13. nov 2010 Følger: 175 Følgere: 179 Heste: 5 Emner: 263 Svar: 989
Spring stævne, som trækker? Spring stævne, som trækker?
Okay, først! Jeg aner ikke hvad jeg skal kalde dette opslag.. For det andet, jeg har overhovedet ikke forstand på stævner, da jeg aldrig har deltaget i et..
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få nogle flere oplevelser med i bagagen mht til min pony, MEN grundet hans fortid, har han det med at slå fra i stressede situationer hvor han føler sig presset til noget. Vi har meget bedre kontakt fra jord end for ryg når dette sker, og han føler sig mere tryg når jeg er fra jorden med ham, end når jeg sidder på ryggen af ham. Så jeg tænkte, kunne man ikke stille op i et mindre springstævne, evt. noget klub halløjsa, hvor jeg bare trækker ham? Altså løber ved siden af ham? Har set et par stykke gøre det med deres små shetlændere, og jeg ved ikke om det så er et problem når han er 131..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.972
Spørg hvis det er et hvor du selv må vælge højde fx. Umiddelbart så er der ikke nogen klasser direkte lavet til det, andet end DHE træf.
Du kan også starte en klasse fra ryggen, hvor det fx bare er en bom på jorden - så hesten kan gå over.
Spring stævne, som trækker?