{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Engelsk heste bøger eller andet engelsk heste læsning {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der ligger inde med nogle engelske heste bøger eller ved et sted hvor der er andet engelsk heste læsning ?

jeg har fået den skøre ide at jeg vil læse engelsk (heste sprog)

Da jeg er i gang som dyrepasser og vi tit har folk i samfundstjeneste (fra polen Litauen osv) mangler jeg en del heste ord i mit engelske ordforrå da det sjældent er noget jeg bruger.

har tidligere arbejdet i Belgien men det var mest tysk, flamsk og hollandsk og det kan jeg ikke bruge til så meget her i dk (:

Nogle der har nogle gode ideer ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Engelsk heste bøger eller andet engelsk heste læsning
  • #1   6. apr 2014 Altså der er jo Lauren Brooke's Heartland og Chestnut Hill - men hvor mange faglige udtryk der er i dem ved jeg ikke helt smiley

• #2   6. apr 2014 Hvor kan man finde dem mon? Jeg har dem nemlig på dansk ??

• #3   6. apr 2014 De burde kunne bestilles hjem på engelsk på de fleste biblioteker smiley

• #4   6. apr 2014 Jeg har læst til dyreadfærds terapeut hvor næsten alt foregik på engelsk. Omkring adfærds træning har jeg "Dont shoot the dog " af Karen Pryor. "Learning and behavior" af Paul Chance. "The evolution of canine social behaviour" af Roger Abrantes. Af heste bøger har jeg de tre af Mark Rashid : "A good horse is never a bad color" "Horses never lie" og "Considering the horse" De tre er aldrig brugt. Ved ikke om noget af det har din interesse men hvis, kan de købes billig. (kontakt mig evt på mob 20851513)

Kommentér på:
Engelsk heste bøger eller andet engelsk heste læsning

Annonce