{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode bøger?
  • #1   1. jun 2015 En flænge i himlen

• #2   1. jun 2015 Har du nogle bestemte genrer du foretrækker? Kan anbefale tonsvis af bøger, men vil umiddelbart henvise til Goodreads.com når du læser engelsk. Jeg har fundet SÅ (!) meget inspiration derinde og du kan finde maaange genrer og lister over alle mulige bøger og emner smiley genialt!

• #3   1. jun 2015 Jeg har netop læst Night Games, som omhandler "the jock culture". Den er centreret om en voldtægtssag mod en fodboldspiller i Australien, men kommer ind på udviklingen i loven, sportskultur, medier, kvindesyn og sådan noget. Jeg kom mange gange op ad stolen og skulle lige have lidt tid at køle ned på, men jeg syntes faktisk at det var en rigtig god og tankevækkende bog.

Chestnut Hill er også en ganske fornuftig serie at læse på engelsk - jeg mener faktisk også at der er en del flere i serien, hvis man søger efter dem på engelske sider frem for danske smiley

• #4   1. jun 2015 Jeg elsker gamle bøger, og en af mine absolut favortiforfattere er Stephen King. Jeg kan især anbefale dyrekirkegården, men den er bestemt ikke for den sarte sjæl.

Hvis du vil lidt over i den lidt mere specille afdeling, kan jeg anbefale Høstens Engle, som er en poetisk zombiebog, totalt fed bog, love it!

Så skal man self også have læst alle hungergames og Twilight bøgerne.

Hvis du er meget tøset, så er Pretty Little Liars måske også noget for dig.

Ovenstående er ihvertfald nogle af mine favoritter, og de kan læses både på dansk og engelsk smiley

Kommentér på:
Gode bøger?

Annonce