973 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Sjove kommentarer :-) Sjove kommentarer :-)

Jeg trænger lidt til at smile og håber I vil dele noget sjovt smiley
Så kom frisk smiley
Jeg kan starte smiley

I onsdags så blev Tindur rigtigt bange så han løb, lavede fem bukkespring efter hinanden og jeg røg af på det sidste og slog.mig ad helvedes til smiley
Jeg kommer så hjem og går og halter og kan intet løfte der er tungere end en kilo Ca. Så mine børn må så hjælpe mig med at hente brænde Osv. Jeg fortæller så at jeg har faldt af hesten, og så siger min datter til mig på snart 8 år (hun har selv gået til ridning)Ej mor.. Nu må du snart se at lære at ride smiley smiley jeg der var lidt øm og ked af det siger så surt. Så prøv du at sidde på en hest der løber og laver en serie bukkespring og se hvor længe du bliver siddende.. Okay mor. Undskyld smiley

Hvad sjovt har I hørt på det sidste? smiley

Mvh TT

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjove kommentarer :-)
  • #1   6. mar 2015 staldejeren 8 årige pige: bor du i hus eller lejlighed?
    mig: jeg bor i lejlighed
    pigen: jeg skal bo i hus, jeg regner med at jeg kan logge far og mor ud af huset

• #3   6. mar 2015 Får altid den der - "Kan hesten overhoved se noget?" -, når jeg kommer ridende med fluehætte på min hest om sommeren xD

• #4   6. mar 2015 Jeg var ude at gå med min samojede dengang han stadig var vores. Jeg kommer gående forbi en børnehavegruppe på tur hvor en af børnene udbryder "se, det er en ulv"!!! Alle børnene stod derefter "Woah en ulv" smiley

Da jeg arbejde i børnehave skulle jeg fortælle om mig selv. Jeg forklarede så at jeg havde boet i Australien et helt år, og det er meget langt væk. Forklare om kænguruer og koalaer osv. Så kigger de på mig med store øjne og siger "var du så med s-toget?"
    Åh hvor jeg stadig kan grine over den!

Dengang min mor var gravid med min lillesøster arbejdede hun i en børnehave. De havde lige fået is, og sammenlignede maver. En pige går hen til min mor og påpeger at hun må have spist meget. Min mor fortæller så at det ikke er isen, men en baby der er i maven.
    Pigen kigger undrende og en smule nervøst siger hun "har du spist den" smiley

• #5   6. mar 2015 Ha ha ha smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #6   6. mar 2015 Jeg har en kæmpe rose tatoveret på min underarm, og da jeg lige havde fået den lavet kommer min lille grandkusine hen, "e
    Øj, den tatovering må have været i en stor pakke tyggegummi" smiley

Griner stadig af det smiley

• #7   6. mar 2015 Kender en islænder som fik bidt det halve af et øre af, ejer oplevede at en konstaterede
    Nå, men det gror vel ud igen...

• #8   6. mar 2015 Var førhen med til juleoptog med heste og vogn. De børn kommer med nogle gode nogen smiley
    Den mest spurgte er nok: "Hvorfor har hestene benvarmer på?"

Var altid flad af grin ??

• #10   6. mar 2015 OMG Rosa xDD

• #12   6. mar 2015 I see smiley

• #13   6. mar 2015 Den sjoveste må være dengang jeg var ude og skridte en tur på Marko. Møder en pige og hendes far, pigen var meget begejesterede og ville gerne sige Hej til hesten. Det får hun lov til smiley
    Pigen spørg så "Hvad hedder den?" Og jeg svare at han hedder Marko. Der bliver så udvekslet lidt spørgsmål og faren spøger så " Hvad er det for en race?" Jeg svare med et smil "En arabere" hvortil pigen udbryder "Er det en muslimhest?!"
    Var så tæt på at flække af grin og vidste faktisk ikke hvad jeg skulle svare, heldigvis forklarede faren at heste ikke havde nogen religion xD

En anden sjov en var da Grafik (også araber) blev kaldt en meget flot islænder xD

• #14   6. mar 2015 Jeg har også en lidt sjov historie...
    I lørdags var jeg til 30 års fødselsdag hos min fætter. Mig, min kæreste og min kusines mand sidder så og snakker. Han fortæller, at han skal ud at fiske søndag morgen. Snakken falder så på alt det der med at fiske, og så nævner min kusines mand noget med en "put and take"-sø.
    Jeg siger så, at jeg altid har undret mig over, hvad det er, og han siger noget nær: "Det er som navnet lyder! Man lægger noget og man fanger noget...."
    Men det jeg aldrig har forstået ved en "put and take"-sø er, at jeg troede, man selv skulle have en fisk med. (I ved - så fiskebestanden kunne holdes nogenlunde ens) De griner alle sammen, da de hører det..... smiley
    Så spørger min søster, hvad de alle sammen griner af, og får det så forklaret. Så siger hun: "Ej, det troede jeg altså også!!" smiley

Måske skulle man have været der... Men det var ret sjovt - for hvad mening er der egentlig i, at man går ud og køber en fisk, putter den i en sø, og så forsøger at fiske den op igen? :b

• #15   6. mar 2015 Engang hvor jeg red en tur på min islænder, mødte jeg et ægtepar som gerne ville hilse på Funi smiley Manden spurgte så hvornår min hest skulle fole smiley Så måtte jeg pænt forklare ham at det altså var en vallak, og han bare havde en stor vom smiley
    Var flad af grin, stakkels Funi smiley

• #16   6. mar 2015 Har hørt flere børn udbryde "se, en hest!" i stalden smiley Mens de lyder overrasket...

• #17   6. mar 2015 Sad engang til en klasse-time hvor vi havde geografi-quiz. En pige fra min klasse fik så et mega nemt spørgsmål nemlig “Hvilken å går gennem Varde?“ som jo selvfølgelig er Varde å, men så råbte en af drengene fra klassen “Horsens å“ for at forvirre hende, hvis nu hun ikke kendte svaret.

Så svarede hun “Horsens å“ og jeg siger jer hele vores klasse+lære var døde af grin! smiley smiley smiley !

• #19   6. mar 2015 Ude på. Vores ride skole havde vi fået et føl dagen efter kommer en lille elev og går ind og kigger men spøger hvor er æget var færdig af grin smiley

• #21   6. mar 2015 OMG Theis xD

• #22   6. mar 2015 Hold da op så er man godt nok clueless, Theis XD

• #23   6. mar 2015 Var på et tidspunkt ude og ride(no shit), hvor der var lille ridelejr på klubben. Hvor jeg så rider med et underlag med zebra striber, hvor børnene siger "se, en zebra!" smiley

• #24   6. mar 2015 Det sjoveste/mærkeligste jeg nogensinde har oplevet, var dengang mig og min tidligere pony var ud og ride tur. Jeg var godt klar over at hun havde en idé om at cykelister ikke hørte til på vejene, men tænkte når ja den kommer jo forfra, så hun gør vel intet. Pludselig lå jeg på jorden, rejste mig op og råbte efter manden. Han opfangede ikke noget til før hesten var lige bag ham.
    Ja så det ville sige at min pony jagtede cykelisten, hvem ville have regnet med det... XD

• #25   6. mar 2015 Min smed fik af vide jeg faldt af Welle der for 3-4 uger siden, så sagde han "Nå, havde du ikke lim i røven?"
    Og så var han der igen en uge efter, fordi en anden skulle skoes, der siger han "Har du fået lim i røven nu?" Hvor jeg svare "Jaja, eller ved ikke hvor godt det virker, men det er der! Lidt altså.. Indtil den begynder og hoppe som en loppe igen!" smiley

• #26   6. mar 2015 Omkring jul red jeg en tur uden sadel, med rensdyr hut og nissehue på min part.
    Vi mødte så en børnehave, hvor alle børnene var fuldstændig overbeviste om jeg var en nisse der kom ridende på et rensdyr smiley

Kommentér på:
Sjove kommentarer :-)

Annonce