515 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Fede oplevelser i år 2014 og Fede Nytårs forsæt :-) Fede oplevelser i år 2014 og Fede Nytårs forsæt :-)

Jeg har haft et meget specielt og spændende år. Jeg lagde året ud med en atter halt pony, som fik lov at gå i nogle måneder. I Februar måned d. 14 købte vi en Dansk Varmblods hoppe på 4 år. Vi lagde første stævne ud med en anden plads i dressur og en første plads i spring. Ponyen blev rask igen og rev roset med hjem fra spring stævne. Debuterede LD2, LC1, LC3, DK og LD på Fenni. Så mange oplevelser på så kort tid.

Har i et nytårs forsæt?

Jeg har:
At begynde i fitness og begynde at træne fra d. 01.01.15. At forbedre skolen, at få trænet min hest op så vi er rutineret på stævnebanerne og bruge hele næste år på masse af tillid og på en masse oplevelser sammen.
At komme op og springe LA med min pony. Og gerne lære en masse fede øvelser inde for dressuren.
Så et år med masser af træning og hårdt arbejde.
Og holde op med at spise usundt. smiley

Må jeg høre jeres?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fede oplevelser i år 2014 og Fede Nytårs forsæt :-)
  • #2   19. dec 2014 Jo hvad man nu gerne vil opnå i år 2015. smiley

• #3   19. dec 2014 Intet nytårsforsæt her, men vil da gerne kunne styre min nye hest bidløst i skoven i alle tre gangarter smiley

• #4   19. dec 2014 smiley

• #7   20. dec 2014 Ved ikke om man kan kalde det et nytårsforsæt, da jeg har trænet længe nu.
    Men jeg vil i hvert fald gerne gennemfører træningen, og så cykle til Paris - som også er planen, hvis ikke jeg brækker noget - 7, 9, 13.

Hestemæssigt, vil jeg gerne bare finde tid og overskud til at komme der ud noget mere, med hård træning, skole, lektier, fritidsinteresser og hest bliver alt ting lige lidt presset.

Havde også fundet på et virkeligt god nytårsforsæt - men kan ikke huske det mere, øv bøv.

• #8   20. dec 2014 Holde min vægt, da det er for kedeligt med en kur smiley
    Få redet mere på Luckas!
    Få optrænet Ni-naf, så hun kan springe rekorder engang til sommer :3
    Arbejde hårdt i skolen, specielt i matematik og læsning smiley

• #9   20. dec 2014 Jeg har haft en vildt fedt år! smiley

Har presset mig selv til rigitg mange ting fx. Galop er jeg ikke længere bange for, har tabt mig lidt, Har fået egen hest, været til DHE træf, Limo har fået god for ridning igen og MEGET mere smiley

Mine nytårsfortsæt er bare

forbedre mig i skolen
    holde vægten (dog skader lidt vægttab ikke)

• #10   20. dec 2014 Jeg har faktisk utrolig mange nytårs forsæt..

Det jeg sådan håber mest på kan lade sig gøre, er at få min DV til at slappe af til stævner ikke kun på opvarmning men også inde på selve banen.

Og gerne op og ride C stævner på min pony, det skal snart ske for mine ben bliver for lange til den, men det er vores mål og det håber vi på at kunne nå.

• #11   20. dec 2014 Jeg synes nu godt bare det her år må være slut. Jeg har brugt det på den ene tur til psykologen efter den anden, et par ture på skadestuen, brugt masser af penge på dyrlæge, ny sadel, sadelmager mm. til min hest, haft nogle gevaldige øv-ture, og har måtte vende mig til tanken om, ikke at få gennemført gymnasiet.

Mit nytårsfortsæt er, at komme igang med den uddannelse, jeg gerne vil have. Jeg vil rigtig gerne tabe i hvert fald 10kg, gerne 15. Rigtig gerne 20, men så bestemt heller ikke flere. smiley
    Dog havde jeg også et vægttabs fortsæt til det her år, men det gik fuldstændig i vasken, da min psyke har været noget lort, og jeg har kæmpet med små ting, selv det at komme op og på toilettet om morgenen har været en kamp.

Men næste år!! Der satser jeg på, at det bliver bedre.. smiley

• #12   20. dec 2014 Min fedeste oplevelse var nok da jeg var på PLan i efterårsferien smiley det er en form for spejderkursus smiley fik nogle fantastiske venner og lærte en hel masse ting!

Mit nytårsfortsæt er at dyrke mere motion smiley rider nemlig ikke mere, så det kniver lidt nogle gange smiley

• #13   20. dec 2014 2014 har været året hvor jeg endelig fik hatten på efter 3 år på gymnasiet, som bestemt ikke har været spor sjovt!
    Jeg fik arbejde i Wales, hvilket var sjovt at prøve, men bestemt ikke noget for mig, så jeg kom relativt hurtigt hjem igen smiley
    2014 har også været året hvor jeg begyndte at ride Herkules, der er lang lang vej endnu, men forhåbentlig så kommer det smiley

Af nytårsforsæt har jeg at jeg skal blive bedre til at bruge mine penge fornuftigt. At jeg forhåbentligt kan trave på herkules til foråret og måske når vi at springe lidt i løbet af året smiley

• #14   20. dec 2014 Ride min pony op til LB niveau i dressur, og så nå at komme ud og starte en LB smiley

Lære min pony at smile, ligge sig ned, spanske skridt.

Ride i cordeo hvor hun er fuldt ud styrbar.

Kunne ride tur alene, mens jeg stoler 100% på hende.

Kunne ride tur i rebgrime.

Komme op og springe måske 90 cm på hende.

Vinde klubmesterskabet i dressur igen på min rideskole.

At min pony og jeg kan få et stærkere bånd.

At begynde at motionere mere (løbe, styrke træne) dog tror jeg ikke dette bliver til noget da jeg simpelthen bare ikke har tiden til det.... desværre...

at få bedre karaktere i skolen....

Yes... jeg får travlt som i kan se smiley smiley

• #15   20. dec 2014 2014 har været et spændende og hårdt år smiley Jeg flyttede sammen med min kæreste, stoppede på min part (og med at ride desværre), jeg blev student, jeg begyndte på veterinærmedicin - her er jeg allerede faldet godt til og fået nogen gode venner, samt oplevelser.

Min plan for næste år er ind til videre ikke noget specielt. Jeg har som sådan ikke noget nytårsfortsæt, udover jeg gerne ville tabe mig lidt, og i finde en dyreklinik at være i praktik i en uge eller to smiley Dog starter jeg mit opdræt af tamrotter næste år, hvilket jeg glæder mig enormt meget til.

• #17   20. dec 2014 1. Træne Dakota til cordeo
    2. Få færdiglært Dakota i "aport" (staves?)

Kommentér på:
Fede oplevelser i år 2014 og Fede Nytårs forsæt :-)

Annonce