378 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Spørgsmål om Bieber :3 Spørgsmål om Bieber :3

Hello folk som /ved/ noget om Justin Bieber(det gør jeg ikke selv)

Jeg har nogle spørgsmål som jeg ikke rigtig kan finde noget om på nettet.

1. Var han rig eller fattig før han blev kendt?
2. Havde han et job?
3. Hvordan har han taget det at blive kendt?
4. Han han ændret fremtoning siden han blev kendt?
5. Største fiaskoer? (gerne mere end en)
6. Hans fremtid?

Ps hold det i en ordentlig tone.. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål om Bieber :3
  • #1   26. feb 2014 Tror han var sådan normal inden han blev kendt, hverken rig eller det, jeg betegner som fattig.
    Han har ændret sig meget, i starten (der kunne jeg lide ham) var han meget anderledes, opførte sig pænt, elskede sine fans, han virkede som en nuttet lille engel.. men nu, han har jo lavet alt muligt lort, var til hans koncert da han var der sidste gang, og synes han virkede så arrogant på scenen, kunne slet ikke holde det ud, det virkede som om han ikke rigtigt ville, og bare tænkte 'fuck jer, jeg er kendt, jeg gør som det passer mig, og jeg kommer når jeg vil'..
    Det er i hvert fald sådan jeg opfatter ham. smiley

• #2   26. feb 2014 Tak for svar smiley

• #3   26. feb 2014 http://cdn.themetapicture.com/media/funny-Justin-Bieber-behaviour-bad.jpg <- derfor kan jeg ikke lide Justin Bieber. Og for at gøre det værre har han nu også kørt spritkørsel. Engang så jeg op til det han havde opnået, nu er han en forkælet møgunge. Det besvarer vidst punkt fem

• #4   26. feb 2014 Nicoline: Jeg kan desværre ikke se dit link smiley
    Men ja tak for svar smiley

• #5   26. feb 2014 Der ud over har han fået sine bodygouards til at bære ham på den kinesiske mur, han spytter på sine fans, han eftelod sin abe i Tyskland. Han har betalt en luder for at være sammen med ham. Han har raget på en fan til et meet-and-great.

Han er et kæmpe røvhul og havde jeg opført mig sådan tror jeg min mor havde stukket mig en flad.

Kan du se det her? http://themetapicture.com/reasons-why-i-hate-justin-bieber/

• #6   26. feb 2014 Ja det kan jeg godt. Han er et overfladisk r*vhul... Har det ok med at høre (noget) af hans musik, men ham som person kan jeg ikke lide -.-

• #7   26. feb 2014 Som der står nederst: jeg hader ikke Justin Bieber fordi han er piget elle bøsset. Men fordi han er et dårligt menneske.

• #8   26. feb 2014 1. Var han rig eller fattig før han blev kendt?
    Han er virkelig fattig. Hans far ''forlod'' ham og hans mor, måneder efter han blev født, og hans mor måtte tage flere jobs for at tjene pengene ind. Nok også en af grundene til at de takkede pænt ja, til alt det her, selvom de nok ikke helt var klar over hvor meget det indebærde.
    2. Havde han et job?
    Nej, han var ca 12 år da han blev kontaktet af hans maneger, Scooter. Men han var tit på gade hjørner og sang. Engang tjente han nok til at ham og hans mor kunne tage til Disney Land.
    3. Hvordan har han taget det at blive kendt?
    I starten meget flot, men man kan mærke hvor stort et pres der bliver lagt på ham.
    4. Han han ændret fremtoning siden han blev kendt?
    ..
    5. Største fiaskoer? (gerne mere end en)
    Da han røg hash, da han blev taget for spritkørsel (ingen ved om dette er sandt, men indtilvidere er det ikke), da han skrev på Anne Frank museum at hvis hun levede ville hun være en sej belieber (noget i den dur), sprøjtede rengørings middel på et kendts billed et sted, og tissede i en spand.
    6. Hans fremtid?
    Lige pt. er den usikker på jeg indrømme. Han er jo på pause, væk fra medier osv. i et år, men knokler stadig for musikken. Jeg håber da han bliver ved, for musikkens skyld, da jeg elsker hans musik, og den hjælper mig rigtigt meget. Så det års pause håber jeg giver ham et nyt skub i den rigtige retning.

Hvis der er andet du vil vide, må du gerne skrive.. smiley

• #9   26. feb 2014 Arne og Muffer: Jeg smider lige en PB smiley

• #10   26. feb 2014 Nicoline

Han er nu langt fra den eneste der betaler en luder smiley

• #11   26. feb 2014 Altså før Justin blev kendt havde hans mor ikke særlig mange penge. De havde ikke råd til særlig meget og de havde hverken råd til noget musik han kunne spille på så han brugte alt hvad der var i huset til musik fx trommede han overalt i huset.
    Men hans mor var ikke så fattig at de ikke havde en lejlighed men hun havde heller ikke særlig mange penge og arbejde rigtig meget for at få råd til mad osv....
    Og så magter jeg ikke svare på mere men det har nogle af de andre jo svaret på smiley

• #12   26. feb 2014 Nicoline:
    Han er ikke noget dårligt menneske fordi han har gjort noget dumt. (som han selv har fortrudt og sagt undskyld for)
    Det er sku noget pladder at folk siger sådan noget når de ikke engang kender ham ordentlig!

• #13   26. feb 2014 Sandra

Er det så ikke også pladder at sige han er et godt menneske hvis man ikke kender ham ordentligt?

• #14   28. feb 2014 Jo det kan da godt være men man kan heller ikke sige at han er et dårligt menneske du kender ham jo ikke og nej det gør jeg heller ikke.
    Det kan du besvare når du kender ham.

• #15   28. feb 2014 Sandra: Man kan da i hvert fald sige at man har det indtryk at han er et dårligt menneske. Og det synes jeg faktisk at han 'viser' at han er..

• #16   1. mar 2014 Men han har også gjort nogle gode ting men så har han også gjort nogle dumme ting men fordi han gør noget dumt betyder ikke at han er et dårligt menneske.
    Men syntes ikke vi skal diskutere vi har alle hver vores mening og det har vi jo ret til smiley

Kommentér på:
Spørgsmål om Bieber :3

Annonce