{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Drenge-problemer // skal ud med det {{forumTopicSubject}}

Okay det er en lidt lang historie, men prøver at gøre det kort.

Okay havde noget med en for et stykke tid siden, men han droppede mig igen osv (det springer vi over). Nu skriver vi så som venner og det er fint, men har stadig følelser ham. Han er så totalt væk i min bedste veninde, og synes hele tiden at han skal skrive om hende til mig.
Så er der en af mine venner som jeg snavede med til en fest, som skrev til mig i går fordi han fuld. Han skriver kun når han er fuld, og det er mega irriterende. Han skrev så at han ville skrive i dag, men det kan han jo ikke huske, men han går mig bare på nerverne nu.
Så er der min venindes fætter som hele tiden skriver til mig, men han er slet ikke min type. Problemet er så at jeg står opstaldet hos min veninde, så ser han ret tit. Han er sød og sådan, men bare ikke noget for mig.
Udover det er der en fra min gamle klasse som lige har liket alle mine billeder på IG. Har haft følelser for ham før, og han er meget sød, men jeg skal videre i mit liv og ikke tænke på den klasse. Han er så også en af de drenge som går efter mange på en gang, så derfor ikke min type smiley

Jeg synes ikke at det fungere rigtigt med drenge for tiden smiley
Kan da trøste mig med at jeg har 3 søde drenge i mit liv - min pony og mine 2 hunde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drenge-problemer // skal ud med det
  • #1   17. aug 2014 Dem, der kun skriver, når de er fulde, skal man holde sig fra.... Det er den værste type, jeg kender!

• #2   17. aug 2014 Ja præcis. Han er skide sød, men det er mig der starter samtalerne når han er ædru.. Mega træls.. smiley smiley
    Men han bliver også alt for pervers når han er fuld.. :') smiley

• #3   17. aug 2014 fyr dog hele striben. der er da ikke nogen af dem der der lyder til at være noget at samle på.det er da ikke din tid værd

søg nyt græs min søde. ordenlige hankøns væsener findes der ude.

det lover jeg dig smiley

• #4   17. aug 2014 Tak, det tror jeg nok også jeg bliver nødt til smiley

• #5   17. aug 2014 det er da total vatnisset kun at henvende sig når man er fuld.

og jeg går ikke ud fra du er til vatnisser. det er der vel ingen der er smiley

• #6   17. aug 2014 Puha.

Nu er det ikke fordi jeg vrimler rundt i fyre, for det gør jeg bestemt ikke. Overhovedet.

Men jeg vil alligevel sige, at hvis jeg var dig, ville jeg lade dem alle være. De lyder som typer man bør holde sig fra, og forstår de det ikke er man nok nød til at fortælle dem det. Det kommer man jo ud for hele tiden.

Udfordringerne som man har svært ved at løse, vil altid komme igen. Indtil du kan sige fra.

Min udfordring er at sige fra overfor mennesker som altid ender med at være skidt for mig. Den udfordring har jeg indtil videre haft, siden børnehaveklassen - og først nu i gymnasiet ser det ud til, at jeg endelig har fået sagt fra overfor de mennesker som er lidt skidt for mig.

Det er herligt. Men nye udfordringer venter jo hele tiden. Og de gamle bliver jo ved med at være der. smiley Det bliver bare kun nemmere med tiden, at sige fra. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #7   17. aug 2014 Der var også på et tidspunkt en dyr som heletiden skrev til mig, han var rigtig sød, men slet ikke min type. Han var omsorgsfuld, og forstod virkelig at munder mig op, og give mig selvtillid. Men han var virkelig ikke min type, afviste ham i 6 måneder.

Idag er han min kæreste og far til mit barn, og medejer af vores katte og hund..

Så gå efter den søde type, som virkelig tager sig af dig - og hver lidt mere åben omkring "type". smiley

Drenge der kun skriver når de er fulde - ud.
    Drenge der player - ud.
    Drengen som tager bedsteveninden istedet - ud.

• #8   17. aug 2014 Heiwa: det har du ret i. Nu gav det meget mening smiley
    Og haha, det er heller ikke fordi der er mange drenge omkring mig. Vil mere sige fire tosser smiley smiley

• #9   17. aug 2014 AMT: han er en af de fyre som prøver at være badass, som skal vise sig overfor sine venner og sådan. Men alligevel elsker han at bruge tid sammen med heste. Har prøvet at give ham en chance men han er bare også meget barnlig. Han er ældre end mig, men jeg tror at jeg er den eneste pige som han ikke synes har pigelus :') smiley smiley

• #10   17. aug 2014 Hahhahaa, ja, det er jo ret træls. xD

Men jo. Det med udfordringerne har min mor altid fortalt mig - og jeg har fundet ud af at det faktisk er rigtigt nok. Jeg kan ikke bare stikke halen mellem benene og skynde mig væk. Jeg er nød til at sige fra! smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #11   17. aug 2014 Hm, den er svær så smiley

Men held og lykke med det.. Drenge og kærlighed er ikke let.

Min første kæreste havde jeg i 3 år, rent helved med tæsk, utroskab og psykisk terror. Min anden "kæreste" var min bedste venindes bror, det holdt kun nogle måneder, og det ødelagde rigtig meget.

Nu 3 gang, som er lykkens gang har jeg min kæreste, som bare er den rigtige - åbenbart smiley

• #12   18. aug 2014 Jeg er selv blevet droppet eller har droppet en hel række henover vinteren. Jeg valgte at holde en pause fra alle drenge og det har hjulpet. Nu har jeg den dejligste kæreste smiley

• #13   18. aug 2014 De er ikke værd at samle på nogen af dem mus, Lad vær med at finde en der kun er et problem, vent hellere lidt længere tid og find den der altid vil være der uanset hvad. Det skal nok komme man skal bare være tålmodig smiley

• #14   18. aug 2014 Tak for hjælpen alle sammen smiley

Kommentér på:
Drenge-problemer // skal ud med det

Annonce