{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Din drømmehest? {{forumTopicSubject}}

Keder mig lidt så ville bare lige høre lidt om jeres "fantasi" drømmehest smiley #LængeLeveHyggeEmner

Her er min:
Navn: Et eller andet smukt engelsk navn
Alder: 10-12 tror jeg
Højde: Nok en lille 1' tror jeg for så vil jeg kunne ride den i lang tid. Men hvis jeg aldrig kom til at vokse/veje mere end nu så en lav 2' nok smiley
Køn: Hoppe
Farve: Rødbroget
Aftegn: Gerne en special blis smiley
Temperament: Må gerne være roligt og nem at håndtere. Men den skal være frisk! Den skal have en tænd/sluk knap tror jeg smiley
Evner:
Dressur - den skal nok kunne øvelserne til LB eller sådan noget, behøver måske ikke være den største dressur stjerne men skal kunne lidt smiley
Spring - Behøver ikke kunne springe sådan vildt højt, og jeg ville nok heller ikke have et kæmpe mål inden for springning, men den skal kunne lide at springe smiley
Andet: Ja, den skal nok være en god førstegangspony (da jeg aldrig har haft en pony før)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Din drømmehest?
  • #1   29. jan 2015 MIN DRØMME HEST ER MIN PART smiley

• #2   29. jan 2015 Spade Rosa mus smiley

• #3   29. jan 2015 Jamen din sådan jahh... smiley

• #4   29. jan 2015 En Paco Marti hest (Google paco marti) eller en Tennessee walker med en speciel farve. smiley

• #5   29. jan 2015 Jeg ejer min drømmehest, han hedder Emil! smiley
    Han er dog kun 3 år gammel, så venter i spænding på at han bliver ældre og skal kåres...
    Han er en islænder, hingst, brun, og har både mega lækker bygning og fantastiske gangarter! Og et helt vidunderligt sind..
    Hihi smiley Jeg føler mig SÅ HELDIG! smiley

profilbillede
  • #6   29. jan 2015 Black er min drømmehest smiley men ellers skulle det være en Irsk sportspony som er skimmel og er 7-8 år og kan spring op til MB og dressur til LB3 og så må den gerne være hidsig i spring ig være den pony som bare reder ens røv smiley også skal det være en MAX 1'er da jeg selv er rimelig høj (ca 170) smiley

• #7   29. jan 2015 Min drømme hest har jeg ejet, Baron som ses på min profil var min drømme hest, et hjerte af guld samtidig ned han havde et kæmpe spring i sig. Han er desværre død og nu leder jeg efter en afløser for ham som også skal være min nye drømme hest. så drømme hesten må være en hest med et kæmpe spring i sig imens den skal være min bedste ven

• #9   29. jan 2015 Iknow smiley vasse mus

• #10   29. jan 2015 Min drømmePONY er min helt egen Coco!! Hun er one of a kind! smiley Aldrig har jeg mødt en SÅ speciel og dejlig pony! smiley

DrømmeHESTEN er nok Herzregent som står opstaldet ved Helgstrand! Han er virkelig lækker men desværre for gammel når jeg skal ride hest istedet for ponyerne smiley

• #11   29. jan 2015 hmmm
    Alder: 6-8
    Højde: 160+
    Køn: ligemeget bare den er kærlig.
    Farve: Dun/buckskin
    Aftegn: HELT sorte ben, man og mule.
    Temperament: Den skal være fuldkommen til at stole på. 100%. Men derudover skal den også kunne tændes og slukkes på den fede måde. Den må selvfølgelig gerne have sine særheder. Bare den har det element med at man føler sig tryg.

Evner: kunne springe med lyst og evne smiley Gerne kunne dressur - eller ihvertfald gide det. Være modig - og stole på mig.

Faktisk ligesom min hoppe jeg har nu, men den ultimative drømmehest er buckskin... uden tvivl! Gerne med noget spansk hest i sig smiley

• #12   29. jan 2015 Min gamle pony som døde i sommers ..
    Savner ham mere end noget andet og ville sådan ønske, at jeg kunne få ham tilbage ..

profilbillede
  • #15   29. jan 2015 min gamle fyr var min drømmehest smiley

en god slat oldenborger 87% 175 i stang og et helt fantastisk temprement! De fleste syntes han var klam fordi han havde vorter, men altså herre gud.

Skulle jeg en dag købe min egen hest ville jeg gerne have oldenborger, eller en anden kraftig hest men samtidig let på banen. Farve, alder, aftegninger og niveau er underordnet. Så længe typen, sind og højden er i orden så ville det være min drømmeshest, andet er bagateller smiley

profilbillede
  • #16   29. jan 2015 En blå skimlet hoppe med blå øjne på, 179 cm, med et kæmpe spring i sig og stort mod som min Queen, hurtig og arbejds glad som Mistral, en nusse gøj, og meget hoppet som lille skid. Mine 3 heste, blandet sammen i denne skimlede hoppe vil bare være en drøm ude på military banerne smiley
    Også en helt hvid hingst, med samme sind, og blå øjne. Så skulle der satme laves føl! NØJ!

• #17   29. jan 2015 smiley
    Jeg kunne ikke rigtig forstille mig andre end ham! Og han bliver hos mig til han skal forlade denne jord, og så må jeg se om han skal have en efterfølger smiley
    Eller om der bliver råd til hest nr. 2 smiley
    Min lille tykke stjernehest!<3

profilbillede
  • #18   29. jan 2015 Jeg er helt vild med de rigtig store sorte vallakker!!! Med stor mener jeg min. 170 cm (jeg er selv 182, rigtig langbenet...) og gerne lidt kraftigt bygget, som fx. en forædlet oldenborger. Roligt temperament, men med en tænd/sluk knap. Jeg er elsker navnene Jupiter, Whiskey Lullaby, Johnny B Good. Hvis det var en hoppe ville jeg nok bruge navne som; Proud Mary, Lola Montez, Maybelenne, Mary Ann, Rebel Angel og Radio Girl...
    Jeg kan godt lide at navngive efter sange smiley
    Jeg er mest dressur rytter, men ville elske at have en all around hest, så man kan lave lidt af hvert.
    Meget gerne en kraftig man og hale.
    Blide øjne.
    Og selvfølgelig en kæmpe nussetrold!

Dertil syntes jeg også at de store koldblodsheste har en vis charme smiley

• #19   29. jan 2015 Race: Araber
    Farve: HELT sort
    Øjenfarve: HELT blå smiley
    Køn: Hingst
    (Okay det er måske lidt umuligt smiley smiley )

• #20   29. jan 2015 Jeg er så heldig allerede at have fundet drømmehesten. Han hedder Never Let Go og må siges at leve op til sit navn smiley

profilbillede
  • #22   30. jan 2015 En barok type Lusitano - skimmel eller smokey buckskin smiley

profilbillede
  • #24   30. jan 2015 Her er min:
    Navn: Zanzibar
    Alder: 4-14
    Højde: 160 - 180
    Køn: Hingst
    Farve: Sort
    Aftegn: En hvid blis og hvid snip, to små sokker på forben og to høje sokker på bagben
    Temperament: Må gerne have et "Michollini temperament"
    Evner:
    Dressur - skal gerne trænes op til M klasserne
    Spring - Behøves ikke kunne noget specielt
    Andet: Næh tror jeg ikke

• #25   30. jan 2015 Min Aida i en mindre "spooked" udgave smiley

• #26   30. jan 2015 Et afkom efter Khaffee Kharamel! Har altid ønsket mig en pearlfarvet araber, og få cremegenet ind i araberen igen (selvom alle nok ikke synes det er en god ide smiley )
    Eller araberhingsten Baikal.. Mums!

• #28   30. jan 2015 min drømme hest ville være:

race: haflinger mor med palominoaraber far.
    alder: 7
    køn: hoppe
    farve: palomino
    bygning: ikke så let som en araber, men med araber hoved og en krop som en sportshaflinger.
    højde: 160 cm
    træning: western tilredet, både med og uden bid. skal være lidt ilter og kvik, men da den skulle bruges til western skal den også være til at styre. den skal være frisk når man går med den og altid være klar og nysgerrig. den skal kunne rides i skoven alene og med andre. smiley
    temperament: som en unghest fra jorden, og en godt skolet hest fra rykken.

det er ret meget min drømme hest smiley

Kommentér på:
Din drømmehest?

Annonce