{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

han kyssede en anden {{forumTopicSubject}}

ja jeg skrev jo et inlæg her for en uge siden om at jeg næsten var sikker på at min kæreste havde været mg utro.
han fortalte mig så her i mandags at han havde kysset med en anden..
til at starte med var jeg helt sikker på at jeg ville droppe ham, men vi snakkede meget om det og jeg giver ham så en chance for at bevise at han aldrig gør det igen og at han virkelig elsker mig.
han sagde det jo trods alt selv, han sagde at han ikke kunne huske at han havde gjort det men at hans ven fortalte det om søndagen men ja..

problemet nu er bare at jeg bliver så skuffet og ked af det når jeg tænker på det, hvilket sker næsten hver aften. hvad kan man gøre for at glemme det?

det gør det også bare endnu værre at alle hans og mine venner ikke tror på at det holder og bliver ved med at sige at jeg skal droppe ham og det irritere mig grænseløst da de fleste af dem har inviteret mig ud på date før jeg mødte min nuværende kæreste så tænker nærmere at de hellere ville have at jeg var sammen og det her er virkelig ikke for at lyde selvsikker men det virker virkelig sådan da de altid nævner at hvis jeg nu var kærester med dem i stedet ville de være ihh oh åhh så søde..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han kyssede en anden
  • #1   24. okt 2014 Det er da klart, at du er skuffet og ked af det næsten hver aften. Hvis du gerne vil fortsætte og give ham endnu en chance, så skal du bare acceptere det - hvis du derimod prøver alt hvad du kan for at "glemme" det hele som om det ikke var sket, så lyder det ikke særlig holdbart.

Du kan nok ikke bruge vores meninger til noget, men jeg ville også have droppet ham. Synes du selv, at det gør hans handling mere acceptabel, bare fordi han havde drukket sig så fuld, at han ikke kunne huske det? For mig gør det ikke smiley

• #2   24. okt 2014 jeg ved at det er en lorte undskyldning og det er bestemt ikke derfor jeg giver ham en chance, men jeg kan virkelig godt lide ham og det er noget der sker sjældent desuden vil jeg gerne bevise at vores forhold godt kan holde smiley

og tusind tak for svar iøvrigt smiley

• #3   24. okt 2014 Drop ham..Once a cheater, always a cheater. Du er tydeligvis ikke god nok for ham når han føler et behov for at kysse andre. Når man finder en der er god nok er der ingen andre fristelser man ikke kan modstå, uanset beruset eller ej! Sorry to say. Men bedre at ikke blive skuffet endnu en gang.

Trøste krammere fra TT smiley

• #4   24. okt 2014 Det der med 'once a cheater, always a cheater' skal du ikke nødvendigvis lytte på TS.
    Sådan er det heldigvis ikke med langt de fleste eftersom utroskab oftest er grundet fejl på begge sider. Du skal også huske på i jo slet ikke var sammen der endnu, så vidt jeg forstår på tidligere indlæg, så utro er det jo i og for sig ikke.

Hvis du vil give ham en chance, bliver du nød til at acceptere det og lukke den kapitel. Ellers kan du ikke give ham en chance, det vil altid nage i dig hvis du tænker over det konstant. Prøv evt altid at når du kommer til at tænke over det, at finde en afledning.

Personligt ved jeg ikke havd jeg havde gjort, ingen har været mig utro endnu. Men det at have 'drukket sig fuld' er ingen undskyldning, man ved nu godt hvad man laver når man er fuld alligevel.

Knus herfra.

• #5   24. okt 2014 vil gerne frabede kommentare om at jeg skal droppe ham da det ikke er noget jeg har tænkt mig smiley

min søsters kæreste var hende utro 2 gange det første halveår de var sammen hvor hun tilgav ham og nu har de været sammen i 3 år uden han har gjort noget så det er også en af grundene til at jeg tror på det her smiley

mange tak for din kommentar daydreamer dog gjorde han det den aften hvor han tidligere havde spurgt mig om vi skulle komme sammen så vi var kærester, men vil prøve at glemme det så smiley

• #6   24. okt 2014 Hm ja okay jeg ved godt nok ikke hvor nemt jeg ville have det hvis jeg lige og lige var kommet sammen med en og han så gjorde det. Der kan det jo umuligt allerede være din fejl også :s
    Men ja prøv og glemme det, men hav det i baghovedet. For det virker mystisk han havde det behov allerede lige der, husk det er dig der er den vigtigste i din verden og du skal ikke føle smerte pga en fyr smiley

• #7   24. okt 2014 endnu engang tusind tak daydreamer ja det gjorde virkelig ondt men ja håber bare at jeg snart kommer helt over det, han havde det heldigvis utrolig dårligt med at han havde gjort det smiley

• #8   24. okt 2014 Altid noget han selv siger det.

Jeg fandt først ud af efter min flirt (ved godt det ikke er kæreste, men hold op det gjorde sgu ondt alligevel) havde været sammen med andre udover mig + han havde spurgt en mandag om jeg ville med på stranden til strandparty, dagen efter var han kommet sammen med en anden. Det med han havde været sammen med andre fik jeg at vide af andre.

Men som DD siger, glem det men hav det stadig i baghovedet. Held og lykke med forholdet :). Vil I det begge nok skal I ikke høre på folk der siger at I ikke kan klare det!

• #9   24. okt 2014 Du skal ikke prøve at glemme det, men istedet arbejde med at acceptere at det er sket så du inderst inde kan tilgive ham.

Og altså jeg er også kommet til at kysse med en anden selvom jeg havde en kæreste, og ja jeg var fuld. Jeg fortalte min kæreste det dagen efter, og han gad ikke ligge noget i det. For det at kysse med en kan altså ske - men nu var der heller ikke tale om råsnaveri, men bare små tantekys smiley

• #11   24. okt 2014 wow sasca det er jeg virkelig ked af at høre! håber snart du finder en som fortjener dig smiley

og mange tak for svar smiley

• #12   24. okt 2014 Sacha* hehe :).
    Tak. Jeg var lidt blevet advaret om ham, men forelskelse gør blind :).

• #13   24. okt 2014 ups det må du undskylde smiley er også advaret om ham her men ja jeg tror altså på at han er god smiley

• #14   24. okt 2014 Min kæreste har også været mig utro, vi gik faktisk fra hinanden, men vi kunne ikke rigtig undvære hinanden, så vi var kun fra hinanden i 3-4 dage. Jeg har valgt at tilgive ham 100% men jeg har ikke tænkt mig at glemme det - og hvis han gør det en gang til så går jeg altså helt fra ham! Uanset hvor meget jeg elsker ham, for man skal altid huske at tænke på sig selv, og hvilket forhold er det hvis den ene part går rundt og er ked af det smiley

• #15   24. okt 2014 Ja, det lyder som lidt af et dilemma. Du siger, at du selv gerne vil fortsætte forholdet, og derfor vil jeg også mene at du "bare" skal arbejde på at acceptere det - hvis du på ingen måde kan acceptere at han har kysset en anden og bliver ved med at være meget ked af det hver aften, og derfor bare prøver at brænde det ud fra din hjerne, så ville jeg overveje, om man var i det rigtige forhold. Håber du finder ud af det smiley

Kommentér på:
han kyssede en anden

Annonce