900 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Sadel til den kræsne rytter? Sadel til den kræsne rytter?

Hej. Jeg leder efter en springsadel til min hoppe, som i forvejen er svær at finde sadel til.
Jeg har nogen krav, som at det skal være stübben, (kieffer kan måske gå an), og at det skal være en bred (32) bom, og str 16-16,5". Den skal være minimum 2 år gammel, da jeg er svært hypermobil, og ikke tåler nye sadler. synes næsten at det er umuligt, at finde sadlen/: jeg har ledt i snart et halvt år..
Nogen forslag til, hvor jeg kan lede henne?
Håber nogen kan hjælpe mig.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sadel til den kræsne rytter?
  • #1   21. feb 2015 der findes mange gode sadler til den kræsne rytter. men lad være at låse dig fast på mærke. og når du nu siger kiffer og stubben. Så tænker jeg lorte sadler. Undskyld mig, men det er min mening. Jeg er tilgengæld vild med trainer,JC , kentaur. som er sadler i fantastisk kvalitet og til at komme til for penge.

• #2   21. feb 2015 Har også haft en jc sadel. Den passede, og blev tjekket af sadelmageren. Den fik min hest til at blive låst over hele overlinjen./:

• #3   21. feb 2015 Kan kun anbefale Kentaur-sadler også. Eller den dejlige Kieffer-kuffert - kieffer nobert hoof ^^'

• #4   21. feb 2015 jeg har redet med jc siden jeg fik pony. aldrig haft problemer. rider stadig med dem på hest. dårlig tilpasset sadel giver problemer;-)

• #6   22. feb 2015 Hvorfor skal det være Stübben eller Kieffer?

Jeg synes du skulle finde en anden sadelmager, hvis hesten alligevel fik problemer efter sadlen blev tilpasset smiley

• #8   22. feb 2015 Alisa jeg er ikke så meget for wintec, men tak:)

• #9   22. feb 2015 Mærket er ligegyldigt, hvis du bare kan ride i den...
    Jeg har en Passier, med vildt god anatomisk støtte.
    Du kan finde mange gode sadler! smiley

• #10   22. feb 2015 Hej Sebastian smiley
    Jeg er selv utroligt kræsen med sadel da jeg godt ved hvad jeg gerne ønsker og vil ikke gå på kompromis med mine krav. Da jeg skulle finde sadel til Tindur brugte jeg over et år på at finde og vælge sadler der passede mine kriterier smiley
    Jeg skulle have en kombi/spring sadel med dybt sæde. Da jeg skal ride jagter, springe og ride en masse i skoven på en ret nervøs hest. Så det var vigtigt at sædet var dybt så jeg blev siddende i de hop og krumspring der kom. Jeg havde fundet 7 sadler i 4 forskellige mærker. Alle undtagen en blev kasseret da min hest ikke kunne gå med de smiley men den sadel jeg endte op med var utroligt nok den jeg ønsket mest smiley . Så ikke lås dig fast i et mærke men find sadler der opfylder dine kriterier smiley Få så en ny og dygtig sadelmager ud til at give dig råd. Jeg kan anbefale Charlotte Knigge
    Hun er hård i forhold til det med rådgivningen da hun sætter hesten først og går ikke på kompromis for rytteren. Men hun sørger for at din hest har en sadel den kan passe og kommer med alternativer der matcher dine ønsker hvis dine valgte sadler ikke passer smiley
    Mvh TT der elsker sin sadel smiley

• #11   22. feb 2015 Har bare haft gode oplevelser med stübben og kieffer mht min hypermobilitet. Men jeg vil lige tjekke hende ud, TT:)

• #12   22. feb 2015 Hun går bestemt ikke ind for Kieffer... smiley men kontakt hende og fortæl hende om din hypermobilitet smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Sadel til den kræsne rytter?

Annonce