232 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
keder mig, nogle ideeer? keder mig, nogle ideeer?
ja, jeg keder mig ret meget under ''stormen'' Egon, ved virkelig ikke hvad jeg skal lave, vil gerne lave noget til min pony, eller noget andet tidsfordriv.
bare ikke noget hvor man skal sidde foran en skærm
0 synes godt om
nov 2012
Følger: 39 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 125 Svar: 887
GUIDE TIL HALE OG MAN SPRAY
Kunne du tænke dig, at lave din helt egen gode hale og man spray, uden du skal ud og købe alle mulige ting, og uden at det skal tage lang tid at lave? Så kig med her!
DET DU SKAL BRUGE
Du skal bruge en flaske/beholder, hvor der er sådan en spray dimmer, så du kan sprøjte det i hestens hale/man. Jeg bruger en flaske/beholder som der engang har været "rigtig" hale og man spray i, jeg har bare brugt den op.
Så skal du bruge en helt normal menneske balsam, som kan købes billigt i Netto, Fakta eller lign.
Til sidst skal du bare bruge helt almindeligt koldt vand.
SÅDAN GØR DU
1. Du starter med at hælde noget balsam i flasken/beholderen, så der er ca. 2-4 cm.
Det kan jo være i bruger en anden flaske end den jeg bruger, som ikke ligner min, men du kan så prøve dig lidt frem.
2. Så hælder du vand i, så der er næsten op til kanten.
3. Til sidst så ryster du den. Og hvis du syntes den er blevet for tynd, så kan du bare hælde noget mere balsam i, og så skulle du gerne have en god balsam, som var skulle være let at lave!
jan 2014
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 293
jan 2013
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 160
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.747
jan 2014
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 293
keder mig, nogle ideeer?