{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskellige jobs ?
  • #1   10. sep 2014 du kan stå i en bager, brugs, tøjbutik, bogforretning osv.

når du er 15 år har du bedre mulighed for at få et arbejde og det er en god ide da du samtidig for nogen flere penge på hånden.

du kan jo printe en stak jobansøgninger ud (husk dato, mobil, email, adresse og information om dig selv. kunne være: hvor du går i skole, hvad du laver i din fritid og hvorfor du gerne vil arbejde hos dem du ansøger hos, samt nogen stik ord som arbejdsgivere gerne vil høre (hvis det vel og mærke er sandt) men det kunne være i form af: loyal, produktiv, selvstændig, imødekommende, god til at tale med mennesker, smilede, positiv, hjælpsom, venlig, osv osv. )

Det er altid den bedste ide at du personligt aflevere ansøgningerne, da du viser u er engageret. smiley

• #2   10. sep 2014 ikke tid? smiley

Da jeg var 14 år var jeg i en bager, fra 05-13 i weekenderne
    da jeg var 15 var jeg i rema1000.

Men det primære arbejde man kan få som 15 årig er som ungarbejde i forretningerne smiley

• #3   10. sep 2014 Ja, jeg har ikke tid når jeg kommer hjem klokken 16 hver dag, og så skulle lave lektier og andre hverdags ting.

Men jeg vil helt klart tage jeres forslag til overvejelse smiley
    Tak.

• #4   10. sep 2014 Jeg kom hjem kl 17, skulle når 1-2 heste + lektier og afleveringer, det kan lade sig gøre bare man prioriterer sin tid. Da jeg arbejde i rema1000 var min vagt fra 16-21, det kunne godt lade sig gøre, for så blev jeg i byen istedet for, at tage hjem først.

Da jeg skiftede job gik vagterne fra 15-23 og det var hjemme ved mig selv, så det kunne jeg sjovt nok ikke nå smiley Men så arbejde jeg bare i weekender, og ja det var da skide træls at mine weekender skulle gå med, at arbejde, men altså pungen fyldte jo ikke sig selv smiley

Kommentér på:
Forskellige jobs ?

Annonce