11 år - glædesindlæg! 11 år - glædesindlæg!
"11 år" - ja det er præcis så gammel min pony Taura er i dag og 11 år er præcis så længe hun har været min!
Jeg synes det er utroligt så hurtigt tiden er fløjet afsted og jeg synes det er helt vildt at hun er "voksen" - for mig er hun stadig min lille ungpony, der lige er redet til :o)
Min veninde var sød at komme ud og tog disse billeder af os og jeg er rigtig glad for dem - det er endnu et helt specielt minde jeg kan lægge i samlingen.
Jeg synes det er vildt at Taura har været med mig så mange steder i livet - fra teenager i sverige og nu som "voksen" og så alle de vildt mange skønne oplevelser vi har sammen - man bliver ret nostalgisk, hehe.
Taura har vist haft en helt okay fødselsdag - hun er blevet hygget om og forkælet, faktisk så kræsenpinden ikke gad spise op. Hun fik nemlig både æbler, hyben, banan, løvetand og bynke - livretter det meste... OG så fik hun da lige lov at skifte fold, så hun nu går med to gule damer og det var lykken syntes de tre.
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
mar 2012
Følger: 26 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 620
Og hvor dejligt at du beholder hjelmen på også selvom det skal være "elegante" billeder. - det ser godt ud
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.900
Jeg synes hjelmen passer fint ind - den passer til mig :o)
jan 2004
Følger: 2 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 212
apr 2011
...Desuden vil jeg have lov at brokke mig og bande og svovle, hvis jeg falder af og det synes jeg man mister retten til uden hjelm, hehe.
apr 2011
11 år - glædesindlæg!