{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Drenge "problemer" {{forumTopicSubject}}

Okay piger, Here's the thing;
Min bedste ven og jeg blev for snart 3 uger siden enige om at forsøge os som kærester smiley
Han er rigtig sød og skøn, men nu til "problemet";
Jeg er ikke 110% sikker på jeg er forelsket i ham. Vi har holdt i hånd (hvilket jeg syntes var dejligt), men er endnu ikke kommet videre derfra smiley han har spurgt om vi skulle prøve at kysse men kan bare ikke få mig selv til at sige ja smiley det føles bare "forkert" men når jeg så kommer hjem og tænker over det så ville jeg nu gerne have prøvet det :/...
So here's the question; Er jeg forelsket i ham? sådan rigtigt? skal jeg give det en chance til og holde ved eller skal jeg stoppe? smiley

Har bare brug for jeres råd! smiley
Please! hjælp! skriv lige meget hvad din holdning er!

-Mia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drenge "problemer"
  • #1   12. jul 2012 Vi kan jo ik fortælle dig om du er forelsket i ham, det er noget du selv skal finde ud af! Men kender det godt! Men hvis jeg var dig ville jeg mærke godt efter i mig selv om det er noget jeg vil give et skud! Men hvis du finder ud af at du ikke er forelsket så sig det til ham så du ik holder ham for nar! smiley

• #2   12. jul 2012 Som der bliver skrevet, så er det ikke noget vi kan fortælle dig smiley

Men min nuværende kæreste, startede også bare som en vildt god ven. Han hjalp mig da jeg var lidt nede pga. en flirt, som jeg var vildt forelsket i, men han ville ikke kunne få det til at fungere fordi vi bor langt fra hinanden, han har band og nogle personlige problemer. Så ham her Mads viste at jeg kunne stole på ham, og da vi var til fest sammen begyndte vi at kysse lidt og sådan. I starten vidste jeg ikke rigtig hvad jeg følte, men det jeg gjorde var rigtigt. Vi har nu snart været sammen i 10 måneder smiley

• #4   12. jul 2012 Altså jeg har været sammen med min kæreste 4-5måneder, før vi offentlige gjorde det. Ikke for at virke træls på nogen måder, men det lyder ikke så seriøst, det er jo fedt at have en kæreste, som man bare har lyst til at kysse og holde om og have det godt med fordi man virkelig gerne vil og elsker ham. Man skal ikke tænke at det føles forkert og at man egentlig godt "bare" kunne have tænkt sig at prøve det, så er du måske egentlig ikke forelsket i ham, altså det skal jeg jo ikke kunne sige, det kan jo godt være at du bare ikke lige er parat til det og helst vil tage det stille og roligt. Men når jeg ser på min kæreste, så ved jeg bare at jeg er forelsket i ham, og man skal nok vide det hvis man er forelsket det kan jeg garantere dig.
    Men man kommer ikke sammen før man er helt sikker.
    - Tag det stille og roligt og find ud af det med dig selv, det er heller ikke fedt at have en kæreste man ikke er forelsket i. smiley

• #5   12. jul 2012 to gode tegn på du er forelsket i ham. det første er når du tænker på ham eller ser billeder af ham, hvis du så kommer til at smile. det andet er hvis du når du er sammen med ham følger et tomrum og et savn når han går... jeg ved hvor dan det er da jeg selv mistede min rigtige gode ven på det da jeg gik for hurtigt frem og så alligevel ikke rigt følte noget for ham. så mit bedste råd er gå langsomt frem og hver sikker på hva du føgler enden du gør noget dumt! smiley

Kommentér på:
Drenge "problemer"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce