han kyssede en anden {{forumTopicSubject}}
ja jeg skrev jo et inlæg her for en uge siden om at jeg næsten var sikker på at min kæreste havde været mg utro.
han fortalte mig så her i mandags at han havde kysset med en anden..
til at starte med var jeg helt sikker på at jeg ville droppe ham, men vi snakkede meget om det og jeg giver ham så en chance for at bevise at han aldrig gør det igen og at han virkelig elsker mig.
han sagde det jo trods alt selv, han sagde at han ikke kunne huske at han havde gjort det men at hans ven fortalte det om søndagen men ja..
problemet nu er bare at jeg bliver så skuffet og ked af det når jeg tænker på det, hvilket sker næsten hver aften. hvad kan man gøre for at glemme det?
det gør det også bare endnu værre at alle hans og mine venner ikke tror på at det holder og bliver ved med at sige at jeg skal droppe ham og det irritere mig grænseløst da de fleste af dem har inviteret mig ud på date før jeg mødte min nuværende kæreste så tænker nærmere at de hellere ville have at jeg var sammen og det her er virkelig ikke for at lyde selvsikker men det virker virkelig sådan da de altid nævner at hvis jeg nu var kærester med dem i stedet ville de være ihh oh åhh så søde..
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
Du kan nok ikke bruge vores meninger til noget, men jeg ville også have droppet ham. Synes du selv, at det gør hans handling mere acceptabel, bare fordi han havde drukket sig så fuld, at han ikke kunne huske det? For mig gør det ikke
jan 2011
Følger: 19 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 61 Svar: 322
og tusind tak for svar iøvrigt
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Trøste krammere fra TT
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Sådan er det heldigvis ikke med langt de fleste eftersom utroskab oftest er grundet fejl på begge sider. Du skal også huske på i jo slet ikke var sammen der endnu, så vidt jeg forstår på tidligere indlæg, så utro er det jo i og for sig ikke.
Hvis du vil give ham en chance, bliver du nød til at acceptere det og lukke den kapitel. Ellers kan du ikke give ham en chance, det vil altid nage i dig hvis du tænker over det konstant. Prøv evt altid at når du kommer til at tænke over det, at finde en afledning.
Personligt ved jeg ikke havd jeg havde gjort, ingen har været mig utro endnu. Men det at have 'drukket sig fuld' er ingen undskyldning, man ved nu godt hvad man laver når man er fuld alligevel.
Knus herfra.
jan 2011
min søsters kæreste var hende utro 2 gange det første halveår de var sammen hvor hun tilgav ham og nu har de været sammen i 3 år uden han har gjort noget så det er også en af grundene til at jeg tror på det her
mange tak for din kommentar daydreamer dog gjorde han det den aften hvor han tidligere havde spurgt mig om vi skulle komme sammen så vi var kærester, men vil prøve at glemme det så
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Men ja prøv og glemme det, men hav det i baghovedet. For det virker mystisk han havde det behov allerede lige der, husk det er dig der er den vigtigste i din verden og du skal ikke føle smerte pga en fyr
jan 2011
nov 2008
Følger: 266 Følgere: 1264 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.449
Jeg fandt først ud af efter min flirt (ved godt det ikke er kæreste, men hold op det gjorde sgu ondt alligevel) havde været sammen med andre udover mig + han havde spurgt en mandag om jeg ville med på stranden til strandparty, dagen efter var han kommet sammen med en anden. Det med han havde været sammen med andre fik jeg at vide af andre.
Men som DD siger, glem det men hav det stadig i baghovedet. Held og lykke med forholdet :). Vil I det begge nok skal I ikke høre på folk der siger at I ikke kan klare det!
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
Og altså jeg er også kommet til at kysse med en anden selvom jeg havde en kæreste, og ja jeg var fuld. Jeg fortalte min kæreste det dagen efter, og han gad ikke ligge noget i det. For det at kysse med en kan altså ske - men nu var der heller ikke tale om råsnaveri, men bare små tantekys
jan 2011
og mange tak for svar
nov 2008
Følger: 266 Følgere: 1264 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.449
Tak. Jeg var lidt blevet advaret om ham, men forelskelse gør blind :).
jan 2011
jul 2008
Følger: 117 Følgere: 111 Heste: 9 Emner: 47 Svar: 215
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
han kyssede en anden