281 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvad Bille i gøre? Hvad Bille i gøre?

Hej hg'er smiley
Det er fordi nu har jeg fundet min drømmehest til salg, til den helt rigtige pris også, og jeg overvejer at tage ud og prøve den, da jeg alligevel ikke føler mig og bitten passer sammen, og jeg har til tider overvejet at sælge hende, da jeg synes hun skal ud til en rytter, som kan udnytte hendes potentiale.
Men hvad ville i gøre?
Sælge bitten og tage ud og prøve drømme hesten?
Eller beholde bitten og prøve at få det til at fungere?
Det skal lige siges at jeg har haft hende over et år, og jeg har ikke følt at vi har matchet eller noget i nu..
Og vi stoler stadig ikke på hinanden i nu..
Tak for svar på forhånd! smiley
Og ingen nedladende kommentarer ellers sletter jeg emnet smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad Bille i gøre?
  • #1   6. maj 2014 Vil*

• #2   6. maj 2014 Jeg synes du skal finde et nyt hjem til Bitten, evt med tilbagekøbsret...
    Og så skynd dig ud at prøve drømmehesten!!!

Hvis du har haft Bitten i et år og I ikke "kan finde melodien" er det ikke sikkert at I nogen sinde kommer til det. I værste fald mister I begge lysten...!

Og hvis du ikke får prøvet drømmehesten, vil du bare komme til at ærge dig smiley

Held og lykke smiley

• #3   6. maj 2014 ud og prøve den anden... er kemien der så må du sælge bitten og få den anden... det er vigtigt for jer begge at de fungere,

• #4   6. maj 2014 Ja i har nok ret, min lyst er og så begyndt så småt at svinde ind.. smiley
    Og jeg ville ikke undvære at ride smiley

• #5   6. maj 2014 tag ud og prøv drømmehesten! jeg har lige købt min drømmehest og selvom jeg ikke har haft mulighed for at ride så meget på ham, så har jeg ikke fortrudt et sekundt!

• #6   6. maj 2014 Der kan jo i bund og grund ikke ske noget ved at du tager ud og kigger lidt på drømmehesten - og når du stadig ikke har fået den der 'connection' og tillid til din nuværende hest, så betyder det måske bare at i ikke svinger sammen - ligesom at vi mennesker heller ikke kan med visse andre mennesker smiley

Synes der er mange der burde tage ansvar (ikke dig, for du tænker jo over det) og indrømme at de ikke passer med deres hest, i stedet for at ødelægge den eller der kommer ulykker ud af det smiley Hellere indrømme at det måske ikke lige var den hest, og man vil se efter noget der passer en bedre smiley Jeg selv var aaalt for langsom til at få indrømmet det og gjort noget ud af det, hvilket resulterede i at jeg blev skræmt fra vid og sans for at sidde på hesten, og jeg blev så bange at når jeg sad på ham blev jeg alt for voldsom, og det skulle aldrig have været blevet trukket så langt ud.. smiley Nu er han heldigvis kommet ud til nogle andre, og det virker som om han stortrives så det er jo rigtig godt smiley

• #7   6. maj 2014 Jeg valgte selv at sælge min hest da jeg ikke kunne finde melodien efter selv 2 år. Man taber også hurtigt lysten til ridning når man ikke altid kan få en optimal tur.
    Så jeg synes du skal ud og prøve drømme hesten og finde et nyt godt hjem til Bitten, held og lykke! smiley

• #8   6. maj 2014 tak for svar alle sammen, det var dejligt at høre andre end min mors mening, som er at jeg skal blive ved med at prøve.. smiley

Kommentér på:
Hvad Bille i gøre?

Annonce