{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iphone 6
  • #1   9. okt 2014 Halløj dette skal ikke menes negativt dette er MIN MENING ! smiley

Min mening:

-Iphone generelt er dyrt

-ikke pengene værd (du betaler for mærket ikke for indholdet)

-Du skal væe heldig for at få en iphone der ikke går i stykker

-telefonen kan bøje og den ender sikkert med at gå i stykke af det

-efter 2 år laver de en ny mobil og så stopper de med at lave opdateringer til den

- du skal betale for icloude for at kunne sikkerhedskopiere dine ting så du skal
    ikke kun betale for telfonen men også ekstra plads til at gemme ting

Det POISTIVE ved en iphone:

-flot designs
    -mange apps

så kort sagt bestemt ikke det værd sidst jeg havde iphone var dog iphone 4s men har stadig samme indtryk da min lånetlf fra en iphone 5 da min egen skulle laves.

De er ikke pengene værd smiley

Find dig hellere interesseret i en af disse:

Sony z2
    Sony z1

Htc one m8

Samsung galaxy alpha

Men generelt er samsung de nye af dem blevet meget bedre
    Htc generelt er også blevet meget bedre
    Og stort set alle zony mobiler er viunderlige !!

Så syntes du skal prøve at sammenligne mulige mobiler du vil have

gå på google skriv f.eks.

iphone 6 vs sony z2 og så sammenlign med det du vil have ved en tlf og se hvad for en der bedst

fnd ud af hvilken en folk bedst kan lide smiley

Bare min mening smiley

• #2   9. okt 2014 Tænk på det en mobil du skal være glad for mere end en måned smiley

• #3   9. okt 2014 f.eks. fandt jeg lige ud af iphone 6 har virkelig elendig batteri smiley

• #4   9. okt 2014 Wow, der er vist en der har fået et æble i den gale hals smiley

Jeg er ikke den store fan af Apples produkter. Dog tiltaler den mange, men det er nok lige så meget et spørgsmål om hvad man bedst kan lide.

Så jeg vil da anbefale at du tager ud i Elgiganten eller smutter forbi en tele-butik og så prøver at stå med den og se om den virker fint for dig. Er den for stor til lommen, kan du finde ud af den osv. Og sidst men ikke mindst, føler du at det er pengene værd.

Mht Icloud skal du altså ikke betale for at gemme ting. Der er et mindre Icloud lager til dit AppleID, men du kan altså stadig godt gemme ting på telefonen og evt. overføre til pcen e.l. Også sikkerhedskopiering. Det er først hvis du skal bruge mere Icloud-plads at du skal betale, men ikke nødvendigt hvis du kan overføre til pc e.l. Dog vil jeg anbefale at du får en telefon med 32 GB plads. Synes ofte jeg hører at de 16 GB er lige i underkanten. Især når IOS skal opdateres.

Min datter har en Iphone 5S og hun er rigtig glad for den.

• #5   9. okt 2014 Lige nu har jeg en HTC one som jeg har haft 1 år og har været glad for den men nu kunne jeg godt tænke mig at prøve noget nyt smiley

• #6   9. okt 2014 Hold da op Sarah, der er faktisk gode ting, måske du bare ikke har ville åbne dig op for dem smiley

Jeg har været på iPhones siden 3s'eren.. Og er nu på 5s, hvor je har været dem alle igennem siden. Jeg har dog et princip med ikke at købe noget før det er et halvt år siden det er udgivet, pga fejl smiley
    Det vil jeg råde dig til smiley der er selvfølgelig garanti på den, hvor du bare får en ny udleveret, hvis din egen er i stykker, men det er stadig træls at bytte ud hele tiden smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #7   9. okt 2014 sarah: du er en typisk iphone hader...

men du har vidst ikke just sat dig ind i tingene...

• #8   9. okt 2014 Elsker den!!!!!! smiley

• #9   9. okt 2014 6'eren bøjer kun, hvis du vil bøje den - Ved et vidst press bøjer den - men hvem prøver også bevist at bøje sin mobil ? Den er svagere end de tidligere versioner, men der skal alligevel meget til at bøje den smiley

Jeg synes ( en af mine venner har en ) at de er alt for brede til mine små hænder, så kan næsten ikke holde den! xD Men han er glad for den smiley
    - Men mine venner med 5s og 5 er også glade for deres, og synes også de er virkelig gode! smiley

Jeg skal selv have mig en 5c ( Bare fordi den er billigere, og selvfølgelig ikke lige så bred som 6'eren) i efterårsferien ^^

• #10   9. okt 2014 Sat mig ind i hvad i starten elskede jeg min iPhone til jeg fandt flere og flere fejl og min fik jeg 1 år efter den udkom

IPhone fungere bare aldrig 100% som de skal det suden er kameraet kun 8 megapixel og igen du skal købe plads på icloude hvilket er virkelig typisk et dyrt mærke at kræve endnu flere penge for intet

Og som understreget er det bare min mening og derfor forslog jeg også hun kunne få ind og se hvad andre siger og sammenligne mobiler med hinanden da dette udelukkende er min mening smiley

• #11   9. okt 2014 Sarah, tillader mig lige at låne dine "negativer", for der er noget af det, du er lidt galt på:

-Iphone generelt er dyrt/-ikke pengene værd (du betaler for mærket ikke for indholdet).
    - Det er rigtigt, Apple laver dyre produkter sammenlignet med andre mærker, men der er uden tvivl også kvalitet for de penge, man giver ud!

-Du skal være heldig for at få en iphone der ikke går i stykker
    - Ævl og bævl. Nogen er gode til at passe på sine ting, andre ikke. Men iPhones går ikke mere i stykker end andre telefoner.

-telefonen kan bøje og den ender sikkert med at gå i stykke af det.
    - Ja, nogle iPhones kan bøje, hvis du har dem i baglommer og sætter dig på dem eller lignende. Men det gør alle smartphones, idet de bliver lavet tyndere og tyndere.

-efter 2 år laver de en ny mobil og så stopper de med at lave opdateringer til den.
    - Nej, der laves stadig opdateringer efter 2 år.

-du skal betale for icloude for at kunne sikkerhedskopiere dine ting så du skal
    ikke kun betale for telfonen men også ekstra plads til at gemme ting.
    - Nej, du har en vis grænse gratis kapacitet på din Icloud-konto, som du frit kan bruge af. Vil du have mere plads der, kan du tilkøbe det. Du kan også vælge at overføre til din computer eller andre konti på nettet, og spare de penge.

• #12   9. okt 2014 Helt i orden

Men der er mange som passer på dem hvor jeg har oplevet de tager den i sin seng og så flækker skærmen hvor andre kan kaste den i jorden med vilje og intet sker

Denne iPhone er lavet til at kunne bøje og jeg tror den får i stykker af det i længden

Det ikke det de selv har reklameret med det siges iPhone 4 og 4s ikke er brugbare efter iPhone 6 er kommet

Du har en Maks på 5 GB på icloude men telefonen er på 128 GB det mange penge på ekstra hukommelse

Og nej Apple er ikke god kvalitet med mindre du som jeg før har skrevet er heldig med lige netop den iPhone du har fået dig

Men ja måske er jeg den typiske iPhone hader men har selv fundet frem til dette via ander jeg kender på nettet og egen erfaring

Og måske er du bare den typiske Apple er det bedste det kommer an på hvad man er til

Personligt.ville jeg undersøge alt jeg kunne finde om telefonen før end jeg købte den for man ved skulle aldrig med Apple

• #13   9. okt 2014 jeg elsker appel! og syntes ikke det går i stykker så hurtigt! smiley jeg har smidt min iphone 5s 3 gange på et klinkegulv, på alle måde, med skærmen direkte ned i gulvet, og den har ikke en skræmme smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#14   9. okt 2014 Apples styresystem er så brugervenligt - og især enkelt at alle kan bruge det.

Det formår hverken android eller Windows..

Selv følgelig går iphones skærm hurtigt i stykker, folk kaster rundt med deres telefoner som om det var tennisbolde- hvad regner de med? Alle andre smartphones går faktisk lige så hurtigt i stykker, men det er vel irrelevant?

Iphone har en design der er så stærkt at selv iphone 3, stadig er smart, og deres designs er tidsløst (gælder alle Apple produkter), hvor imod f.eks. Htc, LG, Sony (som vidst har formået at lave en telefon der minder lidt for meget om iphone 5' design), Samsung mm. Deres designs dør inden for få måneder..

• #15   9. okt 2014 Sarah: må jeg spørger om du har haft en iPhone? smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#16   9. okt 2014 Sarah: kan så fortælle at jeg er totalt neutral omkring telefoner.

Jeg køber en ny ca. Hvad 6. måned, og skifter mellem hvad der lige er nyt.

Jeg har endnu ikke formået at smadre en iphone, eller haft problemer med deres styresystem.

Tilgengæld har jeg haft stor problem med Samsung og Sony...

Hvad andre skriver på nettet er ubrugeligt, da folk ofte er til en side, enten Windows, android eller Apple - og derfor kommer med så ubrugelige svar som du gør, der udelukkende er baseret på nedgørende ting, hvor der ikke er hold i halvdelen.

• #17   9. okt 2014 Hov det med at at den kan bøjes afhænger altså af om det er plus eller ej smiley der lavet bendtest på begge og det er kun iPhone 6 plus der kan bøje og ikke iPhone 6 smiley

Personligt anbefaler jeg ikke Apple af egne oplevelser smiley

• #18   9. okt 2014 6'eren kan også bøje smiley
    Har set et virkelig god test, hvor man testede en del forskellige iphones, og nogle samsunger smiley Den handlede om hvor stort et press den skulle i gennem, før den bøjede

Desværre kan jeg ikke finde den smiley

• #19   9. okt 2014 Ja okay så det bare ved en der har lavet utallige af disse test og han ikke højst få den bøjet 1-3mm.
    dette var dog pres i hænder jeg skrev ud fra smiley

• #20   9. okt 2014 iPhone 6 Bend Test + HTC One M8, Moto X, Others: http://youtu.be/IROcoJeVfSI
    Denne jeg tager efter smiley

• #21   9. okt 2014 Sarah:
    Nu har jeg selv en iPhone 4s, som jeg da flittigt har haft med i stalden og tabt på betongulve, grus og fliser adskillige gange - og har stadig den originale skærm i uden en flænge. Vist nok er der kommet en ridse eller to, men det er vel forventeligt om der så er et æble bagpå eller ej.
    Det gælder iPhones som det gælder andre telefoner: om skærmen eller telefonen går i stykker, afhænger af, hvordan telefonen lander.

Og igen, jeg har en 4s, og jeg har næsten lige fået en ny opdatering dertil - og iPhone 6 er tydeligvis kommet.

Med hensyn til icloud. På andre telefoner køber du den plads, der er på telefonen, så i sig selv er icloud jo bare en ekstra service, man får. Som jeg skrev før, kan man også bare vælge selv at sikkerhedskopiere filerne.

Nu er det jo heller ikke sådan, at Apple kun laver et bestemt antal telefoner, som lever op til den standard, de lover - og resten, de sender ud, er noget bras. Ligeså vel som det gælder alle producenter, vil der være produkter, der falder uheldigt ud. Men jeg ved til gengæld, at Apple yder en formidabel service, når det gælder ombytning af telefoner. Kender flere, der som dig har været uheldig med et køb, men de har valgt at reklamere og fik så indenfor kort tid en helt ny telefon, som virkede upåklageligt.
    Og nej, jeg er ikke en typisk iPhones-er-det-eneste-rigtige-type. Jeg har skam haft min del af telefoner. Men jeg har erfaret, at den iPhone, jeg har haft - og stadig har - har klart levet bedst op til mine forventninger, i forhold til både HTC, Sony og Samsung, som jeg også har haft smiley

• #22   10. okt 2014 AMT: Jeg er virkelig træt af du er så negativ uanset hvilke stedet du skriver opslag !!! Jeg giver udtryk stærkt for at det er MIN MENING og ikke sådan det er det er ud fra min oplevelse af at have iphone 4s og låne iphone 5 da min anden var i stykker.

Generelt syntes jeg ikke at iphone fungere !! MIN MENING !!!!

Kender så mange som køber iphones og over halvdelen af dem har fået slemme skader uden at gøre noget for det !!

Selvfølgelig er der dem som kaster rundt med dem men det fandme ikke alle der gør det smiley

Lea:

Jeg har selv en sony z2 og købte den egentlig kun fordi nokia lumia 1020 var udgået

jeg ELSKER min sony z2 den er lidt stor i starten men altså her er hvad jeg elsker ved den som iphone 100% ikke kan prale af at have:

kamera: 20,7 megapixel
    batteri levetid 2 dage
    kan ikke få de såkaldte brugsridser på grund af materiale
    vandtæt i maks 1½ meter i op til 30 min
    støvtæt
    4k kamera (ultra high definition)
    16 gb plads som kan udvides til op til 128 uden problemer
    full HD skærm
    kan oplades trådløs
    medhørende smartband
    støjreducerende headset
    umuligt at blokere for lyden da højtalere er placeret som de er

kan komme på meget mere men i forstår vist hvad jeg mener

alt dette mener jeg bare er vildt fedt at have i en tlf når man er heste menneske og generelt i hverdagen

Og mener ikke selv en iphone kan konkurrere med det men igen

DET ER HVAD MEN ER TIL

DETTE ER MIN MENING !!

og ja har haft iphones så har oplevet det selv og har også haft nokia og htc og alt det andet det eneste jeg ikke har haft er en huawai og en samsung

Men iphone er den eneste jeg ikke er tilfreds med

ud fra hvad jeg har læst er jeg heller ikke til huawaien

• #23   10. okt 2014 Cookie:
    I den video jeg så, var det med en maskine, der samtidigt målte presset smiley

• #24   10. okt 2014 Rikke:
    Ja okay. smiley
    Jeg kigger bare ikke efter sådan nogle test, når jeg kigger mobil. jeg vil aldrig tro at de komme under store pres sådan lige. smiley ellers kan stort set alle mobiler bend eller knække xD Det kræver bare stort nok pres smiley

• #25   10. okt 2014 Bare lige for at gøre det klart er det 6+ der bøjer smiley

• #26   10. okt 2014 Cookie:
    Ja, men det var for at sammenligne hvordan de var i forhold til de andre. Faktisk var det ikke et så stort pres 6'eren kunne holde til. Den ville kunne bukke hvis man satte sig på den forkert. ( Ikke at der er nogen rigtigt måde at sidde på sin mobil :P)

• #27   10. okt 2014 Rikke :
    var den jeg så også smiley (dog så jeg den mest for htc'en)
    men den holder til mere end den 6'eren :3 plus der skal "for meget" pres til at bøje den uden maskine :3 dog sygt at mobiler bare kan bøje o.o det kan min ikke dog XD min vil knække XD
    hehe xD ville være underligt hvis man kunne sidde rigtigt på en mobil xD

• #28   10. okt 2014 Cookie:
    Alt kan vel bøjes smiley
    - Men altså, hvem vil også bevidst bøje sin mobil ? xD

• #29   10. okt 2014 Rikke:
    Meget kan i hvert fald smiley men er nu stolt men gamle tast mobil kan bøjes lidt men min kan ikke da den vil knække xD
    Ingen håber jeg da xD

• #30   10. okt 2014 Forresten, den tager pisse gode billeder! smiley
    - I hvert fald selfies xD Mig og en veninde kom vidst til at tage nogle billeder uden at han helt vidste det... smiley

• #31   11. okt 2014 jeg har en 4 og den er jo over to år gammel det vil sige at de ikke burde lave nye opdateringer til den hvilket er løgn og latin min får en opdatering når den kan og er fornygeligt blevet opdateret

• #32   11. okt 2014 Jeg elsker også Apple! Flot, stilfuldt, elegant, klassisk og super lækker! Jeg har en 4's hvilket er den jeg synes bedst om udseende- og størrelsesmæssigt. Jeg har tabt den ualmindeligt mange gange på ALT underlag intet er sket med den. Og det gode ved Apple er, at selvom du smadrer skærmen eller andet, så virker den stadig. Og jeg har ingen problemer med Icloud, jeg overfører bare til computeren. Det er den mest holdbare og bedste mobil jeg har haft. Jeg skifter ikke mærke igen og heller ikke model.

• #33   11. okt 2014 Jeg har 6-eren. Super lækker telefon! Og det der med at den bøjer, det sker altså ikke bare sådan lige. Så skal man ihvertfald bruge mange kræfter! smiley

• #34   12. okt 2014 "300$ for iPhone 6? flight mode, better send me on vacation".. smiley

synes 5'eren er pænere, også virker 6'eren også så stor.. smiley
    hvis jeg havde råd, havde jeg klart købt den.. Så hvis du gider bruge penge på den, go for it guuuurl! smiley

• #35   12. okt 2014 det sådan set ligegyldig hvad telefon du vælger idag så kan det gå i stykker hvis du ikke passer på den smiley

Generelt nutidens nye telefoner tænker de mere på designet end kvaliteten.

Generelt os mennesker skifter alligevel vores telefoner efter 6mdr-2år.

Så har man penge i røven så kan man da sagtens købe den nyeste nye telefon. smiley

Om det så er sony, samsung, htc eller iphone vil der altid være et eller andet lort over den smiley

• #36   12. okt 2014 Hej.
    En ad mine veninder har købt en og den knækket midt over

• #37   12. okt 2014 Josefine:
    Hvordan det ? smiley

• #38   12. okt 2014 Hun havde den i baglommen og skulle sætte sig ned

• #39   12. okt 2014 iphone 6 er lavet af bøjeligt metal = Aluminium..

Læste det i avisen så er ikke sikker smiley

• #40   15. okt 2014 Min kæreste købte 6 plus på dagen.

Og syns det en dyr mobil når det allerede har en del fejl.
    Hvis du er på nettet og skroller hurtigt ned fryser og genstarter den.
    Holder dårligt strøm.
    Kameraet funger ikke optimalt.
    Den har så svært ved at finde signal

• #42   15. okt 2014 Sarah - du ved godt hvad iCloud er, ikke? Det er en backup af dine ting, som du frit selv kan vælge. En service for, at du kan gemme dine ting og finde alt frem, HVIS der skulle ske noget med din telefon. Samtidig kan du finde alle dine ting direkte på computeren.
    Ja - den nye opdatering har ødelagt 4'ser. Men den har også ødelagt både 5'ere, 5'sere og endda 6'ere. Derfor blev opdateringen rettet og der kom en ny, så alt fungerede igen. Derudover virker en 4's sgu fint. Med tiden vil den ikke kunne følge med - men der går sgu nok en 3 år før, at den ikke længere kan opdateres. Min mor og søster har 4's, ingen problemer der smiley

Og jo - iPhone er ligeså fin kvalitet som andre smartphones. Du betaler bare for et anderledes styresystem og noget service, som ikke alle andre tilbyder.

• #44   15. okt 2014 somsagt. alle telefoner kan bøjes... undtagen hvis vi snakker om gamle nokia'er smiley

• #45   14. nov 2014 hvem er så dum at bøje sin telefon og sætte sig på den?? Ja iPhone 6 kan måske bøjes vis man enten prøver helt vildt at bøje den, eller man sætter sig på den, og vis man gør det, kan man da ikke finde ud af at passe på sin mobil. Helt ærligt, bare fordi Iphone 6 kan bøjes (med kraft) så er den vildt dårlig? ØH.... og nej, iphones har ikke mange fejl når man tænker pa alle de fejl samsung, sony, htc, etc har.... . o.O

• #46   14. nov 2014 mht til brugervenlighed - min gamle mor på 85 har fået sig en iPhone 4s, og har ikke de store problemer med at anvende den - og det er hendes allerførste smartphone.

Jeg er selv til apples produkter, men hver sin smag... og derfor taler jeg ikke grimt om de andre mærker. Jo måske lige windows styresystemet til mobil, for det er edderfåkkemig grimt *G*

Som der allerede er nævnt, så er det en god ide at gå ned i en butik, sådan at man fysisk kan stå med mobilen i hånden og pilleroderage på den. Kun sådan kan man finde ud af om mobilen ligger 'godt' i hånden.

F.ex. har jeg en træls ven der er anti-apple, og som bliver ved at voldpromovere sine samsung galaxyer ned i halsen på mig om hvor stor skærmen er osv..Det kan jeg i realiteten ikke bruge til en fis, fordi jeg har små hænder, så sådan en stor skærm kan jeg sgu ikke holde på (hvis jeg vil have en stor skærm, så købte jeg da en ipad, hehe)

Kommentér på:
iphone 6

Annonce