{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kiropraktor
  • #1   13. okt 2014 Jeg bruger Osteopat da det er mildere ved leddene end kiropraktik smiley Jeg bruger www.fynshestefys.dk

Har brugt Tove Due til tidligere heste, men hun kører kun ud til hold(opsamlings steder), ellers skal man køre hjem til hende og min kører desværre ikke trailer.

Jeg gav 1100kr for en behandling af fynshestefys og er rigtig glad for det smiley

Mvh TT

• #2   13. okt 2014 Jeg bruger Diana Dalsgård fra Egtved, som er udannet kiropraktor, samt dyrlæge (udannet hos højgård). Hun kommer gerne ud til jeg mener det er 1200kr, og hvis man er flere som skal have behandling mener jeg man får lidt rabat, men det hele fremkommer på hendes hjemmeside smiley Hun er god til at forklare hvor og hvordan evt. spændinger er opstået så man er inde i hvad der bliver gjort ved hesten smiley

• #3   13. okt 2014 Tak for svar begge to (:

Har kigget meget på hende som du skrev TT, og hun bor ikke langt herfra mig (:

• #4   13. okt 2014 Hun bor desværre langt fra mig, men er forholdsvis billig i transport og så er hun superdygtig og behagelig synes jeg(som er det vigtigste) Og min hest kunne lide hende med det samme smiley Hun forklarer hvad hun gør, hvorfor og hvad der er galt osv smiley

Mvh TT

• #5   13. okt 2014 Mange tak TT, min veninde har vidst også lige kontaktet hende ang. hendes hest (:

Hun bor under 20km fra mig, så skal heldigvis betale det mindste beløb smiley

Kommentér på:
Kiropraktor

Annonce