{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Vil ikke miste hende :'( {{forumTopicSubject}}

Håber I vil læse dette :

Ti Amo er begyndt at hoste enormt meget.. I dag var det helt galt !
Min mor, Tammie og jeg ville løsspringe hende .. Efter 2 spring hostede hun og kunne næsten ikke trække vejret smiley
Vi tilkaldte en dyrelæge, og det blev desværre en mand (hun er blevet voldsomt mishandlet før jeg købte hende så hun afskyr mænd!!).. Han vurderede at hun enten havde astma, lungebetændelse eller bronkitis .. Da han så ville give hende en sprøjte bed, sparkede, stejlede hun og blev helt ustyrlig (hun er VIRKELIG stædig!!).. Dyrelægen måtte opgive at give hende sprøjter , det var simpelthen umuligt! ( Hun har vidst haft en grim oplevelse med dyrelæger elr. lign. for hun bliver djævlen når hun ser sådan noget! ) Nå, men vi fik noget til at sprøjte i munden ligesom en ormekur .. Men den kunne vi heller ikke få i hende selvom vi prøvede i meget lang tid, men til sidst måtte vi give op da hun begyndte at hoste endnu mere efter alt det tumulter.. !
Så vi må prøve igen i morgen ..
På vej hjem i bilen snakkede mig og min mor om, at hvis hun havde astma eller bronkitis i høj grad .. Er vi nødt til at aflive hende , for man vil aldrig kunne få en sprøjte i hende ! Og hvis hun har en af disse sygedomme, skal hun have sprøjter jævnligt ! Er bare SÅ ked af det !! Rattio er kun lige blevet aflivet, hvis jeg mister Ti Amo vil jeg gå helt ned og slet ikke kunne noget .. Hun er seriøst mit et og alt ! Hun er den mest specielle pony jeg overhovedet kender.. Hun har en personlighed som jeg aldrig har mødt før og kommer heller aldrig til det ..
Hver gang jeg kommer ind i stalden, vrinsker hun og bliver vildt glad ! Hun elsker at lave noget, at nusse, springe - dog ikke dressur !
Når man slipper hende løs i hallen, ruller hun sig - derefter følger hun efter en .. Om sommeren vil hun knubbes på røven pga. soleksem .. Hvis man stopper med at klø hende bakker hun indtil hun finder en, det er virkelig sødt ! smiley Man kan stor set gøre alt ved hende .. Hun knytter sig enormt meget til sin ejer ! Ti Amo beskytter mig endda overfor andre heste, mennesker !
Hun kan drikke en Mirinda på dåse , icetea fra flaske og elsker bolcher ..
I kan nok se hun er meget speciel smiley
Jeg vil gøre ALT for at hun skal blive rask !!
Kan virkelig ikke klare at miste endnu en smiley

Nogle der kender til det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke miste hende :'(
Kommentér på:
Vil ikke miste hende :'(

Annonce