{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

At få brede bukser til at sidde godt {{forumTopicSubject}}

Da jeg starter på nyt job i morgen skal jeg til at gå i uniform for første gang.

Uniformen har, som så mange andre, et par helt standart bukser. Problemet kommer nu: min krop har åbenbart bare valgt at sige "Nope du må ikke se godt ud uniform" så min røv, hofter og lår er grande og mine læge forholdsvis smalle. Derfor skal bukserne være et nummer for store for at få min røv og lår ned i dem, det betyder så også at bukserne blev både MEGET for brede ved læggen og også noget for lange, de blev dog lagt op på stedet med det samme, men ikke taget ind i breden

Jeg er meget genert over min krop og vil endelig ikke have den ser størrere ud end den er så mit problem med disse bukser er meget stort.

Kan man på nogen måde få bukser til at se mindre ud ved læggen uden at skulle sy dem ind eller folde dem sammen og holde dem sammen med sikkerhedsnåle eller ligede

Har i nogen forslag?

Vil det se dumt ud hvis man folder dem lidt ind og sætter dem ned i strømperne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At få brede bukser til at sidde godt
  • #1   11. apr 2014 for det første, så er det arbejdstøj, så længe det er praktisk, så skide vær med hvordan det ser ud. Tror faktisk man vil lægge mere mærke til det, hvis du begyndte at folde dem, mm.

- men kunne vi evt få et billede af problemet, ellers er det lidt svært at komme med foreslag til hvad du kunne gøre smiley

• #2   11. apr 2014 Jeg har lige pt ikke bukserne hjemme. Jeg vil tage dem med hjem i morgen og prøve lidt forskelligt foran spejlet. Der kan jeg ligge et billede ind
    De er meget brede for neden så mine lægge ser ud til at være samme brede som mine hofter (som jeg i forvejen er pinlig over). Jeg ved de Skal være praktiske. Men man må sq godt se okay ud alligevel. Det er ihvertfald hvad der vil betyde om jeg føler mig tilpas og føler jeg mig godt tilpas i et par bukser så gør jeg også mit job 10 gange bedre

• #3   11. apr 2014 det lyder til det ikke bare er bukserne der er problemet, du burde virkelig arbejde med dit selvværd, hvordan du ser ud, må virkelig ikke have betydning for hvordan dit arbejde udføres, det er simpelthen for trist at høre smiley

hvad er det for et arbejde? hvor mange kommer til at se dig? kun kollegaer, eller er det med kunder og sådan?:)

• #4   11. apr 2014 Jeg skal arbejde i en forlystelsespark så der er rigtig mange mennesker, ikke kun kollegaer, som der foresten også er en god slat af

Tro mig, jeg ved godt mit selvværd er lort. Jeg arbejder løs men sådan noget tager tid og kommer ikke fra dag til dag. Og det har været et problem meget længe, lang historie bag. Jeg får hjælp men det tager som sagt lang tid

• #5   11. apr 2014 årh ja, så kan jeg godt se der kommer en masse.. jeg tænker bare når det er en uniform, er det jo ofte for at folk ser ens ud, så er det slet ikke sikkert at du "må" evt komme dem ned i strømperne. smiley

Kommentér på:
At få brede bukser til at sidde godt

Annonce