{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Puha hvad skal man da gøre ved sådanne ryttere? {{forumTopicSubject}}

Nøj hvor kan jeg da blive gald på nogen ryttere når de snakker fornærmet og snobbet til en når man prøver at hjælpe!!!

der er begyndt og komme ryttere der hvor jeg rider. de kender ikke en dyt om hvordan man skal færdes på skov, sti og nu vil jeg ikke udelække markerne!

For en uge siden så min mor dem ride i fuld galop på en offentlig sti hvor de var ved at drive min mor og søster + dem selv i fare da de standsede brat op ud til vejen og var ved at ride ind i bilerne!

Stien må der kun skridtes, traves og töltes på, samt kan man have i baghovedet at der altså går mennesker og ikke mindst en del ældre derovre på stien da der er rådyr. der er mange sving på stien så heldigt for dem at de ikke havde ramt en person!

Idag red jeg en aftentur og da jeg kom hjem kunne jeg se de red i fuld fart på min nabo's kornmark! jeg red så hen til dem.

Jeg spurgte dem om de havde snakkede med landmanden om de havde fået lav til at ride på hans mark? Nej det havde de ikke.

Så sprugte jeg dem om de var klar over hvor stor en bøde de kunne få for det? Det vidste de heller ikke!

Så sprugte jeg dem om det var dem der galloperede i skoven? det gjorde de heller ikke..

Jeg fik heller ikke lov til at spørge om resten før de begyndte og blive snobbede og sagde de havde styr på det.

Tænkte, ja skidt pyt nu har de da fået afvide hvad konsikvensen er så må de selv bestemme om de bliver ved, det ødelægger bare ridemulighederne for mig som bruger skoven dagligt.

da jeg så er færdig med hestene og kommer indenfor fortæller jeg min søster det og hun siger det er de samme tøser som galloperede i skoven så de stod og løj for mig! De kunne i det mindste have været ærlige, jeg var der jo ikke for at hakke på dem!

Ja jeg har da selv gjordt dumme ting på hesteryg, dog gået ind og læst om det og har lært af det!

Jeg undskylder for emnet blev langt, men mit spørgsmål var bare hvad hulen man kan sige til dem på en pæn måde de ikke skal gøre sådan noget? Jeg vil jo helst ikke være en mundhakker men jeg vil heller ej beskyldes af mine naboer at de er mig som lader lortene flyde mit på fortovet, jorde markerne op og er skyld i folk frygter for at blive redet ned.

Hvad gør jeg?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha hvad skal man da gøre ved sådanne ryttere?
Kommentér på:
Puha hvad skal man da gøre ved sådanne ryttere?

Annonce