VET uddannelse {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har læst nogle forskellige forum omkring uddannelsen VET. Jeg har i et par været interesseret i uddannelsen, men har ville færdiggøre min Hf på enkeltfag. Den er ved at være færdig. Nu begynder tankerne omkring VET uddannelsen.
Hvis der er nogle derude som har taget uddannelsen og har arbejdet med det de sidste par år. Så vil det være dejligt hvis I vil hjælpe mig
Spørgsmål.
Er der arbejdsmuligheder efterfølgende? eller skal man kæmpe?
Uddannelsen er dyr, og det vil være ærgerligt at "spilde" de penge.
Jeg har igennem 4 år arbejdet i en dyrehandler, hvor jeg 5-6 gange om året blev sendt på kursus i de forskellige foder typer, her lærte man om dyrenes anatomi og hele fordøjeflsessystemet. Det åbnede mine øjne og jeg fandt mig en ny interesse. Så drømmen for mig ville helt klart være at man kunne leve af at vejlede inden for kost dyrenes verden. Enten samarbejde med en dyrelæge eller have eget firma.
Håber I kan hjælpe
Med venlig hilsen
Katharina
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 10 Emner: 105 Svar: 810
For jeg har en VET derfra og er så glad for den
Jeg bruger den i forbindelse med vejledning i min butik ( alm. dyrebutik ) i alt fra foder til små skavanker.
Ved at en af dem fra første hold er ansat hos en dyrlæge, på samme måde som en diætist i menneske verden
mar 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 1
Det er dejligt at høre at uddannelsen har været til stor gavn for dig og at du kender en.
Jeg er ikke i tvivl om at jeg vil tage uddannelsen, men samtidig blev jeg lidt nervøs for om det ville blive mange spildte penge.
Tusind tak :D
VET uddannelse