{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Islænder? {{forumTopicSubject}}

Jer med islænder hvad fik jer til og vælge racen her er jeg med min mands islænder vi har 3 islænder 2 dv 1 icc hoppe og 1 araber fuldblod smiley dv'erne og icc hoppen er så mine resten er fælles heste næste år for vi en lille frieser baby og et dv føl året efter kommer der føl fra Evita min icc hoppe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Islænder?
  • #1   29. maj 2014 De er så godmodige og nemme og have med at gøre, deres sind er fantastisk og de kan gå ude hele året behøver ikke stå i inde i en lille boks smiley jeg er mest til frihed smiley

De fantastiske og arbejde med og godvillige og så har de 2 ekstra gear

De små og passer lige til mig, jeg har 3 islændere og har aldrig fortrudt mit valg.

profilbillede
  • #2   29. maj 2014 Jeg havde faktisk ikke noget valgxD jeg fik mine til min konfirmation - har aldrig nogensinde fortrudt det:)

• #3   29. maj 2014 Alle vores står på døgnfold året rund inklusiv mine dv'er araberen har vi først lige fået smiley

• #4   29. maj 2014 Hmm ja.. Hvorfor lige islænderen?;)
    Engang for mange år siden begyndte min papmor at ride islænder imens jeg stadig red dressur på ponyer. Jeg forelskede mig så i disse små basser.
    Efter at min fjordhest blev erklæret uridelig begyndte vi at kigge på ny hest til mig og sjovt nok synes jeg kun, at det var islænderne der var interresante af salgshestene på det tidspunkt smiley
    Så jeg endte om med min lille dejlige Disa, hvilket jeg ikke fortryder :))
    Og ja det er så lækkert at de bare kan gå ude hele året, elsker det!;)

• #5   29. maj 2014 Fordi det er nr et de samarbejde s villige god modige og har en tænd og sluk knap som jeg elsker men fuck jeg mangler min mille lige pt

• #6   29. maj 2014 Hvordan går det da med Mille ? "Anne"

• #7   29. maj 2014 I starten syntes jeg at islænderen var lidt en træls hest.

Jeg ville helst have de helt store heste, men da jeg stoppede på rideskolen var de eneste parter i nærheden islændere. Så jeg aftalte med min mor at jeg kunne få den ene som part til noget mere spændende dukkede op (ja.. mærkelig tankegang). Jeg forelsker mig fuldstændig i den hest. Begge heste var fantastiske, med et dejligt temperament og fantastisk højde!

JEg fandt hurtigt ud af at denne race var perfekt til mig. Lige siden har jeg holdt mig til den, og har nu min egen islænder den dag idag. smiley

• #8   29. maj 2014 Det ved jeg ikke får i morgen når de scanner benet men pt ik godt

Kommentér på:
Islænder?

Annonce