Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode bøger?
  • #1   5. jan 2015 Hvad med de gode gamle - "virkelighedens verden"

• #2   5. jan 2015 En flænge i himlen?

• #3   5. jan 2015 kender ikke virklighedens verden, er de gode?

• #5   5. jan 2015 Altså de kan være meget melodramatiske, men syntes mange af dem er godt skrevet og jeg har altid elsket dem. De kan dog også være meget hårde og man skal nok ikke have let til tåre.

• #6   5. jan 2015 virkelighedens verden er bøger skrevet af almindelige mennesker, om deres oplevelser.

bogen martine fra den serie, kan klart anbefales, den handler om en 16årig pige der dør af en overdosis, efter kort tid i narko miljøet, den er skrevet af Martines mor, en fortælling om en almindelig dansk familie.

kan man dø når man er ung, er også fortællingen om et dansk par, unge mennesker der skla til at starte deres voksen liv, flytte hjemme fra og så rammer tragedien dem.

der er rigtig mange gode bøger i "serien" virkelighedens verden.

ude over dem har jeg været rigtig glad for Sara Blædels bøger om Louise Rick. Det er krimier, der foregår i danmark.
    i den serie er der titlerne
    grønt støv
    kald mig prinsesse
    kun et liv
    aldrig mere fri
    hævnenes gudinde
    dødsenglen
    de glemte piger
    dødesporet
    kvinden de meldte savnet.

• #7   5. jan 2015 Serien den grønne ø
    Bog 1 hedder smertensbarn
    Bog 2 hedder blodvarslet
    De er super gode men forholdsvis nye men 3eren er lige kommet ud så skal del snart til at læse smiley
    Nå ja det er en ungdomsbog smiley

• #9   6. jan 2015 Hvis du kan lide TV2 serien "Dicte" så kan jeg kun anbefale alle Elsebeth Egholm bøgerne, der jo handler om Dicte smiley

• Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 444
    #10   6. jan 2015 I den historiske afdeling kan Ken Folletts bog Giganternes fald (og efterfølgerne Verdens vinter og kanten af evigheden) anbefales.
    Eller er der også:
    Mathias P. Høeg, jeg har ikke flere patroner.
    Khaled Hossein, under en strålende sol
    Alle mine søstre ( jeg kan ikke huske forfattere ).
    Godt i vej (igen kniber det med forfatteren)
    Kim Leine, Tunu

God læselyst smiley

• #11   6. jan 2015 Døde piger lyver ikke af Jay Asher, syntes jeg er rigtigt god. Ellers er jeg også glad for stephen kings bøger, en lidt lettere at sluge af dem er Pigen der elskede Tom Gordon, som handler om en pige der farer vild i en skov smiley

• #12   6. jan 2015 jeg kan helt klart anbefale heartlandbøgerne og Ostwind smiley

• #14   6. jan 2015 Jeg kan også anbefale Sara Blædels bøger om Louise Rick.
    Ellers har jeg læst bøger som Hunger Games, Divergent, Fifty Shades og Crossfire som jeg synes er rigtig gode. Men det er jo nok smag og behag smiley Jeg elsker krimier og kærlighed smiley
    Jeg har læst en del bøger, men kan ikke lige komme i tanke om navnene på de andre..

• #15   6. jan 2015 Uha de 4 bøger om erik menneskesøn kan jeg godt lide! Ellers let it snow og en flænge i himlen er rigtig gode.

Kommentér på:
Gode bøger?

Annonce