24. feb 2008 Følger: 154 Følgere: 162 Heste: 5 Emner: 263 Svar: 2.153
To hunde angreb min hund. -Er i chok! {{forumTopicSubject}}
Hej. Som overskriften siger, angreb to hunde min hund i aftes, da vi var ude at gå, som vi plejer at gøre.
Min hund er en islandsk får hund. Han er godt opdraget, og kunne aldrig finde på, at gøre nogen noget fortræd.
Vi gik i parken, hvor vi kan se ned ad en bakke, at der er to hunde løs; en labrador og en "hvid netto-hund". Først troede jeg, at de løb ad glæde, imens min hund gik og snuste til græsset. Jeg flytter blikket længere mod højre, og indser, at de spæner hen imod en schæfer, som er i snor. De går til angreb på schæferen, og ejeren af de to hunde, går stille hen til dem, og tager fat i halsbåndene på hundene. -alt imens jeg får min hund til at sætte sig pænt på Bakken, så vi kan komme forbi, nå de to aggressive hunde er gået. Drengen kaster et blik op til mig, idet hans slipper hundene. Hundene spæner videre op til speedy, som stadig sidder pænt på græsset. Mange ting kørte rundt i hovedet på mig, da de løb op imod os. Dog stod én ting klokke klart for mig. "Speedy forsvarer ikke sig selv, som schæferen gjorde." Og måtte handle derud fra. "Netto hunden" kommer først, og bider ham bagi, og derefter kommer labradoren, og bider ham i nakken, (ejeren til hundene går os stille i møde), hvor jeg tænker, at jeg bliver nødt til at hjælpe min hund. Da labradoren tager godt fat i nakken på ham, og han piver, slår det klik for mig, og det føles stadig som en drøm. Fuldstændig urealistisk. -men jeg handler på stedet, og sparker labradoren lige i hovedet. Har ikke så meget fokus på den lille, da den ikke får fat på andet end pels. Labradoren holder fortsat fast i nakken på ham, og jeg ser ingen anden udvej på det tidspunkt, end at blive ved med, at prøve at sparke den væk..
Tilsidst kommer ejeren, og trækker dem væk.
Speedy (min hund) og jeg skyndte os videre ned ad Bakken, og da vi ikk længere ku se dem, stoppede jeg op, og tjekkede min hund for sår.
Han har bide mærker på nakken, men hans tykke pels, havde heldigvis taget der værste at skraldet.
Nu har jeg en rystet hund, og jeg har kæmpe dårlig samvittighed over, at jeg ikke så andre muligheder, end at sparke hunden.
Normalt er jeg ikke typen som græder, men jeg har det på samme måde, med dyr som mennesker. De skal behandles ens, og hvis der var nogen jeg skulle ha sparket, var det ejeren. Jeg er klar over, at det ikke er hundenes skyld, at de ikke er opdraget. Men jeg så virkelig ikke nogen anden udvej, end at gøre det, nå ejeren ikke selv trådte til handling. -jeg kan slet ikke holde tårnene inde pga skyldsfølelse og dårlig samvittighed. Både fordi jeg ikke kunne beskytte min hund bedre, og fordi jeg har sparket et dyr.
Så vidt jeg ved, er der lovpligtigt at have hunde i snor, specielt hvis der er et skilt hvorpå der står, at hunde skal være i snor.
Hvad siger i til min rystende oplevelse? Hvad ville i ha gjort? Jeg var totalt i chok, og handlede bare på stedet.
Jeg ved godt, at det er forkert at slå/sparke dyr, og jeg elsker virkelig dyr over alt på jorden. Og som sagt, ser jeg dyr lisom mennesker, og derfor er jeg vegetar. De har liså meget ret til at være her, som mennesker, men man kan de i det mindste putte en snor på sin hund, hvis man ikke har evnerne til at opdrage den:(
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
feb 2008
Følger: 154 Følgere: 162 Heste: 5 Emner: 263 Svar: 2.153
apr 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 175
-Der er jeg desværre kold og kynisk omkring hunde der går til angreb, og de burde aflives. Ejeren er også den største idiot, men altså, når hunden først har bidt, og du er sikkert ikke den første, personen gør sikkert det samme i morgen. Desværre.
-Det lyder virkelig forfærdelig, og jeg kan godt forstå at du er rystet. Håber i kommer jer begge to
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
Han burde have haft et møgfald af anden verden..
Og joh hunde skal være i snor
feb 2008
apr 2013
Følger: 39 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 760
feb 2008
feb 2008
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.805
UANSET race, er det (næsten) altid hånden der fører snoren, som bestemmer hvordan hunden er.
Og jeg må helt ærligt indrømme, at jeg havde gjort det samme som dig. Havde det været min hund der blev angrebet, havde jeg dælme også losset til hunden, hvis den endda ikke også havde fået knytnæver og bagefter havde jeg givet ejer det største møjfald i hele historien...
Selvfølgelig er det synd at det skal gå udover hundene, det er trods alt ikke deres skyld, at deres ejer er en spasser, men jeg havde virkelig heller ikke set nogen anden udvej.
apr 2013
feb 2008
Ja det ret sygt.
nov 2013
Følger: 35 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 112
sep 2009
En af mine bedste venner har en Rotweiler, hvor folk jo også tit tænk 'åh nej, jeg dør', men den hund, tror ALDRIG jeg har mødt så sød en hund, trods det han fungere som vagthund (min ven kører ud til ejendomme og tjekker for indbrud)! Det er virkelig en skødehund i forklædning, jeg plejer at kalde ham putte-hunder, selvom han hedder tyson. xD
feb 2008
apr 2011
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 132 Svar: 474
Vi havde lige fået hende og min far går med hende i snor, han møder en anden hund og spørger ejer om den gør noget. Nej det gjorde den ikke, de snauser og 2 sekunder efter har den fat på struben af vores hund.
Siden den dag var hun noget så bange for andre hunde.
Tissede og underkastede sig hver gang der kom en hund ind for vis antal meter.
Jeg snakkede efter følgende med nogle andre mennesker, og deres hund var blevet bidt af den samme hund.
En hund som den burde aflives jo.
Den jagter også biler, endda børn på cykel !
Når man ser dem gå tur med dem er det i kvæler halsbånd.
Ja hver gang der kommer en bil eller andet forbi bliver den kvalt.
De strammer snoren hårdt op, og det har fortsat de sidste 8 snart 9 år.
Min hund ville havde fyldt 9 omkring sommerferien, og det var første gang jeg hørte om den hund, efter vi havde fået vores nye golden. Undskyld mit rodede indlæg, men nogle hunde burde ikke være til HVIS de er til fare for både mennesker og dyr.
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
en "nabo" har den her schæfer, som 2 gange imens jeg er gået forbi har farret ud af hækken og bidt min hund, jeg kan love dig for jeg også sparkede den hund. Da jeg på et tidspunk skrev historien herinde var der en der skrev "håber aldrig mine hunde møder dig Tine" men hvis hendes hunde fuldstændig uopfordret går amok på min, så nej så håber jeg heller ikke hendes hunde møder mig. Ejeren der troede slet ikke på hans hund havde bidt min, han er også et fjols. Nu er hunden aflivet, da den fik så mange klager fra div. naboer om at den havde gået til angreb på hunde.
En dame jeg kender passede den når de var på ferie, der blev der gået tur med den, og lavet en masse hjerneøvelser, der var den faktisk en rigtig sød hund. Men fordi den på ingen måde blev stimuleret, blev den som den blev. Og selvfølgelig er det synd at det går ud over hunden, når det jo er ejeren der er en idiot, men hellere give hunden et spark end at se på, at den river min egen til plukfisk.
sep 2009
Inden jeg mødte Tyson, var jeg selv ret bange for dem, men idag håber jeg på at kunne overtale min kæreste til at vi skal have en, en dag, så jeg kan få min egen putte-hunder.
okt 2004
Følger: 97 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 163 Svar: 6.007
For hvis der er bidsår håber jeg meget du har været forbi doktor dyr og fået igangsat en antibiotika behandling. Ellers kan du risikerer at hunden ender med en kæmpe byld i nakken og så er det endnu mere nedtur at du ikke har info på den skyldige ejer så han kan betale den store regning
jun 2013
Følger: 22 Følgere: 23 Heste: 7 Emner: 14 Svar: 89
Jeg har også en dejlig muskelskødehund som hedder Tyson
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
Jeg synes du skal melde ham. Hundene har TO gange på meget kort tid gået uprovokeret til angreb og deres idiot af en ejer, kan åbenbart ikke magte opgaven som hundeejer.
Jeg har også måtte sparke en hund i sækken, fordi den ikke ville skride og min hund gad den bare IKKE! Ejeren kom rundt om hjørnet 5 min efter, mens han gloede ned i sin telefon..
feb 2008
Min hund har noget med tænderne, så er på antibiotika, og min mor er uddannet dyrlæge, så hun har tjekket ham, og han har sluppet billigt:)
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 801
feb 2008
apr 2011
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 132 Svar: 474
Du bruger ikke hænderne nej, ikke overfor en vred hund.
Jo måske hvis du gerne selv vil skambides.
feb 2008
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
TS: Ved du hvad? Jeg kan sige dig en ting, jeg havde også sparket til hunden. Hvis nogen går til angreb på min hund - eller hest, kanin, whatever - så ville jeg også have forsvaret mit dyr og mig selv med næb og klør!
Har engang oplevet at være ude og ride, og så blev hesten og jeg jagtet af en eller anden form for gårdhund. Det ente med, at jeg måtte læne mig ud til siden af hesten og råbe af den og klaske til den med min dressurpisk, fordi den bed efter min hests haser og hesten løb af sted af skræk -.-
feb 2008
Men hunde ejere har heller ikk nogen undskyldning til ikke at gå med snor. Det sku da lige være fordi man ingen arme havde.
Vores venner kom til at tage vores snor med hjem her sidste dag, så jeg reder da rundt med min hund i en indspændingstøjle som snor. XD hvis man er lidt kreativ, så kan man altid have sin hund i snor! Især hvis hunden ikke er opdraget-.-
nov 2011
Med lidt kreativitet burde det være muligt at lave en snor om nødvendigt. Har også engang reddet en tur, hvor en kæmpe hund (en newfoundlænder I guess) pludselig kom løbende imod os. Jeg sad på min hest og råbte og skreg af den, og bad den om at gå væk. Dens ejer sad på verandaen til et sommerhus - tror jeg det var - og grinede bare af os. Da jeg så bad ham om at kalde sin lortehund til sig - havde bedt ham om det flere gange, hvor han bare grinede - så lo han bare og sagde "blev I bange" og grinede videre. Nøøøj hvor det pissede mig af... -.-
feb 2008
Nogen er bare skøre i hovedet.
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 801
feb 2008
nov 2011
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
feb 2008
Blogger
feb 2008
maj 2006
Følger: 38 Følgere: 60 Heste: 3 Emner: 296 Svar: 1.718
Fuldstændig instinktivt tager man sin egen hund i forsvar. Jeg ser faktisk også hellere at jeg som mennesker får et bid, end at min hund i forsvar forårsager et bid på den angribende hund - ejeren af hunden der angriber kan trods alt ikke kræve mig aflivet..
Og mht. til at blande sine hænder ind i mellem to hunde, kan det bestemt frarådes, men nogen gange er man også bare nødt til at ofre sig for sin hund.
Det er en møg ubehagelig oplevelse
Credit til dig for at handle hurtigt, håber din vaps er okay og hold nu kæft en idiot-ejer den anden er. Han er en af grundene til, at folk går store omveje rundt om ellers fredelige hunde - idiot.
feb 2008
sep 2010
Følger: 22 Følgere: 22 Heste: 6 Emner: 62 Svar: 908
Jeg ville have gjort det samme - har engang gjort det samme.
og så ville jeg finde ud af hvem de er og få dem anmeldt!
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 62
For en måned siden da jeg passede min onkel's hund Walter (Altså en hund der i familie med en af de der hunde der finder folk i sneen efter lavinnerne bare anden race men samme tempraman men ham her er så bange) han er kastereret og sådan noget men så var det en lys labrador og så spurgte ejeren om hun måtte slippe hende løs og kendte godt ejeren nå men så går hunden så til angreb på Walter og ejeren råber og siger den skal komme der hen og eftersom jeg er meget følsom og jeg høre Walter piver prøver jeg så at få fat i hunden dog kan jeg ikke hunden's ejer kommer så hen og tager fat i hunden og siger mange gange undskyld og siger det plejer hun aldrig at gøre og giver Walter en godbid og heldigvis ingen bide mærker!
feb 2008
nov 2011
sep 2010
Jeg frydede mig da hesten lossede den af så den fløj nogle meter og landede på ryggen..
nov 2011
feb 2008
Vi har en pige på 11 år, som blev smidt af 6 gange på under én time, og hun blev bare ved og ved til hendes hest opførte sig pænt. En anden har brækket bækkenet efter et styrt, men græder ikke over det. I starten sad hun i kørestol, og alligevel tog hun ud og passede sin hest. Nu er hun på krykker, og passer stadig sin hest. Hvis der er nogen du íkke skal undervurdere, så er det sku kvindelige ryttere! For de er sku ikke bange for at slå sig slemt. Hvér gang de tager ud at ride, risikerer de deres liv! Om så det er en championats hest de har! Alt kan ske omkring heste. Og som du selv kan læse dig frem til, så er de sku heller ikke bange for, at komme til skade for deres dyr!
Så pak du din fine historie væk, om at lave biler, som du får små skræmmer af. De her tøser er sku sejere, end en sk*de mekaniker! For de risikerer sit liv til heste, så mon ikk os, at de er villige til at risikere deres liv, til deres mindre firbenede ven.
maj 2006
Følger: 38 Følgere: 60 Heste: 3 Emner: 296 Svar: 1.718
Tror helt ærlig godt du kan pakke "vant til skrammer på arme og hænder" sammen når du snakker med ridepiger. Og ligeledes med at det skulle være unikt at du "ikke er frygtsom" (regner jeg med du mente).
Jeg kan selvfølgelig ikke snakke på andres vegne, men mine antagelser går alligevel på, at mange af os har rimelig mange ben i næsen og trækker os ikke så nemt. Med hensyn til "at tage initiativ til at forsvare din hund", så synes jeg virkelig du skal passe på med at få det til at lyde som om, at vi andre ikke gør det. TS fortæller om hvordan han har sparket en hund, flere fortæller om lignende historier og jeg kan personligt dele en erfaring, der endte med en stor hvid schæfers kæber rundt om min hånd.
Det er dejligt at høre du passer på din hund, det der egentlig blev sagt i emnet, var husk også at passe på dig selv. Og så synes jeg endvidere ikke du skal komme for godt igang, når du ikke har stået i situationen.
Bum, der kom jeg lige ud med det hele - smil, god aften :)!
sep 2009
Jeg som KVINDE, er tit med til at lave bil og motorcykel, jeg har været med til at renovere vores hus, inden min far blev syg, var jeg tit med ham på arbejde, hvilket bestod i at lave standsemaskiner på fabrikker, jeg kan finde ud af at bruge samtlige værktøjer, sikkert også nogle du aldrig har hørt om før...
Jeg har været smurt ind i skidt, hydraulik olie, tectyl, you name it, fra top til tå.
Jeg har ALTID sår og flækkede negle og det er sjældent der går en dag hvor jeg ikke har sorte hænder og skidt under neglene...
Såå, zipit, inden du kommer med sådan en generalisering en anden gang, bare fordi man går i høje hæle, stramme bukser og har hest, betyder det ikke man er en sippet gimbe.
Og btw, så tror jeg faktisk ikke der er nogle af tøserne herinde, der ville tøve 2 sek med at tage sit dyr i forsvar, om så det ville koste en afgnasket arm.
dec 2009
Jeg kan give de fleste slagsbrødre en stor opgave, for jeg går altså ikke bare i gulvet, heller ikke selvom jeg får nogen på hovedet. Jeg piver ikke over smerter, har engang gået op ad trapper på et brækket ben, for at få fat i min telefon uden at sige et ord.
Og jeg er sikkert ikke den eneste pige herinde der er lavet af tough stuff og kan klare mere end du tror (og måske selv kan), så det dér fis du fyrer af, kan du godt pakke sammen igen.
Alle kan desuden komme i en situation hvor man ikke reagerer som man troede man ville, ja! Også dig, ven.
feb 2008
sep 2013
Følger: 12 Følgere: 17 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 37
Jeg ville anmelde det til politiet. Du ved hvordan hundene ser ud - og ejerne og du er sikkert ikke den eneste der har oplevet disse aggressive hunde.
Jeg har også været ude for lign. Hvor min ikke kunne forsvare sig.
Vi gik stille forbi hunden og den gik fuldstændig til angreb!
Jeg hev hunden hårdt i halsbånden uden at tænke og så begyndte ejeren at råbe at jeg skulle lade hendes hund være
Da den endelig stoppede begyndte ejeren at skælde mig ud højlydt om at jeg skulle passe min hund og lad være med at tale til den når den gjorde sådan nogle dumme ting.. Det var helt tydeligt hendes hund der startede, vi gik jo bare forbi
Nogle ejere opdrager bare ikke hunde godt nok.
Blogger
feb 2008
nov 2011
nov 2011
nov 2011
Jeg var i den her tråd før dig, så stalke dig gør jeg sgu ikke. Gider du godt lade vær med at fornærme mig tak? Ja jeg er ikke jordens smukkeste, men derfor behøver du ikke kalde mig grim... eller hentyde til at jeg ikke passer min hest ordenligt....
nov 2011
nov 2011
nov 2011
sep 2009
Du skulle vel aldrig være en af de pader fra BilGalleri der bare kommer herind, for at lave lort og forsøge at score en hot hestetøs?
I så fald, smut hjem til BG.... -.-'
dec 2009
aug 2011
Følger: 96 Følgere: 87 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.182
Så til emnet.
Jeg er helt imponeret over for din rolighed?
Jeg er ikke den agressive type men hvis folk/dyr rører mine hunde er det som at slå/tæske mine børn. det er for mig over alle omstændigheder uacceptabelt!!
var det mig som stod i din situation vil jeg simpellthen skrige til andre kom og hjalp og fortsat vil stå og losse hunden!
Ikke mindst kan jeg love dig for at det er ULOVLIGT at gå med løse hunde! udover hvis der står bestemte skilte som "løse hunde tilladt" men der er det jo lovpligt man har styr på sine hunde og at de kan lytte på den mindste odre for at komme tilbage til ejer.
Jeg er selv hundejer af en meget dejlig border collie.. opdraget godt men stadig med en hund. Dvs at kommer der løse fremmede hunde med agressivt adfærd imod min hund så går den sgu i forsvar som en hund normalt gør!
Det med folk ikke kan kalde sin hund til sig hvis man ser andre forbigående kan få mig til at rive hår ud af hovedet på mig! Og så må man jo bare lære at tage en snor på dyret hvis man ikk gider bruge sin fornuft til at opdrage.. det er dyr og de har deres instinkter, men det er ikke ens betydning med de skal have lov til at lave skader på hinanden..
Var det mig som stod i situationen havde jeg tilkaldt politiet!
apr 2013
feb 2008
Mit feminine udseende skyldes manglende hormoner. Derfor er jeg også kun 153 cm høj. Det noget som er arveligt i familien.
sep 2009
apr 2013
okt 2013
Følger: 72 Følgere: 23 Emner: 316 Svar: 3.150
Hippie, du skal bare lade som om du ikke har hørt ham! Det er det bedste!
Sebastian, jeg synes det er flot af dig, at du tør at stå frem som hvem du er! Det skal andre ikke blande sig i! Vedrørende dit emne håber jeg bare at du er ok og det samme med din hund
feb 2008
Det er vi. Han er dog lidt nervøs, nå vi går der hvor ham blev angrebet, men vi tager forbi der i små bidder.
okt 2013
feb 2008
nov 2013
nov 2013
okt 2013
sep 2010
okt 2013
nov 2013
okt 2013
sep 2010
I sidder jo bare og leger ligegyldig hønsegård, så om I vil rose TS for sin seksualitet eller mundhugges yderligere med tadaaa så gør det dog privat..
sep 2010
Sorry for fordommene men prøv lige at rette ind på rette spor igen
feb 2008
sep 2010
Håber ikke nogen af jer er for psykisk medtaget af oplevelsen.. Jeg har måttet acceptere at skulle være omkring den hund der prøvede at bide min hvalp ihjel og fik fat i min hånd da jeg gik imellem, jeg var meget skeptisk mht at min 3 årige datter skulle være omkring den, men hunden mellem mennesker er sød nok og godt opdraget (nu, da hun er flyttet fra mine forældre til bedsteforældre) - schæffer.
MEN hvis hund er tvunget til mundkurv, et decideret overgreb på dyret - som min hund (offeret)
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 15 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 362
Jeg har to islandske fårehunde, og det har altid irriteret mig grænseløst, at de løber rundt og gør efter fugle..... Anede ikke, at de var avlet til at beskytte får mod fugle - nu giver det jo mening, når de gøende løber efter en måge, som flyver 8 meter over hovedet på dem.....
Mon min mand også bliver ligeså stolt af hundene, som jeg bliver, næste gang de jager en måge væk fra huset.......??
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 15 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 362
Håber de psykiske mén forsvinder med tiden.......
feb 2008
Tak:)
feb 2008
nov 2013
nov 2011
nov 2013
feb 2008
nov 2013
nov 2013
feb 2008
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Mht. om hunden skal være i snor, så synes jeg det er lidt ærgerligt, at folk udtaler sig om noget, de ikke ved noget om. For nej, det er faktisk ikke lovpligtigt at have sin hund i snor.
I hundelovens §3 står der, at i byer og områder med bymæssig bebyggelse, skal hunden enten føres i snor eller være under fuld kontrol - altså ikke nødvendigvis i snor, på gader/veje/stier/pladser osv. der er offentligt tilgængelige.
Uden for byerne behøver den ikke være i snor, men det er ejers/ledsagers ansvar, at hunden ikke strejfer om.
Dog kan kommuner/byer opsætter regler om, at alle hunde fx skal føres i snor i byen.
https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=145381
aug 2011
Følger: 96 Følgere: 87 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.182
Hvis nu kommentarenes farve er grå istedet for sorte, betyder det så at folk er blevet frosset eller blevet udstemt? i kan se camilla og tadaaa er blevet grå i deres svar/tekst? Andre end mig som undres?
feb 2008
feb 2008
okt 2004
Der står også "frosset" under brugerens navn. :o)
okt 2013
okt 2004
Det er noget HA'erne gør, hvis en bruger bryder reglerne gentagne gange, ved fx at skrive meget grimt, oprette falske heste osv.
Så bliver man frosset i x antal dage, som 'straf'. :o)
feb 2008
Blogger
feb 2008
okt 2013
okt 2004
feb 2008
okt 2004
feb 2008
aug 2012
Følger: 31 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 94
Det var vinter, og vores hund fryser ad H til med alt det sne, så derfor havde den fået sin jakke på.
Vi går så af sted og når hen til nogle rækkehuse, her fare der så en hund ud fra en carport (det skal siges at vi går ca. 5 meter fra carporten, ude på gaden) hunden går så til angreb på vores lille jack (miniature gravhund). jeg råber og tager min hund op og siger til damen at hun skal holde styr på sin hund.
Hun kommer med undskyldningen "jamn... Han troede det var et barn"
-fordi det gør det meget mere retfærdigt?
det ville da være mere ok hvis den havde angrebet et barn?
feb 2008
aug 2012
Følger: 31 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 94
Det sted hvor hjorten var blevet skambidt, der hænger der skiltet overalt med at hunde ikke må være løse, området er sågar hegnet ind!
Det er da for dumt at man ikke kan finde ud af at holde sin hund i snor...
Det kan være nok så lige meget hvor sød din hund er, der gælder ikke særregler for den xD
Der blev hentet en jæger til hjorten, der blev aflivet på stedet...
-men det var jo også en sød hund der aldrig kunne finde på at gøre det, og man skulle nok gå med den i snor fremadrettet...
hvad sker der!? Hunden går løs igen 2 dage senere...
okt 2004
Det er dog lovpligtigt at have hunden under fuld kontrol - og det har man ikke, hvis man ikke kan kalde hunden til sig. :o)
feb 2008
feb 2008
feb 2008
feb 2008
okt 2004
Mener du det er forkert, at den skal være under kontrol?
To hunde angreb min hund. -Er i chok!