Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konfirmation
  • OK
    OK Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 119
    #1   20. feb 2015 1. Fik en syet til mig. Kunne ikke finde en der var simpel nok smiley
    2. Havde løst hår smiley
    3. Nej ville gerne holde det helt afslappet

Har desværre ingen billeder lige her

• #2   20. feb 2015 Simpel smiley smiley :D Min skal være sådan: !POW!

• #5   20. feb 2015 Jeg fandt ikke min kjole. Jeg var hjemme hos min forældres venner - og deres datter havde en. Jeg prøvede den - det var den helt rigtige!

Jeg har sidecut - så det lange hår havde været flettet natten over. Så jeg havde krøller, og selvfølgelig mine blå striber smiley

Mit tema var mine interesser. Hvilket vil sige primært heste og cykling. Så ude i teltet var der spåner ud over hele gulvet - som i en boks, og så havde vi lagt halmballer til at sidde på. Små borde, cowboyhat til udsmykning, tæpper osv.
    Så stod min racercykel i "gangen" og mit cykelkluns. Farven var primært blå!

• #6   20. feb 2015 Skal også konfirmeres i år smiley
    Vi har fundet en kjole brugt på Gul og Gratis da pengene ikke lige var til at betale 2000+ for en kjole jeg kan lide xD så fandt vi en til 300 som jeg så syntes er MEGA flot ! smiley

Mit hår skal være som på billedet længere nede smiley

Og der er til selve festen lilla-tema agtigt xD dvs lilla servietter, sådan nogen kugler i lilla også som pynt, lilla blomster osv smiley

• #7   20. feb 2015 Hov, glemte billedet xD

profilbillede
  • OK
    OK Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 119
    #8   20. feb 2015 Haha det er jo lidt hvad man er mest til! Men ja ved de har mange flotte kjoler på asos ellers er der jo altid Lilly og alle de andre konfirmations/bryllups forretninger smiley

• #9   20. feb 2015 Jeg har et kig på denne: smiley http://www.lightinthebox.com/da/ANTONELA---cocktail-i-tyl_p533356.html

• #10   20. feb 2015 TS:
    Pas fo guds skyld på med den side. Og jjhouse for den sags skyld. Ville finde en anden side hvis jeg var dig smiley

• #11   20. feb 2015 Hvorfor da det, Team Ap? smiley smiley

• #12   20. feb 2015 Min dag er og i år smiley
    Kjole: Lucca Bride (Hehe lidt pow med strudsefjer, kan lide det det traditionelle med et twist)
    Skal have slange krøller, hvor håret foran ørene samles oven på det løse og lidt har foran kun *Babyhår* Bryder mig ikke om mig ansigt under bare lidt hår smiley
    Altså rosa og sølv i farver, og så kommer der blanke sølv heste sko på bordet! smiley Og rosa rosetter som navne skilte smiley
    Holder der ude til Bornholms kyst! smiley

• #13   20. feb 2015 Ja den side er ikke altid helt sikker... Jeg bestilte noget derfra engang som der kom told på da jeg fik det hjem + det tog over 2 måneder før jeg fik det... smiley

• #14   20. feb 2015 Bl.a. pga. told.
    Jeg købte en kjole fra jjhouse sidste år. Den blev så syet, og da jeg fik den var det bare ikke godt kvalitet, syningerne var ikke pæne og farverne passede ikke til hvad vi havde set på nettet osv.
    Vi ville også sende den tilbage. Meget bølv.
    Fik så en regning fra told på halvdelen af kjolens beløb.
    Mistænker den side du linker til for at være den samme smiley

• #15   20. feb 2015 Jeg fandt min kjole i Lilly. Den var ikke kommet med i collectionen. Den er skide flot!!
    Jeg ville gerne have at man kunne se ryggen, så jeg havde en udvendig fletning fra toppen af hovedet og ned til venstre side smiley
    Jeg havde ikke noget tema, men det meste var lys/ lime grøn og beige smiley

• #16   20. feb 2015 Jakkesæt og sneakers. Mit tema er grå, sort, sølv og hvid.
    Jeg kan personligt slet ikke fordrage marrengs kjolerne, og de små mini brudekjoler/puf kjoler smiley

• #17   20. feb 2015 Men er det ikke tidligt at købe kjole nu, hvis det først er næste år? smiley

• #18   20. feb 2015 Jeg skal konfirmeres her i 2015 så jeg syntes ikke det er tidligt smiley
    Hellere lidt for tidligt ude så man har god tid og ikke behøver at tage hvad der nu er tilbage smiley

• #19   20. feb 2015 Jeg mener hvis hun først skal næste år. Altså i 2016, så at købe 1,5 år før smiley

• #20   20. feb 2015 nåår xD Jeghavde set det som i år 2015 xD

• #21   20. feb 2015 jo halvandet år før vil jeg også sige er lige lovligt tidligt xD

• #22   20. feb 2015 Ja, haha

• #23   20. feb 2015 Jeg havde et tema i bordeaux lilla
    Mit gå var sat i enn stram knold o siden med en stor hvid blomst.
    Min kjole var meget enkel

profilbillede
  • #24   20. feb 2015 Og et af håret

profilbillede
  • #25   21. feb 2015 Kjole:
    Havde tænkt på denne http://www.lykke-brudekjoler.dk/konfirmationskjoler-2015/ Kør ned til dem med sølv baggrund, og så nr. 16.

Hår: Bare løst, måske krøllet.

Tema: Tror vi holder det udendørs i et telt, med lilla/sølv tema med blomster buketter i lilla osv smiley

• #26   21. feb 2015 Kjole:
    Den fik jeg selv lov til at designe i tt design i Århus smiley

Hår:
    Det var bare krøllet smiley

Team:
    Da jeg skulle konfirmeres med min bror havde vi ikke noget teama

profilbillede
  • #27   21. feb 2015 CAHV og Awesome K, jo det er først i 2016 men kigger allerede efter hvad det skal være smiley Vi tager selfølgelig ikke ud og kigger/køber kjole nu, men vil gerne høre jeres ideer smiley :)

• #29   21. feb 2015 Blev konfirmeret d. 6 maj 2012.. Min mor og moster syede kjolen selv. smiley
    Havde bare turkist/blåt tema, som mit bælte på kjolen smiley

profilbillede
  • #31   21. feb 2015 Jeg skal konfirmeres til April.

Kjolen: Jeg var så heldig at blive valgt som model for Real Silk's kollektion (2013), så jeg er blevet foræret en valgfri kjole af dem. (yay!!)

Håret: Regner med at få nogle dine store og løse krøller og så noget af det øverste hår flettet tilbage og samlet bagved + nogle fine små hvide blomster til pynt.

Tema: Mit tema bliver natur. Så mine bordkort bliver f.eks sten med navnene på. Der skal også være nogle fine små forårs buketter, og nogle fine flydelys i et fad med vand. Dugen bliver hvid, og lysegrønne servietter og andet lysegrønt pynt. smiley

• #32   5. apr 2015 Jeg skal konfirmeres til maj. Min kjole er købt i en butik i Kolding som hedder mellasarah. Og mærket på kjolen er vidst luxux mener jeg.

Vi har ikke rigtigt et tema udover at bordpynten er lilla og hvid og "bordkortene" er hvide sten hvor der med lilla står skrevet navn

• #33   6. apr 2015 Købte min kjole i Salling, Aarhus - den var ret enkel
    Håret blev til noget opsat fletningehalløj
    Og temaet var meget naturligt med et "touch" af hest, da jeg holdt konfirmationsfesten på restaurant "Det Gamle Mejeri" ved Vilhelmsborg (bor lige i nærheden) smiley

Kommentér på:
Konfirmation

Annonce