Ørering - hjælp. betændelse. Ørering - hjælp. betændelse.
Ved godt det overhovedet ikke høre til her, men har virkelig brug for hjælp.
jeg fik for et par. måneder siden skudt en ørering i den øverste del af øret. PS det skal lige siges jeg ALDRIG har haft problemer med hul i den del af øret.
Der har været betændelse i, som blev renset med saltvand 2 gange om dagen. men derefter kom der betændelse igen, og rensede self. igen. men synes ikke saltvand hjalp, men fortsatte..
i går tog jeg øreringen ud, da jeg gik i bad, og fik hullet og øreringen renset, og der var ingen smerte.
men da jeg til morges stod op, havde jeg en virkelig stor ubeskrivelig smerte i hullet? det var altså værre en at brække håndledet... og andre smertefulde ting.
jeg gik derfor ned for at købe klorhexidin (staves) og fik renset det totalt godt, og det var ikke med min godevilje at det blev renset, jeg havde så ondt hele tiden, bare mit hår rørte mit øre var nok til en tåre, nu har jeg kæmpet mig igennem dagen med tåre pga. et hul i øret, og det er hævet totalt op, og det føles som om der er ild i mit øre konstant. ja jeg vil tage den ud, men kan ikke røre ved mit øre.... nogle ideer til hvad jg skal gøre, eller skal jeg opsøge læge?
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.970
Kommer sig af du har haft det ude ... Får altid avs i mine huller i ørene, hvis jeg har haft dem ude i noget tid - om det er en dag, en uge eller en måned.
Det er i hvert fald mit bud. Min næse har også lige været gevaldig øm fordi jeg har skiftet smukke, selvom hullet er 2 år gammelt mener jeg.
dec 2009
Følger: 111 Følgere: 111 Heste: 6 Emner: 100 Svar: 402
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 796
dec 2009
Følger: 111 Følgere: 111 Heste: 6 Emner: 100 Svar: 402
sep 2009
Følger: 42 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.791
Har brugt det til både øreringe, samt næse og læbepiercing, der går ikke ret langtid så er betændelsen væk.
Og husk at rense smykket også, ellers hiver du bakterier med ind igen.
God bedring med det.
jun 2011
Følger: 52 Følgere: 52 Heste: 4 Emner: 40 Svar: 144
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.629
Det er nemlig også min erfaring, at det er smertefuldt at tage øreringen ud og sætte den i hele tiden, mens hullet heler.
Indimellem får jeg lidt betændelse/ømhed i hullerne. Hvis jeg begynder at tage øreringene ud og rense det, så gør det helt vildt nas i lang tid efter, men hvis jeg bare lader det være, går det i sig selv igen. :o)
Jeg synes du skal opsøge din læge, hvis det er så slemt. :o)
dec 2010
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 4 Emner: 21 Svar: 232
Ørering - hjælp. betændelse.