Endnu engang *Parter* {{forumTopicSubject}}
Har en virkeligt skøn fjordhest og det er nu 4 part jeg har måtte afskedige på den ene eller anden måde.. Altså den første blev nervøs efter hun snublede og blev så halt i næsten 2 måneder det hvad det er.. nr 2 var simpelthen så strid at gå imod mine ord om hvad der måtte rides med.. og 3 blev bange for hende og 4 har idag skrevet at efter et fantastisk år med dem som parter at pigen der red hende havde mistet intressen..
Så står jeg som ejer bare og tænker er der noget galt med mig? eller med min hest?..
Skal lige siges at jeg altid har været rimeligt go til at skrive og spørge om hvordan det går osv..
er det normalt de opsiger efter et år o.O?
Altså hun er en sød hoppe? til forskæl fra hvad hun har været?
Jeg er bare begyndt at tvivle på hvem jeg tør sætte op på ryggen af min skønne pony.. som part..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Det er da bedre de siger fra end de bare stopper med og komme?
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 9 Svar: 89
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
Jeg ledte efter part til min i næsten et år, uden jeg fik noget ud af det. Der kom da et par, som var interesserede, men jeg så ikke skyggen af de penge, som var aftalt. Til trods for at det ellers var mega billigt!
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Det skal du virkelig ikke tage så tungt. Hvorfor er det ærgerligt at de stopper hvis de mister interessen og bliver bange? Det er da for dævlan bare og være ærlig, selvom de har været gode parter skal de jo ikke tvinges til at forsætte af den grund ;o)
dec 2010
Jeg har kun været heldig da jeg kendte mange ridepiger fra folkeskolen der manglede hest.. også var det nogen af min mors venner osv.. eller en i stalden hvor vi havde parter på hiandens heste gratis.. hun havde 1 dag om ugen på min og jeg havde en dag om ugen på hendes ( fik så flere da hun troede hendes ENORME Dv havde en go chance som springhest, hvilket den ikke havde)
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 801
feb 2013
Følger: 112 Følgere: 103 Heste: 7 Emner: 29 Svar: 143
apr 2013
Følger: 39 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 760
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 1.739
Når der endelig kommer en stor pige dom har mod på bare at hygge og gå ture, så har de de sidste 3 gange ikke passet sammen. Pigerne har simpelthen ikke formået at respektere hans grænser og så er det han kan blive voldsom - han fortæller tingene og er meget ærlig omkring det.
Så du må bare sætte dig ned og forsøge at finde en ny part - der er ikke andet for. så kan man glæde sig over alle de gode ting og håbe at der kommer endnu flere gode stunder
dec 2010
apr 2013
Følger: 39 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 760
Endnu engang *Parter*