{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Justin Bieber? {{forumTopicSubject}}

hej piger
jeg har et lille spørgsmål angåene Justin Bieber.
jeg prøvede at blive medlem i den der Justin Bieber fan gruppe men de afviste mig fordig jeg ikke var JB fan, men det eneste jeg ville i den gruppe var at spøge den om et enkelt spørgsmål og så ville jeg melde mig ud igen, da jeg ikke er JB fan. jeg skræv også at jeg slet ikke ville kritisere ham jeg ville bare have svar på et enkelt søgsmål men nej jeg kom ikke ind i gruppen, så nu har jeg tænkt mig at spøge her inde, og håber lidt at der er nogle JB fan her inde..

nå men spørgsmålet lyder sådan:
det er fordi jeg har den her veninde som virkelig også elsker JB og hun var også inde og se ham da han var i DK. men altså en dag snakkede jeg med hende om hvad det var hun så i JB og vi snakkede lidt frem og tilbage.
så på et tidspunkt svarede hun at hun faktisk ikke var så stor fan af ham mere, jeg spurgte self. ind til det og hun svarede.
"Det er fordi før han var kærester med Selena Gomez var han meget open og han ville rigtig godt høre hvad hans fan hade at fortælle og han var meget på alle de chat sider hvor han skræv med nogle fans, men siden Selena Gomez kom ind i hans liv har han forandret sig meget, han ville ikke så meget snakke med hans fans mere som han ville før og han har lukket mange af chat siderne så man ikke kan skrive til ham. men jeg høre stadig hans musik og syndes det er godt men jeg er ikke så vild med selve JB mere, han er blevet alt for meget, er lidt træt af at høre på ham så nu lukker jeg ham lidt ude."

ville så lige høre og i har det på samme måde med ham nu syndes i også at at han har forandret sig?

xo
Killjoykid!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Justin Bieber?
Kommentér på:
Justin Bieber?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce