525 visninger
|
Oprettet:
Bedste mennesker på HG? {{forumTopicSubject}}
Lidt åndssvag overskrift måske
Men pointen med emnet er: nu har jeg set så mange debatter herinde for nylig, hvor folk sviner hinanden til! Opfører sig decideret pinligt! Og det synes jeg er ærgerligt, og tror ikke det er godt for hjemmesiden!
Så nu vil jeg se, om HG-brugerne også har noget positivt at sige!
Så nævn:
de bedste ryttere, du kan komme i tanke om herinde!
de flotteste heste herinde!
de bedste debattører herinde!
de flotteste profiler herinde!
Håber det kan frembringe lidt positivitet
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
Camilla L og TT
Jeg syntes de 2 lader til at have en mægtig fornuftig tilgang til heste, det de gør er på hestens præmisser dog uden at blive for pjævset. Ud over det er de meget fornuftige debatører at hører på, jeg har aldrig set nogle af dem fyre en grim og ubrugelig kommentar af, så det er jo dejligt med sådanne folk
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.582
Jeg er ikke så god til at huske folk fra hinanden herinde, men elsker Maiken Ns hest Karen
Og så synes jeg at f.eks Tine og Johanne R virker meget fornuftige og siger deres mening på en ordentlig måde
jun 2010
Jeg er ikke så god til at huske folk fra hinanden herinde, men elsker Maiken Ns hest Karen
Og så synes jeg at f.eks Tine og Johanne R virker meget fornuftige og siger deres mening på en ordentlig måde
jun 2010
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
Men af debattører vil jeg nævne Krikken som en af de bedre. Jeg er ikke altid enig med hende, men jeg synes hun formår at formidle hendes mening på en god måde, og så kan hun finde ud af at stoppe mens legen er god - og det synes jeg er en vigtig egenskab hos en god debattør. Der er ikke noget værre end de, der bliver ved med at køre i det samme.
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Johanne R og Jeanette H er utrolige dygtige at debattere og komme med gode råd
Tine er også meget fornuftigt
Nu har jeg jo ikke set ret mange her inde ride men forestiller mig at både Jeanette H og Team Grafik er nogle dygtige ryttere som nok mange andre. En anden person her inde som jeg ser op til er Camilla Stormont
Mvh TT
maj 2013
Følger: 78 Følgere: 68 Heste: 5 Emner: 43 Svar: 498
- Der må jeg sige Camilla Stormont og Ronja. Jeg ser rigtig meget op til Ronja især!
De flotteste heste herinde!
- Der er jo mega svært at sige!
De bedste debattører herinde!
- Der må jeg gå med TT og Krikken
De flotteste profiler herinde!
- http://www.hestegalleri.dk/galleri/281638-irish_cob_sirius
http://www.hestegalleri.dk/galleri/71564-irish_cob_naktergalens_peter_tullamore
http://www.hestegalleri.dk/galleri/206830-anden_saerlig_race_brego___the_warhorse_cointreau_j
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
Hmm, den er svær. Kigger sjældent efter, hvem der er rytter på de forskellige profiler, så det ved jeg faktisk ikke?
de flotteste heste herinde?
Hm, synes der findes mange flotte heste herinde, men af dem jeg husker, er eg helt vild med IC'en Karen, Peter Tullamore og den der welsh cob, som hedder noget med "Whitesocks"
de bedste debattører herinde?
Hmmmm... Jeg synes, at der er mange gode!
de flotteste profiler herinde?
Uha.... Det må nok også være Karen, Peter Tullamore eller måske Black Rebel (ejerprofilen)
Synes, igen, at der er mange gode!
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.415
- Jeg er ret vil med Jeanette's måde at ride på. Det er hende der ejer en skimmel ved navn Lotus, og har haft to heste kaldt Big og Bobber- Følger hende på Facebook også, og hun er utrolig beundringsværdig!
De flotteste heste herinde!
- Dem har jeg ikke rigtig nogen af. Synes de fleste heste herinde er smukke og specielle på deres egen måde.
De bedste debattører herinde!
- Er vild med Krikken's måde at debattere. Hun holder sig til kolde, hårde facts. Har aldrig oplevet at hun har været personlig overfor nogen, selvom folk har en tendens til det.
De flotteste profiler herinde!
- Pas. Men for mig er det vigtigt at profilerne indeholder forskellige billeder. Det kan være fra stævner, alm. træning, hygge osv. Så man ser hestene fra forskellige sider.
jan 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 5 Emner: 18 Svar: 296
Og beæret over at Pokerface også er blevet nævnt!
Bedste mennesker på HG?