{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Bedste mennesker på HG? {{forumTopicSubject}}

Lidt åndssvag overskrift måske smiley

Men pointen med emnet er: nu har jeg set så mange debatter herinde for nylig, hvor folk sviner hinanden til! Opfører sig decideret pinligt! Og det synes jeg er ærgerligt, og tror ikke det er godt for hjemmesiden!

Så nu vil jeg se, om HG-brugerne også har noget positivt at sige! smiley

Så nævn:
de bedste ryttere, du kan komme i tanke om herinde!
de flotteste heste herinde!
de bedste debattører herinde!
de flotteste profiler herinde!

Håber det kan frembringe lidt positivitet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste mennesker på HG?
  • #1   18. feb 2015 åh det er ikke så meget jeg sidder og stener rundt på heste og profiler, men to der ligesom kommer igen og igen og har sat sig fast er
    Camilla L og TT
    Jeg syntes de 2 lader til at have en mægtig fornuftig tilgang til heste, det de gør er på hestens præmisser dog uden at blive for pjævset. Ud over det er de meget fornuftige debatører at hører på, jeg har aldrig set nogle af dem fyre en grim og ubrugelig kommentar af, så det er jo dejligt med sådanne folk smiley

• #6   18. feb 2015 God ide med et positiv tråd ??
    Jeg er ikke så god til at huske folk fra hinanden herinde, men elsker Maiken Ns hest Karen smiley
    Og så synes jeg at f.eks Tine og Johanne R virker meget fornuftige og siger deres mening på en ordentlig måde smiley

• #7   18. feb 2015 God ide med et positiv tråd ??
    Jeg er ikke så god til at huske folk fra hinanden herinde, men elsker Maiken Ns hest Karen smiley
    Og så synes jeg at f.eks Tine og Johanne R virker meget fornuftige og siger deres mening på en ordentlig måde smiley

• #8   18. feb 2015 Ups, beklager de mange indlæg, min iPhone ville åbenbart virkelig gerne bidrage til debatten smiley

• #9   18. feb 2015 Kigger aldrig heste og profiler herinde, bruger udelukkende forummet, og det er efterhånden også lidt jeg bruger det.

Men af debattører vil jeg nævne Krikken som en af de bedre. Jeg er ikke altid enig med hende, men jeg synes hun formår at formidle hendes mening på en god måde, og så kan hun finde ud af at stoppe mens legen er god - og det synes jeg er en vigtig egenskab hos en god debattør. Der er ikke noget værre end de, der bliver ved med at køre i det samme.

• #10   18. feb 2015 Jeg er utrolig rørt Tine smiley mange tak smiley

Johanne R og Jeanette H er utrolige dygtige at debattere og komme med gode råd smiley
    Tine er også meget fornuftigt smiley
    Nu har jeg jo ikke set ret mange her inde ride men forestiller mig at både Jeanette H og Team Grafik er nogle dygtige ryttere som nok mange andre. En anden person her inde som jeg ser op til er Camilla Stormont smiley Den flotteste hest (foruden Tindur smiley ) er travhesten med flest stemmer (stod der under navnet en gang, er dog længe siden jeg har set noget til den smiley
    Mvh TT

• #11   19. feb 2015 De bedste ryttere, du kan komme i tanke om herinde!
    - Der må jeg sige Camilla Stormont og Ronja. Jeg ser rigtig meget op til Ronja især!

De flotteste heste herinde!
    - Der er jo mega svært at sige! smiley der er så mange flotte! Men jeg må nok gå med Swoop ,Sirius og Peter Tullamore. Jeg kan godt lide koldblod ja smiley

De bedste debattører herinde!
    - Der må jeg gå med TT og Krikken smiley

De flotteste profiler herinde!
    - http://www.hestegalleri.dk/galleri/281638-irish_cob_sirius

http://www.hestegalleri.dk/galleri/71564-irish_cob_naktergalens_peter_tullamore

http://www.hestegalleri.dk/galleri/206830-anden_saerlig_race_brego___the_warhorse_cointreau_j

• #13   19. feb 2015 de bedste ryttere, du kan komme i tanke om herinde?
    Hmm, den er svær. Kigger sjældent efter, hvem der er rytter på de forskellige profiler, så det ved jeg faktisk ikke?

de flotteste heste herinde?
    Hm, synes der findes mange flotte heste herinde, men af dem jeg husker, er eg helt vild med IC'en Karen, Peter Tullamore og den der welsh cob, som hedder noget med "Whitesocks" smiley Den har mange profiler herinde.

de bedste debattører herinde?
    Hmmmm... Jeg synes, at der er mange gode! smiley Kan også nævne Krikken som en af dem.

de flotteste profiler herinde?
    Uha.... Det må nok også være Karen, Peter Tullamore eller måske Black Rebel (ejerprofilen)
    Synes, igen, at der er mange gode! smiley

• #14   19. feb 2015 De bedste ryttere, du kan komme i tanke om herinde
    - Jeg er ret vil med Jeanette's måde at ride på. Det er hende der ejer en skimmel ved navn Lotus, og har haft to heste kaldt Big og Bobber- Følger hende på Facebook også, og hun er utrolig beundringsværdig!

De flotteste heste herinde!
    - Dem har jeg ikke rigtig nogen af. Synes de fleste heste herinde er smukke og specielle på deres egen måde.

De bedste debattører herinde!
    - Er vild med Krikken's måde at debattere. Hun holder sig til kolde, hårde facts. Har aldrig oplevet at hun har været personlig overfor nogen, selvom folk har en tendens til det.

De flotteste profiler herinde!
    - Pas. Men for mig er det vigtigt at profilerne indeholder forskellige billeder. Det kan være fra stævner, alm. træning, hygge osv. Så man ser hestene fra forskellige sider.

• #16   19. feb 2015 Har ikke været aktiv herinde i mange år, så kan ikke helt være med andet end at må være enig med Lou om at Shulay Gold Fever er efter min mening en af de smukkeste herinde, selvom der er mange lækre "krikker" herinde smiley

Og beæret over at Pokerface også er blevet nævnt! smiley

Kommentér på:
Bedste mennesker på HG?

Annonce