2.710 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Hesteheste H
Hesteheste H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

MENSTRUATION TIL STÆVNE MENSTRUATION TIL STÆVNE

Hej piger, jeg skal til stævne på lørdag men sagen er den at jeg lige har fået min menstruation (altså ikke for første gang, men i ved hvad jeg mener) og jeg er bange for at bløde igennem de hvide Ridebukser! Har i nogle tricks eller tips, så man er 100% sikker?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MENSTRUATION TIL STÆVNE
  • #2   16. mar 2015 tampon og et bind der sir spar 2, så er det jo nærmest umuligt smiley

• #4   16. mar 2015 Tampon og natbind, så burde du være godt dækket ind smiley

• #5   16. mar 2015 Der er forholdsvis lang tid til lørdag, så umiddelbart tænker jeg, at det værste nok er over på lørdag, og at et almindeligt bind eller natbind sagtens burde kunne klare det.

• #6   16. mar 2015 Ja som smut siger burde det kun være minimalt blødning du har lørdag, normalt bløder man nemlig kun et par dage..

Men skulle det ske så ja så tampon og bind som de andre siger, og så husk at skifte regelmæssigt i løbet af dagen så du sikker

• #7   16. mar 2015 Bare pas på med at bruge tampon, hvis blødningen er minimal på lørdag. Det kan godt være at en tampon virker mere sikker, men det er ikke sundt at bruge den de dage, hvor man ikke bløder særlig meget.

• #8   16. mar 2015 Bruger ikke tampon desværre, og min menstruation startede i december så den er stadig meget uregelmæssig desværre smiley

• #11   16. mar 2015 Tampon smiley

• #12   16. mar 2015 jeg har aldrig brugt andet end mit almindelig bind også selvom det har været stævne.. tag et par ekstra med, og så skift 1-2 gange alt efter hvor timer du er afsted, og det har aldrig blødt igennem hos mig

• #13   16. mar 2015 Vent og se, det er sandsynligvis stilnet af til den tid, så du enten ikke bløder længere, eller kun bløder en smule. Synes du det bløder meget, så tag natbind på og tjek så tit som muligt, så du kan få skiftet, inden du bløder igennem.

Hvis du har det, så tag også gerne et par ekstra stævnebukser med. Så kan du hurtigt lige skifte, hvis uheldet nu skulle være ude. :o)

• #14   16. mar 2015 natbind af god kvalitet og to par hvide trusser på smiley eller du kunne høre undertøjs butikken (evt med din mor) om de stadig sælger de trusser med plastik i for undgå gennem blødning såen nogen havde jeg på da jeg blev konfirmeret men det er jo 100år og en madpakke siden smiley

• #15   16. mar 2015 Plejer ikke at være en udfordring efter min mening, men to solide bind helst med vinger, og et par ekstra trusser. For at være smart kan du ligge et tyndt bind i dine ridebukser så hvis uheldet er ude at det ene glider rundt sidder et andet stadig og dækker smiley

• #16   16. mar 2015 Og så et par trusser der sidder godt til, og ikke glider rundt/kravler op. :o)

• #17   16. mar 2015 har aldrig blødt igennem nogensom helst bukser og har aldrig brugt en tampon. bare på med et natbind. rolig nu og som en skriver længere oppe er en mens nok dæmpet sig meget inden lørdag smiley

• #18   16. mar 2015 Det plejer også at vare i 5 dage så det burde teknisk set være nogenlunde ovre på lørdag smiley

• #19   16. mar 2015 Natbind og så tag et par leggins under ridebukserne, så det ikke er direkte trusser mod hvid ridebuks..

• #20   16. mar 2015 1000 tak alle! Tror desværre ikke den er ovre lørdag, så vil helt klart bruge nogle af jeres råd! smiley

• #21   16. mar 2015 Nej, den er nok ikke ovre, men du bløder garanteret ikke særlig meget på det tidspunkt. :o)

• #22   16. mar 2015 Ikke alle piger/kvinder bløder ens eller lige meget mon ik TS ved bedst hvor meget hun bløder hen mod sidstningen ellers spørg hun vel ik smiley
    Jeg er selv en af dem som styrt bløder også på sidstningen og for det ik skal være løgn sommetider i 9 dage smiley forstår godt hendes bekymring pænt pinlig med hvide bukser og rød plet smiley

Heller safe than sorry smiley som man siger

• #23   16. mar 2015 Man bløder meget forskelligt ja. Men vi ved vel alle, at det er mere reglen end undtagelsen, at man ikke bløder ligeså kraftigt på 5. dagen, som de første par dage. Nogle på oplever kraftig blødning gennem hele perioden, men det er altså ikke 'normalt' (= det flertallet oplever).

Hvis hun kun har haft menstruation siden december, og det stadig er uregelmæssigt, ER det jo netop ikke sikkert, at hun ved det bedst selv, hun har ikke prøvet det mere end et par gange, og det er måske ikke en jævn 'mængde' endnu. Mange oplever jo også, at man de første mange gange kun bløder et par dage (eller at man nogle gange bløder meget, andre gange nærmest ikke). Vi skriver jo heller ikke, at hun 100% ikke bløder kraftigt på lørdag, bare at det ikke er sandsynligt, at hun gør det. Og det ÉR det jo ikke, for det er ikke normalen - selvom det er muligt. :o)

• #24   17. mar 2015 Nat bind også hav de hvide bukser med så du først tager dem på lige inden du hopper op på hesten, og det har du jo så forinden lige skiftet til et nyt bind.
    Jeg har redet distanceridt med min menstruation og der har jeg altid brugt natbind med stor sugeevne smiley
    Heldigvis slipper jeg for det nu, da jeg tager P-piller og vis en pause derved falder sammen net et stævne hopper jeg den ganske enkelt over smiley

Kommentér på:
MENSTRUATION TIL STÆVNE

Annonce