hvis din egen er i stykker, men det er stadig træls at bytte ud hele tiden
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
men du har vidst ikke just sat dig ind i tingene...
jun 2012
Følger: 46 Følgere: 46 Heste: 4 Emner: 108 Svar: 656
jun 2014
Følger: 17 Følgere: 20 Emner: 92 Svar: 2.264
Jeg synes ( en af mine venner har en ) at de er alt for brede til mine små hænder, så kan næsten ikke holde den! xD Men han er glad for den
- Men mine venner med 5s og 5 er også glade for deres, og synes også de er virkelig gode!
Jeg skal selv have mig en 5c ( Bare fordi den er billigere, og selvfølgelig ikke lige så bred som 6'eren) i efterårsferien ^^
okt 2012
IPhone fungere bare aldrig 100% som de skal det suden er kameraet kun 8 megapixel og igen du skal købe plads på icloude hvilket er virkelig typisk et dyrt mærke at kræve endnu flere penge for intet
Og som understreget er det bare min mening og derfor forslog jeg også hun kunne få ind og se hvad andre siger og sammenligne mobiler med hinanden da dette udelukkende er min mening
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 6 Svar: 2.452
-Iphone generelt er dyrt/-ikke pengene værd (du betaler for mærket ikke for indholdet).
- Det er rigtigt, Apple laver dyre produkter sammenlignet med andre mærker, men der er uden tvivl også kvalitet for de penge, man giver ud!
-Du skal være heldig for at få en iphone der ikke går i stykker
- Ævl og bævl. Nogen er gode til at passe på sine ting, andre ikke. Men iPhones går ikke mere i stykker end andre telefoner.
-telefonen kan bøje og den ender sikkert med at gå i stykke af det.
- Ja, nogle iPhones kan bøje, hvis du har dem i baglommer og sætter dig på dem eller lignende. Men det gør alle smartphones, idet de bliver lavet tyndere og tyndere.
-efter 2 år laver de en ny mobil og så stopper de med at lave opdateringer til den.
- Nej, der laves stadig opdateringer efter 2 år.
-du skal betale for icloude for at kunne sikkerhedskopiere dine ting så du skal
ikke kun betale for telfonen men også ekstra plads til at gemme ting.
- Nej, du har en vis grænse gratis kapacitet på din Icloud-konto, som du frit kan bruge af. Vil du have mere plads der, kan du tilkøbe det. Du kan også vælge at overføre til din computer eller andre konti på nettet, og spare de penge.
okt 2012
Men der er mange som passer på dem hvor jeg har oplevet de tager den i sin seng og så flækker skærmen hvor andre kan kaste den i jorden med vilje og intet sker
Denne iPhone er lavet til at kunne bøje og jeg tror den får i stykker af det i længden
Det ikke det de selv har reklameret med det siges iPhone 4 og 4s ikke er brugbare efter iPhone 6 er kommet
Du har en Maks på 5 GB på icloude men telefonen er på 128 GB det mange penge på ekstra hukommelse
Og nej Apple er ikke god kvalitet med mindre du som jeg før har skrevet er heldig med lige netop den iPhone du har fået dig
Men ja måske er jeg den typiske iPhone hader men har selv fundet frem til dette via ander jeg kender på nettet og egen erfaring
Og måske er du bare den typiske Apple er det bedste det kommer an på hvad man er til
Personligt.ville jeg undersøge alt jeg kunne finde om telefonen før end jeg købte den for man ved skulle aldrig med Apple
dec 2010
Følger: 128 Følgere: 143 Heste: 12 Emner: 63 Svar: 1.531
maj 2007
Det formår hverken android eller Windows..
Selv følgelig går iphones skærm hurtigt i stykker, folk kaster rundt med deres telefoner som om det var tennisbolde- hvad regner de med? Alle andre smartphones går faktisk lige så hurtigt i stykker, men det er vel irrelevant?
Iphone har en design der er så stærkt at selv iphone 3, stadig er smart, og deres designs er tidsløst (gælder alle Apple produkter), hvor imod f.eks. Htc, LG, Sony (som vidst har formået at lave en telefon der minder lidt for meget om iphone 5' design), Samsung mm. Deres designs dør inden for få måneder..
jun 2012
Følger: 46 Følgere: 46 Heste: 4 Emner: 108 Svar: 656
maj 2007
Jeg køber en ny ca. Hvad 6. måned, og skifter mellem hvad der lige er nyt.
Jeg har endnu ikke formået at smadre en iphone, eller haft problemer med deres styresystem.
Tilgengæld har jeg haft stor problem med Samsung og Sony...
Hvad andre skriver på nettet er ubrugeligt, da folk ofte er til en side, enten Windows, android eller Apple - og derfor kommer med så ubrugelige svar som du gør, der udelukkende er baseret på nedgørende ting, hvor der ikke er hold i halvdelen.
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 535
Personligt anbefaler jeg ikke Apple af egne oplevelser
jun 2014
Har set et virkelig god test, hvor man testede en del forskellige iphones, og nogle samsunger Den handlede om hvor stort et press den skulle i gennem, før den bøjede
Desværre kan jeg ikke finde den
feb 2008
dette var dog pres i hænder jeg skrev ud fra
feb 2008
Denne jeg tager efter
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 6 Svar: 2.452
Nu har jeg selv en iPhone 4s, som jeg da flittigt har haft med i stalden og tabt på betongulve, grus og fliser adskillige gange - og har stadig den originale skærm i uden en flænge. Vist nok er der kommet en ridse eller to, men det er vel forventeligt om der så er et æble bagpå eller ej.
Det gælder iPhones som det gælder andre telefoner: om skærmen eller telefonen går i stykker, afhænger af, hvordan telefonen lander.
Og igen, jeg har en 4s, og jeg har næsten lige fået en ny opdatering dertil - og iPhone 6 er tydeligvis kommet.
Med hensyn til icloud. På andre telefoner køber du den plads, der er på telefonen, så i sig selv er icloud jo bare en ekstra service, man får. Som jeg skrev før, kan man også bare vælge selv at sikkerhedskopiere filerne.
Nu er det jo heller ikke sådan, at Apple kun laver et bestemt antal telefoner, som lever op til den standard, de lover - og resten, de sender ud, er noget bras. Ligeså vel som det gælder alle producenter, vil der være produkter, der falder uheldigt ud. Men jeg ved til gengæld, at Apple yder en formidabel service, når det gælder ombytning af telefoner. Kender flere, der som dig har været uheldig med et køb, men de har valgt at reklamere og fik så indenfor kort tid en helt ny telefon, som virkede upåklageligt.
Og nej, jeg er ikke en typisk iPhones-er-det-eneste-rigtige-type. Jeg har skam haft min del af telefoner. Men jeg har erfaret, at den iPhone, jeg har haft - og stadig har - har klart levet bedst op til mine forventninger, i forhold til både HTC, Sony og Samsung, som jeg også har haft
okt 2012
Generelt syntes jeg ikke at iphone fungere !! MIN MENING !!!!
Kender så mange som køber iphones og over halvdelen af dem har fået slemme skader uden at gøre noget for det !!
Selvfølgelig er der dem som kaster rundt med dem men det fandme ikke alle der gør det
Lea:
Jeg har selv en sony z2 og købte den egentlig kun fordi nokia lumia 1020 var udgået
jeg ELSKER min sony z2 den er lidt stor i starten men altså her er hvad jeg elsker ved den som iphone 100% ikke kan prale af at have:
kamera: 20,7 megapixel
batteri levetid 2 dage
kan ikke få de såkaldte brugsridser på grund af materiale
vandtæt i maks 1½ meter i op til 30 min
støvtæt
4k kamera (ultra high definition)
16 gb plads som kan udvides til op til 128 uden problemer
full HD skærm
kan oplades trådløs
medhørende smartband
støjreducerende headset
umuligt at blokere for lyden da højtalere er placeret som de er
kan komme på meget mere men i forstår vist hvad jeg mener
alt dette mener jeg bare er vildt fedt at have i en tlf når man er heste menneske og generelt i hverdagen
Og mener ikke selv en iphone kan konkurrere med det men igen
DET ER HVAD MEN ER TIL
DETTE ER MIN MENING !!
og ja har haft iphones så har oplevet det selv og har også haft nokia og htc og alt det andet det eneste jeg ikke har haft er en huawai og en samsung
Men iphone er den eneste jeg ikke er tilfreds med
ud fra hvad jeg har læst er jeg heller ikke til huawaien
jun 2014
I den video jeg så, var det med en maskine, der samtidigt målte presset
feb 2008
Ja okay.
Jeg kigger bare ikke efter sådan nogle test, når jeg kigger mobil. jeg vil aldrig tro at de komme under store pres sådan lige. ellers kan stort set alle mobiler bend eller knække xD Det kræver bare stort nok pres
apr 2013
Følger: 39 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 760
jun 2014
Ja, men det var for at sammenligne hvordan de var i forhold til de andre. Faktisk var det ikke et så stort pres 6'eren kunne holde til. Den ville kunne bukke hvis man satte sig på den forkert. ( Ikke at der er nogen rigtigt måde at sidde på sin mobil :P)
feb 2008
var den jeg så også (dog så jeg den mest for htc'en)
men den holder til mere end den 6'eren :3 plus der skal "for meget" pres til at bøje den uden maskine :3 dog sygt at mobiler bare kan bøje o.o det kan min ikke dog XD min vil knække XD
hehe xD ville være underligt hvis man kunne sidde rigtigt på en mobil xD
jun 2014
Alt kan vel bøjes
- Men altså, hvem vil også bevidst bøje sin mobil ? xD
feb 2008
Meget kan i hvert fald men er nu stolt men gamle tast mobil kan bøjes lidt men min kan ikke da den vil knække xD
Ingen håber jeg da xD
jun 2014
- I hvert fald selfies xD Mig og en veninde kom vidst til at tage nogle billeder uden at han helt vidste det...
aug 2008
Følger: 122 Følgere: 103 Heste: 6 Emner: 157 Svar: 1.011
apr 2009
Følger: 26 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 186
jul 2013
Følger: 12 Følgere: 7 Emner: 8 Svar: 60
feb 2011
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Svar: 1.227
synes 5'eren er pænere, også virker 6'eren også så stor..
hvis jeg havde råd, havde jeg klart købt den.. Så hvis du gider bruge penge på den, go for it guuuurl!
aug 2011
Følger: 96 Følgere: 87 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.182
Generelt nutidens nye telefoner tænker de mere på designet end kvaliteten.
Generelt os mennesker skifter alligevel vores telefoner efter 6mdr-2år.
Så har man penge i røven så kan man da sagtens købe den nyeste nye telefon.
Om det så er sony, samsung, htc eller iphone vil der altid være et eller andet lort over den
sep 2012
Følger: 48 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 11
En ad mine veninder har købt en og den knækket midt over
jun 2014
Hvordan det ?
sep 2012
Følger: 48 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 11
aug 2011
Læste det i avisen så er ikke sikker
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.398
Og syns det en dyr mobil når det allerede har en del fejl.
Hvis du er på nettet og skroller hurtigt ned fryser og genstarter den.
Holder dårligt strøm.
Kameraet funger ikke optimalt.
Den har så svært ved at finde signal
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.710
Ja - den nye opdatering har ødelagt 4'ser. Men den har også ødelagt både 5'ere, 5'sere og endda 6'ere. Derfor blev opdateringen rettet og der kom en ny, så alt fungerede igen. Derudover virker en 4's sgu fint. Med tiden vil den ikke kunne følge med - men der går sgu nok en 3 år før, at den ikke længere kan opdateres. Min mor og søster har 4's, ingen problemer der
Og jo - iPhone er ligeså fin kvalitet som andre smartphones. Du betaler bare for et anderledes styresystem og noget service, som ikke alle andre tilbyder.
aug 2011
mar 2010
Følger: 18 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 386
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 543
Jeg er selv til apples produkter, men hver sin smag... og derfor taler jeg ikke grimt om de andre mærker. Jo måske lige windows styresystemet til mobil, for det er edderfåkkemig grimt *G*
Som der allerede er nævnt, så er det en god ide at gå ned i en butik, sådan at man fysisk kan stå med mobilen i hånden og pilleroderage på den. Kun sådan kan man finde ud af om mobilen ligger 'godt' i hånden.
F.ex. har jeg en træls ven der er anti-apple, og som bliver ved at voldpromovere sine samsung galaxyer ned i halsen på mig om hvor stor skærmen er osv..Det kan jeg i realiteten ikke bruge til en fis, fordi jeg har små hænder, så sådan en stor skærm kan jeg sgu ikke holde på (hvis jeg vil have en stor skærm, så købte jeg da en ipad, hehe)
iphone 6