Hjælp, kæresteproblemer Hjælp, kæresteproblemer
Hej alle sammen jeg ønsker hjælp jeg ønsker IKKE at folk dømmer mig men hjælper med mit problem for jeg er den jeg er ! Her kommer det:
Min kæreste og jeg er i et seriøst forhold og har været sammen i 4 år nu. Hans forældre bor meget langt væk i forhold til os ( ca 150 km) han har valgt at beholde sig gamle job som er ved hans forældre, og han er der i weekenderne.
Når han kommer ned og arbejder (hvilket jeg har det okay med) så kommer hans ekskæreste altid rendende !! Hader det!!
Nu har hun så fået et job dernede og hun flirter med ham og han flirter med, derudover holder han aldrig vores aftaler når han er af sted. Han er i gang med uddannelse i hverdagen hjemme ved mig (hvor han bor sammen med mig).
Jeg har spurgt om han ikke kan stoppe med at arbejde der mod vi stadig besøger hans familie og at jeg tager et job hjemme hvor vi bor.
Men han vil ikke sige op og han prøver flere gange dagligt at lokke mig til at flytte ned ham ned til hans forældre.
Der er rigtig mange ting i det som jeg ikke rigtig magter at skrive om du, men hoved sageligt han lyver altid når han er her svigter mig og bryder vores aftaler
Kan jeg tillade mig at sige han må vælge mellem mig og jobbet han har trods alt haft jobbet i 7 år nu (det bare en daglivareforetning)
Please hjælp er virkelig træt af det og vil ikke stille kravet hvis det ikke er retfærdigt
maj 2013
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 552
dec 2006
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 102
Hvis jeg var dig, så havde jeg givet ham sparket. Ville aldrig finde mig i det der.
maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Han flirter med alle han siger det noget han ikke kan gøre for
Er selv meget i tvivl og derfor overvejede jeg om jeg kan tillade mig at sige mig eller jobbet
maj 2014
Ved bare hvordan jeg skal stille det op for ham
jun 2011
Følger: 18 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.153
maj 2014
Når han lyver siger han enden: det har jeg aldrig sagt, eller hvad rager det sig, eller så sagde jeg bare forkert
Når han flirter er det det samme
Når han holder noget hemmeligt og jeg opdager det så siger han bare: bland dig uden om
Han er generelt skide sur
maj 2014
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 1.110
Det havde jeg ikke fundet mig i. Fred være med at han flirter, bare han ikke gør mere. At det er med eks'en vil jeg give dig ret i er træls.
Det lyder som om han er to forskellige personer alt efter hvor han befinder sig og hvem han er sammen med. Jeg ville ikke turde stole på ham
jun 2011
Følger: 18 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.153
Det kan godt være han føler sig anklaget af dig, hvis nu han ikke selv kan se at hans adfærd er dårlig, men det giver ham ikke lov til at behandle dig sådan. I et ordentligt forhold er man nødt til at tale sammen og kommunikere med hinanden. Hvis han ikke vil tale med dig om problemerne, ser jeg ingen grund til at du bliver, da han jo så ikke ligger op til at være villig til at ændre sig. Jeg syntes du skal snakke med ham og sige at hvis ikke han lytter og ændrer sin adfærd, så er det slut.
sep 2012
Følger: 56 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 186
Men hvad er det, som har fået dig til at blive indtil videre?
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.690
Hjælp, kæresteproblemer