gider i læse mere?historie {{forumTopicSubject}}
Ja hvad siger i?
Det er ik meget jeg har skrevet pt men det kommer.
Ånden i glasset er bare en leg.mange har den opfattelse.men jeg håber med denne historie at kunne kaste lys over den såkaldte leg.
Historien er fortalt til mig i al fortrolighed.
Jeg kender navnene på de personerne,men af hensyn til deres videre liv,har jeg lovet fuld anonymitet.alle navne er opdigtede.mest fordi 'annas' forældre stadig tror at hendes lillebrors død var et hændeligt uheld.sandheden vil de næppe høre.
Anna og søren boede på en gård i skamby.en lille landsby på nordfyn.ikke meget andet end en lang vej,med sideveje. De fleste kørte så hurtigt at de næppe opdagede byen.
Historien foregik i 89'. Dengang var der mere gang i byen end idag.der var en bank,bager,tankstation,supermarked.
Idag er alle butikker lukket.byen er en skygge af sig selv.selv skolen er lukket.
De gik begge i skamby skole. Havde masser af venner.havde en tryg barndom.så længe det varede.
Søren blev kun 8 år.det var en tragedie for familien.hele byen var i chok.men anna var nok den der var mest i chok.ikke lige med det samme. I starten mente hun os at det var et hændeligt uheld.men hun elskede og savned ham.senere fik hun skrækindjagende mareridt.mareridt hvor hun på den ene eller anden måde altid var skyld i hans død.det var hun os.indirekte.man kan sige at hendes krop,hendes hænder var direkte skyld i hans død.men hendes hjerte kæmpede en ulige kamp for at redde ham.endnu idag plages hun af drømme hvor hun ser ham kæmpe for sit liv.hver gang prøver hun ihærdigt at hjælpe ham.men forgæves. Søren lærte aldrig at svømme.det blev fatalt for ham.da han 'faldt' i byens gadekær...
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 494 Svar: 3.197
dec 2004
Følger: 88 Følgere: 124 Heste: 8 Emner: 239 Svar: 1.004
Ånden i glasset er bare en leg, mange har den opfattelse,men jeg håber med denne historie at kunne kaste lys over den såkaldte leg.
Historien er fortalt til mig i al fortrolighed.
Jeg kender navnene på de personer, men af hensyn til deres videre liv,har jeg lovet fuld anonymitet,alle navne er opdigtede,mest fordi 'Annas' forældre stadig tror at hendes lillebrors død var et hændeligt uheld, sandheden vil de næppe høre.
Anna og Søren boede på en gård i Skamby, en lille landsby på nordfyn, ikke meget andet end en lang vej med sideveje. De fleste kørte så hurtigt at de næppe opdagede byen.
Historien foregik i 89', dengang var der mere gang i byen end i dag, der var en bank,bager,tankstation og et supermarked.
I dag er alle butikker lukket,byen er en skygge af sig selv, selv skolen er lukket.
De gik begge på Skamby skole, Havde masser af venner og en tryg barndom så længe det varede.
Søren blev kun 8 år, det var en tragedie for familien, hele byen var i chok,men Anna var nok den der var mest i chok.(ikke lige med det samme,?????) I starten mente hun også at det var et hændeligt uheld,men hun elskede og savnede ham,senere fik hun skrækindjagende??? mareridt, mareridt hvor hun på den ene eller anden måde altid var skyld i hans død,det var hun også indirekte,
man kan sige at hendes krop og hendes hænder var direkte skyld i hans død,men hendes hjerte kæmpede en ulige kamp for at redde ham.(Endnu???) idag plages hun af drømme hvor hun ser ham kæmpe for sit liv,hver gang prøver hun ihærdigt at hjælpe ham, men forgæves, Søren lærte aldrig at svømme, det blev fatalt for ham.da han 'faldt' i byens gadekær...
Du har rigtig mange grammatiske fejl, punktum forekommer alt alt alt for tit
Jeg har hurtigt rettet den, men ville gennemgå den for fejl da det er forstyrrende i længden
gider i læse mere?historie