435 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Løs hund ødelægger ting Løs hund ødelægger ting

Hej folkens..

For ca syv måneder siden flyttede jeg sted, da min hest og jeg ikke blev behandlet godt det sted. Det er i en lille by, bestående af kirke, forsamlingshus og ca 200-300 indbyggere.

Opstalders hund ofte stukket af hjemmefra, på jagt efter mad. Hunden er ikke vanvittig tynd, men slank i hvert fald.
De første mange gange efter flytningen løb han hjem til os, og vi måtte skælde ham ud og jage ham væk. Vi kontaktede selvfølgelig hans ejer, men hun ignorerede al kontakt. Han kom på er tidspunkt 3 gange på en uge, løb og kiggede ind af vores vinduer, og værst af alt: rev ting i stykker. Fx en dag kunne alt vores skrald ikke være i skraldespanden, så min mor havde sat det ved siden af skraldespanden i vores indkørsel. Det præsterede han at flænse over hele indkørslen...
De sidste måneder havde vi ikke set så meget til ham. Men i sidste uge har han været på privatadressen ved mit nye opstaldingssted, og spist al kattens mad på skraldespanden i garagen. Og i dag var den igen gal...
Han har været inde i garagen, har selv åbnet døren, og har væltet en glasskål med kattemad ned, så den er gået i stykker... Det er selvfølgelig ikke mit ansvar, at evt anbringe en kattelem, men jeg ved bare, at ejeren er så ligeglad med hendes hund, og det gør så ondt i mit hjerte, at han ikke får nok mad, kærlighed og generelt opmærksomhed. Jeg har ofte sagt, at jeg ville ringe til nogen hvis han stak af igen, men hvem, og hvem vil overhovedet gøre noget....
Der findes også andre hunde i byen, hvor ejerne til hundene ikke aner hvad de skal gøre, hvis det går galt en dag.
Hestene på stedet stikker også af, fordi der ikke er strøm i hegnet.

Jeg håber på nogle gode råd, da jeg virkelig vil hunden det bedste, og da jeg desværre er uvenner med ejer, kan jeg ikke tale hende til fornuft, og det vil bestemt intet hjælpe ....
Any good advices? smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løs hund ødelægger ting
Kommentér på:
Løs hund ødelægger ting

Annonce