Glædelig jul! :-) Glædelig jul! :-)
Hej HG'ere og glædelig jul til jer!
Jeg tænkte at et lille julehyggeemne er på sin rette plads!
Hvad skal i i dag/aften? Hvad har i ønsket jer mest og hvilken gave er i mest spændt på at give ud? Hvad kommer der af lækkerier på jeres bord i aften? Er der eventuelt et dejligt juleminde i gerne vil dele ud af?
Spred lidt julehygge og fortæl om jeres jul i år!
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 144
Vi skal være min far, mor, søster og mormor. Så det bliver hyggeligt! Vi skal have det sædvanlige mad - flæskesteg
jun 2010
Følger: 75 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 465 Svar: 990
Vi skal have flæskesteg.
Jeg har haft lidt svært ved finde på ønsker, så det er bare penge der har stået på seddel - måske lidt kedeligt
jeg glæder mig til at se hvad de andre siger til de gaver jeg har købt til dem.
Og så glæder jeg mig til at rafle pakker
Et lille jule billed af mine to kanin unger.
sep 2010
Følger: 53 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 197
Jeg har kun ønsket mig noget jeg kan bruge til min pony og jeg!
mar 2013
Følger: 16 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 42 Svar: 1.068
Har fået alle gaver af søskende, forældre og bedstemor. Jeg fik læder ridestøvler, ride bukser fra montar og 2 T-shirts fra modeström, som dog begge skal byttes.
I aften holder jeg jul med Onkel, faster, kusine, mine søskende og farmor. Senere på aftenen tager vi hjem igen, og hygger med min papfars familie.
Glæder mig udelukkende til jule Disney og slik!
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.689
Today I am celebrating it with my mum and my brother, and we will get creme potatoes, entrecôte and tomatoes. Later, gampas al pilpil, since we live in Spain, Spanish food has to be on the menu, and my brother is on vacation and really miss it!
Later on risalamande. I'm excited to give my mum the sweater she tried on but didn't afford.
Our plans are probably to see Christmas movies and eat candy and just relax.
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.689
Glædelig jul! :-)