{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fyre på heste?
  • #1   19. jul 2014 Min smed jeg på fordi jeg brækkede min fod. 6 uger havde han, hvor han kun kunne ride ham 3 gange om ugen. Så var der stævne. Og han slæbte så en 1 og 2 plads med hjem og vandt over nogen der havde redet flere år.

Tadaaa smiley
    Han havde før mig aldrig set en hest tæt på xD

Men han behøver nu ikke ride igen, syntes det er lidt bøsset smiley

• #2   19. jul 2014 Min kæreste til hest smiley Jeg havde fortalt ham at han ikke slap, og hans mor havde lovet sig selv at hun skulle til hest før hun blev 50 (hun er bange for heste). Så både svigermor, kæresten og hans lillebror var ude at ride smiley Jeg tror dog ikke at det er noget han har lyst til at gentage, selvom det kunne være hyggeligt at ride en tur sammen. Til gengælde hyggede svigermor og lillebroren sig rigtig meget smiley

profilbillede
  • #3   19. jul 2014 Det ser da fint ud! Han skal nok blive rigtig god! smiley

Min kæreste har min pony oprettet herinde :o) Og jeg har flere videoer herinde af ham i galop på ponyen, mens jeg cykler ved siden af!

• #4   19. jul 2014 Og jeg synes nu ikke det er bøsser, tværtimod. Jeg synes det er så sejt, at han gør det, for han var bange for heste inden. Jeg ville aldrig turde RØRE en fugleedderkop, som er min frygt, hvor min kæreste endda sætter sig op, rider alle gangarter. Han tilmed springer! Hvis ikke det er sejt, så ved jeg ikke, hvad der er....... :o)

• #5   19. jul 2014 Kan ikke se hvordan det er feminint at ride.. Det er trods alt et dyr med egne meninger som vejer mange gange mere end en selv.. jeg syntes tit at folk glemmer det..

Har ingen kæreste, bror eller drengevenner som rider. Men min far gør. Han rider og køre hestevogn. smiley Han har et utroligt tæt forhold til mange af mine heste og ponyer og når der kommer føl er han den der er mest oppe og ringe smiley Det er faktisk ret sødt at se når han 1.96 høj kommer trækkende med vores mindste pony (cirka 70 høj) og hendes 1 måned gamle føl.. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #6   19. jul 2014 Min kæreste skal ikke op på en hest, han er alt for pumpet til det.. Det ville bare se mærkeligt ud xD

• #7   19. jul 2014 Min mand har været på en hest, men det var før min tid smiley og nu hygger han bare om dem, og nyder de er der smiley

• #8   19. jul 2014 Min storebror på 20 har 'redet'. Han blev trukket på Luckas smiley

Erik (min far) rider Måneskin, og de går godt sammen. Jeg synes ikke at nogle kan ride Måneskin bedre end ham, når andre prøver vil hun ikke arbejde smiley
    Desuden deltog min far i DM i pløjning som 13-årig med fin placering, når man tænker på de andre havde pløjet i årtier. (Med store oldenborgere <3)

• #9   19. jul 2014 Har haft min kæreste oppe på min gamle part smiley Bare i skridt, mens jeg gik ved siden af... Han synes det var fedt og uhyggeligt på samme tid smiley

Han er ikke særlig tryg ved heste, han synes de er meget store og deres styrke skræmmer ham en smule..

Men han vil rigtig gerne klappe... Lidt :b

• #10   19. jul 2014 Min kæreste tog et halvt års rideundervisning i smug for at kunne overraske mig med en ridetur i det nordjyske smiley

• #11   19. jul 2014 Min kærste syntes heste er søde smiley men han er bange for dem efter Alex bed og sparket ham hårdt smiley glemmer aldrig hvor forskrækket jeg blev smiley men nu blander min kærste foder og muger ud nogle gange smiley han vil ikke i nærheden af Alex

• #12   19. jul 2014 Nu rider jeg western og der er en del flere drenge/mænd end i den traditionelle rideverden. Synes kun det er fedt, det tager meget af det "tøsefnidder", jeg tit synes der er, inden for dressur/spring smiley

• #13   19. jul 2014 Jeg synes det er fedt med mænd der rider. smiley Men det kommer an på hvordan manden er smiley Det skal være et maskulint loock og ikke for feminint et. Så ser det bare tumpet ud smiley Og så skal de gerne sidde som man skal smiley Ret i ryggen uden at være stiv og tæerne op smiley

Som dette smiley

http://images.fotocommunity.com/photos/portrait/men/water-horse-rider-ii-fd09dfbf-fc7a-49cb-ba0e-b9bdd174ec47.jpg

profilbillede
  • #14   19. jul 2014 Jeg har jævnligt smidt min kæreste op på diverse skøre krikker og taget ham med på tur - har endda fået ham til at galoppere igennem en sø på en pony smiley han har også redet tur uden sadel på min søsters hest på 175, og den kunne åbenbart ikke lide at gå uden sadel, så den prøvede at smide ham af hele tiden (-;

På billedet skridter han på min i genoptræningsperioden vi havde i vinters; en meget kuldret hest der ikke måtte krudte af (-;

Han er meget modig! (-;

profilbillede
Kommentér på:
Fyre på heste?

Annonce