Indlæringsmetoder MEDIEFAG Indlæringsmetoder MEDIEFAG
Jeg står og skal læse hele mit mediefag op da jeg skal hæve mit 7-tal til et 10-tal inden der bliver givet årskarektere og bare i tilfælde af at jeg skal til eksamen i maj.
Det er ikke lige fordi jeg syntes mediefag er det mest spændene men jeg SKAL have minimum 10 for at kunne bruge det til noget som helst (den tæller jo på eksamens beviset og derfor også på mit snit som iforvejen skal over 10 gerne 11) derfor er det super vigtigt for mig at jeg i 1.G får afsluttet det på en ordentlig måde og kan tage den karekter med over på HF da jeg skifter
Jeg er bare totalt flad omkring hvordan jeg skal gribe det an. Det er primært begreberne (fagudtryk som kamerbevægelsernes navne og hvordan man kendetegner en bestemt type lyde og sådan noget i den dur)
Hvordan ville i begynde. jeg har en bog og kan jo sætte mig til at se film og diskutere teknikken igennem med mig selv men spørgsmålet er hvor meget jeg får ud af det
Håber der sidder nogen kloge hoveder der ude der kan hjælpe mig
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 412
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.017
Jeg søger metoder til at terpe, jeg ved godt hvad jeg skal lave men ikke hvordan jeg skal gøre det
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 880
Jeg har mediefag på b, hvilke vil sige jeg har det i alle 3 år, og vi ser ret mange film, netop fordi det er en god måde at lære tingene på. Det giver ikke så meget mening blot at læse om det, tingene skal ses og også helst prøves selv
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.017
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 880
Indlæringsmetoder MEDIEFAG