434 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Indlæringsmetoder MEDIEFAG Indlæringsmetoder MEDIEFAG

Jeg står og skal læse hele mit mediefag op da jeg skal hæve mit 7-tal til et 10-tal inden der bliver givet årskarektere og bare i tilfælde af at jeg skal til eksamen i maj.

Det er ikke lige fordi jeg syntes mediefag er det mest spændene men jeg SKAL have minimum 10 for at kunne bruge det til noget som helst (den tæller jo på eksamens beviset og derfor også på mit snit som iforvejen skal over 10 gerne 11) derfor er det super vigtigt for mig at jeg i 1.G får afsluttet det på en ordentlig måde og kan tage den karekter med over på HF da jeg skifter

Jeg er bare totalt flad omkring hvordan jeg skal gribe det an. Det er primært begreberne (fagudtryk som kamerbevægelsernes navne og hvordan man kendetegner en bestemt type lyde og sådan noget i den dur)

Hvordan ville i begynde. jeg har en bog og kan jo sætte mig til at se film og diskutere teknikken igennem med mig selv men spørgsmålet er hvor meget jeg får ud af det

Håber der sidder nogen kloge hoveder der ude der kan hjælpe mig

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indlæringsmetoder MEDIEFAG
  • #1   28. mar 2014 Vinkler, lyd, farve, historien generelt, nær/halvnær osv. Der er tusinde ting at gå igang med.

• #2   28. mar 2014 Ja det ved jeg.. Det er jo netop det jeg ved ikke hvordan jeg skal gå igang med det. Jeg kan læse det 200 gange men det sidder det jo ikke nødvendigvis fast med

Jeg søger metoder til at terpe, jeg ved godt hvad jeg skal lave men ikke hvordan jeg skal gøre det

• #3   28. mar 2014 For mig hjælper det at se film, og så sidder jeg og sider alle begreberne højt (gør det også når jeg ser film med andre, pisse irriterende). Så find end film du kan lide at se, og så bare igang! Det bedste er helt sikkert, at komme ud og prøve selv, men skal du ikke aflevere en film, så er det lidt unødvendigt smiley
    Jeg har mediefag på b, hvilke vil sige jeg har det i alle 3 år, og vi ser ret mange film, netop fordi det er en god måde at lære tingene på. Det giver ikke så meget mening blot at læse om det, tingene skal ses og også helst prøves selv smiley

• #4   28. mar 2014 Louise: fedt. Jeg har det heldigvis kun på C vi skal ikke aflevere flere film (måske en mere) så det er helt fint at få de der råd med at se en film og bare kværne begreberne løs

• #5   28. mar 2014 Det er ihvertfald en rigtig god idé smiley Og gerne flere genre. Dokumentar, fiktion, tegnefilm/animation, stop motion og hvad du ellers kan komme omkring smiley

Kommentér på:
Indlæringsmetoder MEDIEFAG

Annonce