253 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

"Veninder" eller noget ? "Veninder" eller noget ?

Her i går og i dag har jeg haft sådan en veninde-aften med to af mine veninder.. Den ene er min bedste veninde og den anden er bare min veninde.. Jeg fortæller lige historien hvor y er bedste veninde og x er veninde:

y kom nok 2-3 timer før hen til mig, end x og der var hun bare super sød.. Så da x kom gav vi os til at se Anden på Coke? og der bagyndte de lige pludselig at grine hvor det bare SLET ikke var sjovt.. Og så kiggede jeg så på dem og så begyndte de så at sige at muligt med at Anders (Mattesen) kom til at slå sig selv i siden og det så ikke ud som om det var med vilje han gjorde det.. Men det havde han bare ikke gjort.. Så senere kiggede jeg så på x's mobil fordi jeg bille spille men så så jeg at de havde sidet og skrevet sammen over sms.. Det her var hvad jeg nåede at se: x: "Hvad syntes du er det værste ved Nadia (mig)?" y: "At hun tikker." x: "Ja, og så hendes stil, hun kunne blive rigtig pæn hvis bare hun gjorde nooget ud af sig selv"
Jeg blev bare så ked af det men sagde jo self. ikke noget til dem om det.. Så her i morges skulle jeg lige ind og hente y's spænder inde på badeværelset. Så sagde jeg at min mor var der inde så jeg gik ind efter dem. Og så da jeg kom ud stod de sådan og gjode sådan nogen armbevægelser ligesom hvis man skulle "spille" tyk og så hørte jeg x sige lidt lavt (hun havde ikke set mig) "så tyk." og så lavede hun sådan en STOR cirkel rundt om hende.. Så da de så mig sagde de "Altser det er sådan en dans fra Higschool mucical hvor de gjorde sådan noget (og så lavede de sådan forskællige armbevægelser).." Min mor er ret overvægtig men det kan hun ikke gøre for så jeg vidste godt de lavede de der armbevægelser for at "sige" min mor var mega tyk (i deres sprog) for begge af deres mødre er mega tynde..

Jeg syntes bare ikke de kan være bekendt at holde mig sådan for nar.. De gjorde altid grin med mig og hvis jeg grinte af noget jeg syntes var sjovt (i Anden på coke?) så sad de bare og så sådan på mig som om jeg var helt åndsvag..

Åårh.. Jeg er barr så ked, sur, forvirret.. For y er jo bare så dejlig og sød når vi er alene sammen men nogen gange holder hun mig bare for nar hvis hun er sammen med bestemte personer..

Jah, ville lige ud med det.. Giv gerne en kommentar eller noget.. Vil bare snakke med nogen lige nu.. Kunne ikke fortælle det til andre en jer HG smiley Jer kan jeg jo stole på ik' ;P

Men ville bar elige ud med det jah =)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Veninder" eller noget ?
  • #1   20. feb 2007 Prøv sig noget til dem, og se hvordan de reagere.. Synes ikk det er fair overhovedet! Og synes det er meget barnligt af dem at opføre sig sådan.. Men prøv at tag en snak om det, det hjælper tit smiley

• #2   20. feb 2007 Årh, blev helt mut da jeg lædte smiley Ved ikke hvad du skal gøre. Synes det er rigtig synd for dig =/

• #3   20. feb 2007 eeeeej sss:
    har haft det sådan også, med min gamle bedste veninde, og en anden veninde, det er ikke rart!!!

• #4   20. feb 2007 Y tør klart ikke at sige fra. Hun er sådan n lille finke der ikke tør beskytte sin bedste veninde, så hellere spille lidt smart sammen md Y. Baah, kender det godt, og forstår dig bestemt!! o;

• #5   20. feb 2007 Ej, lyder da ikke som nogle specielt rare veninder du har dig !? s:

- et eller andet sted synes jeg bestemt at du skal droppe dem, eller i hvert fald prøve at udsprøge dem om hvad fanden de lige have gang i igår aftes ?

• #6   20. feb 2007 drop dem!
    smiley

• #7   20. feb 2007 Tror ærlig talt at du skal se efter nogle andre veninder, som du kan stole på. smiley

• #8   20. feb 2007 Sådan er min veninde også..
    Når hun er sammen med min kusines bedste veninde, er de mega provokerende !!

• #10   20. feb 2007 fortæl dem at du hørte hvad de sagde og at du havde set det på deres mobil.. og hvis de bliver sure så lad dem det, det er jo ikke din fejl de ikke kan styre sig...

• #11   20. feb 2007 kender det godt !

det er ikke rart !

Men sådan er det når man er 3, det man bare finde sig i.. det er så træls !

• #12   20. feb 2007 Men så har jeg bar eet problem.. For i vores klasse skal man være pæn for at være velkommen i klubben over for de andre veninde.. Og jeg gider altser helt ærligt ikke stå op kl. lort for at fx. glatte hår vel ? Jeg har kun Ciki og Mister som venner.. Dem kan jeg jo stole på.. Gider ikke gøre SÅ meget ud af mig endnu.. Men hvis de syntes jeg er yt, så kan de jo bare lade mig være.. Jeg har ikke andre "valg" end Y.. Og hun er som sagt utrolig sød og alt muligt når vi ikke er sammen med de der bestemte personer.. Er så forviret over hvad jeg skal gøre..

• #13   20. feb 2007 har osse haft sådan nogle ''veninder'' groppede dem og til sidst blev de ret trætte af at de ikke kunne få den hjælp og kunne få svar på de spørgsmål de havde så de kom til mig og sagde at de godt ville være venner med mig nu, jeg sagde nej lukkede dem ude i kulde i en uge eller 2 og så kom de igen og spurgte om vi ikke kunne være venner igen, fordi nu havde selv prøvet hvordan det var, så de ville egentlig gerne være sammen med mig igen, og nu er vi gode venner.. nogen gange skal man bare fryse dem ude selv i noget tid og så kan de gå og tænke over hvad de har gjort...

• #14   20. feb 2007 ' drop dem (: .

• #15   20. feb 2007 det der med at glatte hår og sådan gør nogen i min klasse osse jeg er stadig med i klassen selvom jeg ikke flader mit hår sætter det bare op så det alligevel er ''sejt'' som de kalder det..
    men vores klasse er en stor gruppe hvor de andre er delt i 2 eller flere..

• #16   20. feb 2007 Kender typen /: Føler med dig , hvis jeg var dig ville jeg snakke med dem , eller finde nogle gode veninder .

• #17   20. feb 2007 Okay, jeg kan godt høre jeg har det HELT anderledes end nogen af jer.. Heeh.. Har ikke noget valg.. Jeg kan kun stole på Hypperne ='(

• #18   20. feb 2007 Men der er jo netop problemet.. Der er INGEN der ikke er populærer =(

• #19   20. feb 2007 Line Z • Team Dressur •
    Nemlig.. Men man må jo ikke tage dem med i skole ='( ;P

• #20   20. feb 2007 Jah monster.. Men desvære er der kun 3 i vores klasse der kan lide heste og den ene kan faktis snart ikke lide dem så meget mere selv om hun har to.. Hun har dem kun for at være sejt..

• #21   20. feb 2007 ' Line Z :
    - du har helt ret smiley . Zakki er sQ os min allergo'este ven<3 Han er der altid for mig :D<3

• #22   20. feb 2007 Y ved ikke rigtig hvem hun ska vægle. Har selv 2 veninder som "tro" de er bedste veninder. Nå den ene ikke er der så bliver der bagtalet om den anden og omvendt. Så'n er det når man er 3. Synes du ska snakke med Y (din bedste veninde) føste og høre hende hva hun har gang i. Glatte hår er da ikke noget man behøver, og du er kun 12. Du har da glat hår efter hva jeg kan se på billederne. Jeg er 17. Glatter ikke hår før mit er ligesom dit (GLAT). Jeg går da bare i det mode tøj, eller det jeg nu kan li og gå i. Også tager jeg bare sminke på. så er jeg går. Jeg gider heller ikke står op lort om morgen. Står for det menste op 30 - 45 min før jeg skulle afsted da jeg gik i skole..

• #23   20. feb 2007 Jeg gider ikke bruge flere mulioner ( ;P ) på modetøj og sminke.. Nej så hellere heste-ting.. Man kan faktis godt se ret lækker ud i ridetøj ;P Men det går nok ikke oppe i skolen..

• #24   20. feb 2007 hmm.. altså for det første syntes jeg det er lidt underligt at "X" er hjemme hos dig hvis hun "hader" dig.. self vidste du det jo ikke, men normalt hvis man ikke kan lide en person så prøver man jo på at undgå dem lidt..

prøv at snakke med Y om det. sig at du følte dig udenfor, eller prøv forsigtigt at komme ind på det der med sms'erne.. det er bedst at spørge på en lidt direkte måde, for ellers bliver det let misforstået..

Y lyder, som andre også har sagt, som en person der er "svag" på den måde at hun ikke bakker dig op, men bare "leger" med på den. det gør rigtige veninder altså ikke, og så er den ikke længere!

har selv prøvet lidt a la det samme, bare ikke helt så voldsomt.. men det sker tit når man er tre veninder sammen. der vil altid være en som der "det tredie hjul" og det er ikke fedt at være.
    min fejl var bare at jeg ikke sagde det sådan rigtigt.. prøvede forsigtigt at komme lidt ind på X nå jeg snakkede med Y men det førte ikke nogen vejne.. man bliver bare nød til at sige det som det er.. selvom at det er hårdt..

HELD OG LYKKE smiley håber det virker..

• #25   20. feb 2007 Line Z • Team Dressur •
    Hver gang vi har forældresamtale har jeg lige været til ridning og rider der i ridetøjet.. Eeej..

• #26   26. maj 2007 har oplevet præcis det samme her for nogle uger siden. det var bare med mine to bedste venner. dem er jeg ikke venner med mere smiley og de går og bagtaler og er grove om onde :'/

Kommentér på:
"Veninder" eller noget ?

Annonce