509 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hundehvalp søger rejsemakker! Hjælp! Hundehvalp søger rejsemakker! Hjælp!

Jeg kender to helt fantastiske mennesker som er ved at redde en hundehvalp fra Gran Canarias gader, men da han desværre først kan komme hjem til oktober mangler han en rejsemakker da hunde ikke må flyve uden ledsager!

Så hvis du kender nogen der skal rejse fra Grand Canaria deromkring eller måske bare rigtig gerne vil hjælpe så sig det videre og del videoen nedenunder på facebook og hvor du ellers tænker det kunne være en mulighed så vi når at finde en rejsemakker! Der er absolut ingen omkostninger indblandet! smiley

https://www.facebook.com/video.php?v=10204314758326590

Håber vi kan få lille Ollie hjem og tak for hjælpen på forhånd ! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundehvalp søger rejsemakker! Hjælp!
  • #1   28. aug 2014 Hvis du mener at der ingen omkostninger er indblandet som i at ejerne betaler for flybilletten, hvorfor rejser de så ikke selv til Gran Canaria og henter hunden med hjem? smiley Jeg skal rejse til oktober, men desværre ikke til Gran Canaria

• #3   28. aug 2014 Fordi de så skal betale tur/retur billet for dem selv udover hunden smiley Det jeg mener er at der er ingen omkostninger indblandet for en eventuel rejsemakker da de betaler for Ollies rejse, men det bliver rigtig dyrt for dem hvis de skal betale tur/retur for dem selv og så også betale for flybillet for hunden smiley

• #6   28. aug 2014 Dragvik:
    Jeg har ikke helt styr på hvor tæt det ligger på hinanden, men hvis det ikke er for langt er jeg sikker på det har stor interesse! Alle deres kontaktoplysninger står i linket og det er henrykte overfor alle henvendelser! smiley

Line z: Selvfølgelig er de da villige til at ofre i de penge eller ville de jo ikke have sagt ja til at adopterer hvalpen og give et stort bidrag til den non-profit organisation de adopterer ham igennem. Men hvis der er en der alligevel skal rejse til Danmark er det jo altså en del nemmere og en del billigere og på ingen måde besværligt for ledsageren. De er lige kommet derfra og penge hænger som du nok ved ikke på træerne smiley

• #7   28. aug 2014 Ah, ja, nu tror jeg at jeg forstod det smiley dvs. hvis der alligevel er en, der skal samme vej, kan de lige så godt rejse med Ollie. Skal til Spanien i efterårsferien, men det er jo desværre lidt af en omvej at tage forbi Gran Canaria smiley

• #8   28. aug 2014 Man skal bare lige være opmærksom på, at hvis man rejser charter via et selskab som f.eks. Startour, er der stor sandsynlighed for, at man ikke kan få hunden med. Vi skulle have haft en med hjem fra Kreta for en bekendt, men måtte ikke for selskabet. Det er noget andet, hvis man selv har bestilt flybilletten uafhængigt, så er der større chance. Men ville i al fald tjekke flyselskabets regler uanset hvad.

Kommentér på:
Hundehvalp søger rejsemakker! Hjælp!

Annonce